Zaman ⌚⏳〰

190 18 0
                                    

Ne demekti bu!!?
Kısa bir baygınlik geçirdim. Sonra babamla kavga ettik. Annem kaza geçirmiş, ölümden dönmüştü! Bunları babamdan öğrenmiştim. ve şoka girmiştim...

Kazada hafizasını da kaybetmişti üstelik. Hic bir sey hatirlamiyordu.
Oradan ağlayarak ve kendime sinirli bir halde ayrıldım, Bella'yla.

Birkaç ay sonra annemi gömeye tekrar gittim. Ama yine Carolinelere haber vermeyerek....

Annemi doktora göturdüm. Hala beni tanımiyordu :( bacaği iyileşmişti, kolu da alcidan cikmis, iyi gorunuyordu. Acaba hafıza kaybi en kadar sürecekti. Ya kalıcıysa?!???!!

Yine 5 ay kadar sonra annemi görmeye gitmiştim. Adımı, soyadımi hatirlamaya baslamisti. Herkesi hatirliyordu, ama kimin ney oldugunu hatirlamiyordu. Yani, babamin onun esi,benim onun kizi oldugumu fln nilmiyordu. Bu gelisme beni biraz da olsa rahatlatmisti.

Aradan 2 sene gecti..... ara sira annemin yanina gidiyordum. Universitede son sınıfa geçmiştim. Mimarlık okuyordum. Sonunda mimar olabikecektim. Egitim hayatımın bitmesine yakın, bir gün yolda ilerlerken beni caddede orta yasli bir adam durdurdu. "Merhaba, iyi günler. Ajansta yeni yüzler arıyoruz. Ben "People Reklam Ajansı"nın yöneticisiyim. " Dedi ve kartini gosterdi. Şaşirmistim . Bana kartini uzatarak "bu sizde kalsin" dedi. Sasirma sebebim, orada en unlu kisiler vardi. :p

1 ay kadar sonra ajansın binasindan içeri girdim, kayıt olmak üzere. Sonra o adamı buldum. Bu konuyla ilgili biraz konustuktan sonra adam şöyle söyledi,

"İşe alındınız bayan Whitewolf, sizi ilk olarak Mango mağazasında yeni modelimiz yapacağiz, sonbahar koleksiyonu için, siz uygun görürseniz. Biraz düsünün, haftaya Salı görúşürüz.! :)"

"Pekala" dedim. "Salı saat kaçta geleceğim?"

"Size sözleşmeleri imzalatacağız, öğleden sonra 3'te gelebilirseniz iyi olur."

"Tamam, iyi günler." Dedim ve binadan ayrıldım.

Kurt KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin