Vanessa'dan
Evimdeydim.
Kendime şu an güzel bir kahvaltı hazırlıyordum.Sofrada salata,peynir,zeytin,börek,patdes kızartması ve ayran vardı.
Matthew ortalıklarda uzun bir müddetdir yoktu.
Açıkçası,en son onu silahla vuracaktım ama bir şey olmuş olmalı ki,daha gelmedi onu vurmam için.
Aslında mantıksızdı onu silahla vurmak.
Neden böyle bir şey yapalım ki?
Ben silahı ona sıkıcam ve ölmeyecek,yaralanmayacak,canı acımayacak.
Sıkıcam ve bitdi.
Bu kadar mı lan?
Sanırım o da böyle düşünmüş olmalı ki,hayatımdan çıkmaya karar vermiş olmalı.
Aradan 2 ay geçti ve ben onu ne aradım ne sordum.
Ama içimde pis bir şüphe vardı.
Bilemiyorum ama gerçekten bir şüphem var.
O takıntılı bir insan,dediği şeyi yapmazsa,yapmayacaksa da haber vermezse patlar.
Kesin bir bok dönüyor ortalıkta.
Kapım çalındı birden.
O muydu ki acaba?
Kapının deliğinden baktım.
Bu,Olgaydı.
Benim güçlerimi çalan avcı.
Kardeşim...
Ruby'nin dedikleri aklıma gelmişti.
İçimden ona seslendim.
Artık ikimiz bir-birimizle içimizden konuşa biliyorduk.
Ruby,kapıyı açmamı ve onu dinlememi isteyerek şimdilik bir işi olduğunu söyledi.
Ben de ona güvendiğim için kapıyı açtım.
Kapıyı açtığım an Olga üstüme atladı.
Ağlıyordu.
"Özür dilerim özür dilerim özür dilerim!Sana yaptıklarım için özür dilerim kardeşim.Yemin ederim ki,kendimde değildim!Çok özür dilerim!"
Sımsıkı sarılmıştı bana.
"Sen...Ah,sen neden masum kız çocuğu olarak kalmadın benim minik kardeşim?Doğum günlerimiz farklı olsa bile,sen benden büyük olmuş olsan bile sen benim minik kardeşimdin hep..."
Ağlamaklı gözlerle bakıyordum.
"Marcow bana her şeyi anlatdı...Bu olanların arasında niyetim asla sana zarar vermek olmamıştı...Onun dediğine göre,fazla güç gözüme perde inmesini sağlıyor.Bunun bir çaresi yok..."
"Kolyeni çıkar ve at!O zaman her şey eskisi gibi ola bilir!"
"Olmaz Vanessa...Alınmayan bir intikam söz konusu."
Hala mı intikam istiyordu?
Bunca şeyden sonra bile mi?
"Hala intikam almak mı istiyorsun Odalys?Hala mı?"
Rubyline arkamda belirmişti.
Ona içimden,onun Olga olduğunu söyledim.
Mırıldanarak,
"Dilim kaydı,Olga.""Anlamıyorsunuz..."dedi dizlerinin üstüne çöküp ağlayarak.
"Ailemi çaldılar benden anlıyormusunuz?!Nerden anlayacaksınız?Siz yaşamadınız ki!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli lotus:Drakulanın mirası
FantasyMary,yanağının üst kısmında,gözünün yan altında kırmızı bir lekeyle doğar.Leke lotus çiçeği şeklindedir.Bu lekeden dolayı,Mary diğer çocuklar tarafından dışlanır ve zorbalığa uğrar.Bu sebepten dolayı,kimseyle konuşmaz,hep kendi içinde düşünür.Mary u...