Okulun ilk günü: ve ikinci

1.8K 54 5
                                    

Bu yıl yeni bir okul bulmak zorunda kaldim çünkü üniversitenin ilk günü. Caroline ve Jacob ile aynı sınıftaydık. Caroline ve ben boş bulduğumuz bir yere oturduk. Sanırım okulun ilk günü jacob takılacak birini bulmuştu. Adı Taylor imiş. Arkamıza geçtiler. Ben ise Caroline ile takılmaya karar vermistim.

Dersin başlamasını beklerken bir kız yanımıza geldi.

-yenisiniz buralarda he?

+evet, diyebildik

-zor bir yerdir burasi. Hocalar gozunun yasina bakmaz.

Bu cumleden biraz tırssam da umursamadım. Hem doğru olmayabilirdi. Ayrica calismayan ogrenciye kizilir.

Tam o anda Bayan Forester içeri girdi ve ilk dersin kimya oldugunu soyledi. Sonra da 3 ümüzün adlarını ogrendi.

Bence bayan Forester çok iyi birisi. (Yanımıza gelen kızın adi Victoria imiş) Victoria'nin dedigi ile ilgisi yokmuş hatta! Mukemmel bir ogretmen hem de...

Öğle vakti gelmisti. Caroline, Jacob ve ben yemekhaneye girdik.

Geniş bir yemekhanesi var okulun. Acaba kimlerle tanisacagim?

Ben boyle dusunurken uzaktan birilerinin beni süzdüğünü fark ettim. Bu çocukları daha önce görmüstüm. Adları; Ross, Rydel ve Jasper'dı. (birisi kız) Ama nedenini bilmediğim bir şekilde üçü de bize doğru koşmaya başladı. Ross bana, Rydel Caroline'e ve Jasper da Jacob'a doğru koştu. Kurt olduğumu yeni öğrendiğim için kendimi kontrol edemedim ve kurda dönüştüm. Doğal olarak bana herkes tuhaf tuhaf bakiyordu.

Koşarak okuldan dışarı çıktım ve tabii insan olarak... Peşimden de kan emiciler gelmiş. Ve onlara yetismeye calisan Caroline ile Jacob...

Jasper, Ross ve Rydel  beni yakaladilar ve arabaya tiktilar tabiki. Ama ben kurda yeniden donuşerek onları ısırmaya kalktim. Ama bunlarin cikcak kanlari bile yok!!!

Tuhaf bi yere geldik. Beni öldürmeye kalktılar. Tam o sırada kurt olarak içeri girdiler (jacoblar) ve nasil oldugunu hatirlamadigim bir sekilde kutuldum.

Ertesi gün okula gittim. Ama Caroline ve Jacob yoktu.(Bu arada o gün bize saldıranlar vampirdi anladığım kadariyla.) Sonra Ross'ları gördüm beni tek gorunce bana dogru yoneldiler! Eyvaahh!!!

Lanet olsunnn!!!

-seni küçükk... dedi Jasper.

Tabii tutamadım ve yine kurt kız oldum... Ama bu kez onlara saldirdim ve okulda savaş çıktı. Ciddi olarak.

Rydel bana bir viraj yapti bana dogru aniden donerek dislerini cikardi. Ben ise Rydel'dan kurtulmak için Ross'un üzerine atladım. Bir an durduk. Jasper;

-Vampirler pes etmezler Alex, dedi bunu sadece kurtlar yapar...

+ah canım, artık sizden korkmadığim gibi sizi takmiyorun ve pes etmeyeceğim, asla!

-güzel o halde... dedi Ross da.

Bunlar kesin VAMPİR!

-gidelim, dedi Rydel alaycı tavırlar takınarak.

Onlardan önce ben oradan uzaklaştım. Bu kez de sınıfımdan (e tabi iyi kalpli olanlar) Emily, Kristen, John, David, Alex (adaşım, ama erkek) ve Rosalie geldi.

Rosalie:

-Alex?

+ıııı, evet Rosalie?

Sanırım kurt olduğumu herkes biliyordu ve kötü vampir ya da kurtlar bizi bunun için öldürebilirdi. Gerçi ben zaten ölmüşüm...

Kurt KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin