26.BÖLÜM

6 2 65
                                    

Mathew'den

Uyandığımda kraliçe şeytan uyanmış,sarılarak uyuduğumuz için aşağıdan yukarı bana bakıyordu.

Şimdi gel de yeme,ısırma.

Çok tatlı görünüyordu.

"Günaydın bayan Drakula şeytanım.Size bir sorum var,neden bana aç kaplanlar gibi bakıyorsunuz?Siz ne zamandan beri uyanıksınız ki,bu kadar acıktınız?"

"Günaydın bay Drakula şeytanım,evet kaplandan ziyade kurt gibi açım,hangisi daha büyük bilmiyorum.Ve tam olarak 10 dakika 19 saniyedir uyanmış bulunmaktayım."

Bunu çok ciddi söylemişti.

"Ciddi-ciddi saydın mı gerçekten?"
Gözlerimi fal taşı gibi açmıştım.

"Ne o?Nolmuş yani saydıysam?"

Dün ona uyumadan önce şeytan güçlerini teslim etmiştim.

Bu aralar da her kes şeytanlığa terfi ediyor,anlayamadım gitti.

Allah sonumuzu hayır etsin.

Amin.

"Demek şeytani güçlerini kullanmaya başlamışsın.İyi de yapıyorsun."

"Evet,hatta ne kadar uyuduğumuzu bile tam söyleye bilirim.Dün saat
3-de uyuduğumuz için,tam olarak şu an,saat 9;37de kalktığımız için,
6 saat,37 dakika 55 saniye 35 salise uyuduk."

Bir kaşımı kaldırarak gözlerinin içine baktım.

"Evet,doğru.Ama neden ne kadar uyuduğumuzu hesapladığını sora bilirmiyim hayatımı borçlu olduğum,gelecek karım?"

Dediğimde kıpkırmızı olmuştu.

"Gelecek karım mı?Hızlı çıktın."

"Zaten karım olmayacak mısın?Yoksa olmak istemiyormusun?"

Sinirli sinirli yataktan kalkıp geri geri gitmeye başladı.

İlk başlarda mırıldanıp sonra bağırarak;

"Ben onu mu dedim Allah'ın gerizekalı şeytanı!"

Evet...

Koşarak üstüme atladığı yetmedi,yastık savaşı ilan etti.

Karnımın üstüne öyle bir atladı ki,insan olsam net ölmüştüm,cenaze namazındaydık hepimiz şu an.

Essela'm okunuyordu hatta.

Abartma.

Yine mi sen?

Yine ben.Romantik anlarınızı bölmeyeyim,siz devam edin,ben yine gelirim.En azından anlayışlıyım.Neyse,git müstakbel karınla eğlen bakalım,nasıl olsa tadını kaçıracağım.

"Allah senin binbir türlü belanı versin!"diye bağırdım isyan ederek.

Vanessa şoka uğramışcasına yastıkla bana vurmayı kesip,yatağın üstünde emekleyerek yanıma gelip benim gibi dizüstü oturdu.

"Kime bela okuyorsun oğlum?Şizofren mi oldun acaba ya?Fazla mı vurdum?Yoksa....

BANA MI OKUDUN O BELANI?!"

"Hayır tabii ki!Ben sana nasıl bela okurum kraliçe şeytanım.Şu paralel evren halim olan sinir bozucu mal bozuntusuna okudum."

"Haa,Ruby'nin kardeşine demek istedin.Bende de var,ama benimki annem gibi.Seninki niye seni kızdırıyor?Bakıyorum siz de kedi köpek gibi kavga ediyorsunuz"

"Annen gibi mi?Benim kayınvalidem ola bilir mi o zaman?Mümkünse annem olsun,sonuçta kaynana anne yarısıdır değil mi?Çünkü bu bozuntuyu bozacak tek o var diye düşünüyorum."

Gizemli lotus:Drakulanın mirasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin