"Matthew!Nerdesin?Gelip beni mutfağa götüre bilirmisin?Acıktım ve susadı-Matthew bu ne?Fil miyim lan ben?Bu kadar yemeği nasıl yiyeceğim?!"
Ben daha seslenmeden Matthew yemeğimi hazırlamış,bir tepsiye koyup yatağıma getirmişti.Ve ne mi gördüm?Tabakta yok yoktu;Sarma,börek,kızartılmış patates ve tabii ki ne...AYRAN!
Dün o kadar ayran içmiştim ki,o içdiğim ayranlar bana 1 yıl yeterdi.Ama Matthew inatla hala yapıp getiriyor.
Ben bunun beynini dağıtmiyim napiyim?
"Yemen lazım!İtiraz istemiyorum,çünki doktor sağlıklı beslenmeli dedi"
"Bu mu lan sağlıklı yemek gerizekalı?Kızartma patates ne Allah aşkına?!Ben ondan nefret ederim!"
"Ağzının tadını bilmiyorsun"
"Ayrıca sayende ayrandan da nefret ediyorum"
"Hadi ayranı anladım,kızartma patdesin ne suçu var?"
"Ne?Neyin ne suçu var?"
"Patdesin"
"Patates olmasın o"
"Yoo onun adı patdes"
"Tamam tamam adı patdes"
Yav he he.Patdes diye bişi mi var lan?Bu niye böyle ya Rabbim?
Ben yemeğimi yerken o da bana eşlik etdi.O kadar yemeği tek başıma yiyemezdim,o yüzden onun da yemesi için ısrar etdim.Yemek bittikten sonra tepsiyi alarak odamdan çıktı.Ama bir sorun vardı;
Ben yürüyemediğim kadar,ayağa da kalkamıyodum.Ve böyle nasıl giyine bilirdim bilmiyorum.
"Matthew! Bir sorun var. "
"Nedir?"
"Ben ayağa kalkamıyorum"
"Eee?"
"Ne eee?Giyinemiyorum salak!"
"Aaa...Bak ben onu unutmuşum?NAPİYİM MANYAK?!BEN Mİ GİYDİRİYİM?Tövbee"
"YOK LAN!SADECE FİKİR VER NASIL GİYİNİYİM?"
"Ben seni belinden tutsam,havaya kaldırsam,sen pantolonunu giyindikten sonra oturtsam?Olur mu? "
"Ihım...Ama gözün kapalı"diye uyarılı ve iğneleyici bir tonda söyledim.
"Tamamdır"
Sonra benim yanıma yaklaşarak, beni belimden tutarak yukarıya kaldırdı."Gözlerini kapat!"
"Dur bi kızım ya!Heh şimdi kapata bilirim.Sen giyinmene bak,yoksa her an seni pat diye bıraka bilirim."
"Hı hı ayne-AYH!MANYAK HERİF!"
Evet.Beni ne yere atdı ne de tam olarak tutdu.Adam 1.92 mübarek!
Beni n'aptı mı?Tahmin edin...
AVİZENİN ÜSTÜNDE OTURTDU MANYAK!"LAN MANYAK!İNDİR BENİ!"VALLAHİ KAFANA ATLARIM!"
"ATL-AAAAAĞĞĞH!"
Duydun mu huysuz?Bir şey kırt etdi.
"Boynum kırıldı sanırım."
"Yok,kırılsa yaşamazdın"
"Offf!Buraya gel!"
"Ya ama!Ben kaçamıyorum!"
Beni yakaladı ve aşağı inmeye başladı.Evet,ben de anlamadım ama, avizede asılıyken hemen giyinmişdim.
"Nereye?"diye sormadım.Çünki cevap vermicekti.
Aşağı indiğimizde o meşhur resim odasına girdik.Burasını keşfetmeye fırsatım olmamıştı.Oysa ki burası çok farklıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli lotus:Drakulanın mirası
خيال (فانتازيا)Mary,yanağının üst kısmında,gözünün yan altında kırmızı bir lekeyle doğar.Leke lotus çiçeği şeklindedir.Bu lekeden dolayı,Mary diğer çocuklar tarafından dışlanır ve zorbalığa uğrar.Bu sebepten dolayı,kimseyle konuşmaz,hep kendi içinde düşünür.Mary u...