Veeee Forks!!!

311 20 1
                                    

Haliyle yorgunduk ve dinlenmeliydik. Yemeği bir restaurantta yedik ve evde hemen uyuduk.

Ertesi sabah Forks'la tanışmak amacıyla erkenden uyanıp temiz havasını içime çekmek için yürüyüşe çıktım. Etrafta bana bakan suatlar çok yabancı değildi sanki. Hepsi de 'Merhaba. Siz kimsiniz?' der gibiydi.

Arkadan gelen sesle irkildim. Bu Jake idi.

+Hey, burada ne ariyosun?

-Asil sen..???

Belki de Forks gerçekten kasıntı bir yer olarak sayılabilirdi. Ama burası, alıştığınızda gerçekten de acayip çılgın olabiliyordu da. Çabuk alışmıştık buraya.

Uykum vardı. Yani tamam, biliyorum uyumuştum yani ama yorgundum hâlâ. Ve gerçekten de Jake ile konuştum. Eve gittik. Bu sefer de uykum kaçmıştı.

+Birşeyler izlemeye ne dersin? Kafamız dağılır sanki biraz, diye sordum.

O da tabiki kabul etti.

-Ne izlesek? Dedi Jacob.

+Valla benim de aklıma gelmiyor?.

-Hmm bir bakalımm,dedi Jake CD leri karıştırırken.

"Alacakaranlık, Titanik, Panik Odası, Snow White... Yani sanırım Pamuk Prenses."

Suratına attığım bakışı görünce de, "bu çizgi film değil Alex; Kristen Stewart'ın oynadığı film" dedi.

+Ee? Hangisini izleyelim? Başka var mı?

Saymaya devam etti;

-Açlık oyunları, Harry Potter, Kaçış, Dabbe, Testere. Veee... Omm, bir saniye, dedi öteki CD yi ararken. Sonra da ekledi: "Heh. Bir de Doktor Who ile korku filmi olan "The Exorcist" var.

+Bilemedim vallaha ne izlesek?

-Bence, olabilir.

+Bak ne diycem, Jake; bugün "The Exorcist" Filmini izleyelim.

-Bana uyar.

Sonra ben CD yi taktım.

Koltuğa yerleştik.

Kurt KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin