New York

357 24 3
                                    

---------------CAROLİNE-----------

New York ta insanlar yaşlarla dolu suratıma tip tip bakıyordu. "Ne var?! Ayı mı oynuyor?!" diyesim geliyordu

Annemi telefonla arayip yaptığının amacını sormak istedim. Telefonu çalıyordu.

Heh.

+Alo anne??

-Alo, merhaba Caroline.

+Sen beni nasıl arkadaşlarımdan ayırırsın ve New York a gönderirsin, senin amacın ne?!

-Aaa Caroline sakin ol, onlarsız çok daha rahat olabilirsin canım, iyiliğin için.

Kurtlar aşkına, ne diyordu bu cadaloz??

Gözyaşlarıma aldırmadan gözlerimi sildim, sonra da telefonu suratına kapattım. Üzgün ve kızgındım. Alex i aramaya karar vermiştim.

Telefonu açtı.

+Alex?

-Caroline? İyi misin? Sesin berbat geliyor, dedi bana.

+Annemi aradım ve New York a taşınmamızın sebebi... Şey... Se-se....

Kelimeler ağzımda teker teker düğümleniyordu.

-Ney?! Yoksa annen... Orada daha rahat olacağını mı söylüyor?!

+Alex ba-ba- bak... Ben... Bunu istemedim dedim ve ağlamaya başladım. Yeniden.

-Tamam, sakin ol Caroline, biliyorum, sen istemedin. Senden sonra bize bir mektup daha geldi. Onda annem yazmıştı ve Jake ile Washington a taşınmam gerektiği yazıyordu. Ertesi gün eşyalar almaya gelinecek. Yani yarın. Hemen toparlanacağız ama en önemlisi... Caroline......

+Evet?? Dedim. Merak etmiştim.

-Annemlerle değil. Annemler bir daha gelmeyecekler. İnanabiliyor musun?

+Amaa Aleex, ah çok üzgünüm.

-Washington'da küçük bir kasaba bulacağız dostum.

+Şehir merkezine taşının?

-Olmaz, La Push'a yakın bir yer olmalı. Güvenlik için. Oralar kurtların yeridir ve güvenli olmalı, dedi Alex.

+Hmm anlıyorum, haklısın.

-Bekle tuttuğum eve varmak üzereyim. İnternetten bakarım.

5 dakika sonra Alex i aradım ve o sirada internetten Forks diye bir yer bulmuştum (not: arkadaslar mekan olarak aklima alacakaranliktan geldi, uzgunum)

+Alo Alex ben La Pusha yakin bir yer buldum, tam istediğin gibi küçük bir kasaba.

-Aaa sağol iyi yapmissin, adi ne?

+Forks diye bir yer.

-Pekala ben olmazsa seni ararım dostum. Bay bay!

+Bayy!! Dedik ve kapattik.

Kendimi yanlız hissettim. Açık söyliyim.

Sonra mutfağa gittim ve dolaptan bir sandviç aldım. Gergindim. Alex için. Eğer anne ve babası bir daha gelmezse bu sıkıntı yaratabilirdi.

Kurt KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin