Birşeyler, birşeyler..

214 19 3
                                    

Bir ara yine aklıma annemler geldi. Neredeydiler? Neden aramıyorlardı?... Onlar için endişelenmeye başladım. Jake ile Caroline beni sakinlestirmeye çalışıyordu. Bense çok endişeliydim.
Bir gün annemleri aramaya çalışayım, dedim. Telefona uzandım ama o sırada Caroline hemen "dur" anlamında beni tuttu.
"Aramam gerek."
"Aramaman gerek." Dedi. Şiddetle reddediyordu beni. Korkmuştum. Yoksa birşey mi olmuştu?
"Caroline, annemi aramazsam neler olduğunu öğrenemem.."
"Ya, arama sen. Hem bak biz bugün senle beraber bişiyler yapcaktık. İnternetten Waffle tarifine bakarız. Yarın bi arkadaşım gelicek demiştin ya..Kalıcaklarmış hani "
Offfff! Doğru ya; bugün eski arkadaşlarım olan 'Laura' ve 'Bella' gelecekti.
"İyi tamam. Ama sonunda ne olduğunu öğreneceğim ona göre"
İç çekti ve 'tamam' dedi.
Ertesi gün, Laura ve Bella'yı duraktan almak üzere Jacob, Caroline ve ben üç silahşör gibi (!) Laura lari almak icin metroya gidecektik.
Hizlica toparlandik. Jacob arabayı kapinin önüne çekti. Sonra da ben yanına, Caroline de arka koltuğa yerleştik/yerlesti.
Aklıma annemler geldi. Arabada bir kasvet vardı. Acaba annemler neredeydi?
Belki de kafamdan birseyler uyduruyordum.
Bir süre sonra Jacobun "muhabbetinize doyum olmuyor" demesiyle irkildik. "Sorma, Jake. Agzinizi bicak acmiyor, hale bak!" Dedi caroline.
Sonra "geldik, haydi." Dedi jake. Ve arabadan indik. Metroya girdik sonra da Laura ve Bella yı beklemeye başladık. Metrodaki banklardan birisine oturduk.
Beklemeye başladık. Sıkılıyordum. Açık olmalıydık.
Lauraların "Merhaba. Umarım sizi çok bekletmedik" demesiyle geldiklerini farkına vardım.
"Hosgeldiniz." Dedim. "Hiç değişmemişsin Laura"
"Sen de öyle, hala aynısın."
Sonra Bellayla el sıkıştık. "Oooo sende epey bir degişme var" dedim kahve saçlarına ve ela gözlerine bakarak.
"Sayılır iste idare etmeye calisiyoruz kendimizi Alexciğim" Dedi.
Sonra eve gittik.
Aksam yemeğini hazırlıyordum. Caroline ve Jake de yardım ediyordu. Bir ara ben waffle yapmaya calisirken, Caroline yemek tuzlu olsun mu diye misafirlerin yanina sormaya gitti.
O arada Jake bana şoyle söyledi "arkadaş olmak daha iyi olacak." Dedi. Moralimin bozulmasina karsin, gülerek "kesinlikle" dedim.
Sonra Caroline geldi: "yemekler tuzlu olabilirmiş."
Ve biz de "tamam" dedik.
Akşam olmuştu.

Kurt KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin