Gizli Bir Kitap

586 27 3
                                    

-Ne demek ne demek oluyor?! Bu gayet açık Alex!

+Ama sen... Nasıl?!...

Çok geçti. Vampirler bize saldırmaya başlamıştılar ve biz sadece 2 kişiydik. Oradan kaçtım.

İytıraf vakti arkadaşlar: hayatıma ilk kez Jacob'ı ektim. Ama bencillikten değil. Gerçekten bencillikten değil. Her neyse. Sonra Jack beni buldu. Ama sorun yokmuş çünkü zaten o da beni ekmeyi planlıyormuş :D

Yaklaşık 1 saat kadar sonra Jacob bana 210 km uzaktıktaki hayli büyük bir kütüphane olduğunu ve o kütüphaneye gitmemiz gerektiğini söyledi. Neden diye sordum ve o da Caroline i kurt yapma yolunu öğrenebileceğimiz tek bir kitap olduğunu ve bu kitaptaki bilgilere şu ana kadar kimsenin ulaşamadığını söyledi. Ben de kabul ettim ve beraber evden ayrıldık. Jacob un arabasi ile şehirdeki devasa kütüphaneye ilerliyorduk.

Geldik ve arabadan inip bir baktık ki kimseler yoktu. Kütüphane gorevlisini bulduk. Çok lazım olan kitabi almamiz lzm amaaa diye ısrar ettik

Aldik ve eve geri geldik. Birdenbire kitap havalandı,,,,, uçtu!

+Jacobbb!! Kooooş!

Jacob koşarak geldi.

-Ne oldu?!

Yavaşça havalanan kitabi ona gösterdim. Şaştı kaldı.

Sonra bir sayfa açıldı.

"Vampiri kurt yapmak" diye bir bölüm açıldı. Jacob ve ben birbirimize bakarak kitabi elimize alıp okumaya başladık.

"Bir vampiri kurt yapmak, esasında çok risklidir. Kişi, ölme tehlikesi yaşayabilir."

"Bu nedenle kişiye aşağıda verilen malzemelerden yararlanarak bir iksir yapınız ve bu iksiri ona içiriniz ancak; içirirken çok dikkatli olmalısınız çünkü iksiri içirdikten sonra kişide bazıyan etkiler görülebilir: horlama, denge sorunları, mide bulantısı, bayılma, intihar isteği, intihara kalkışma vb. Bu sebeple kişiyi kafese koymalısınız ve dönüşüm anında asla ona bakmamalısınız yoksa bu sizin için tehlike oluşturur ve tedavi yolu YOKTUR"

İKSİR MALZEMELERİ:

-Kaplan tırnağı

-Öküz tükürüğü

-Kahve

-Çikolata

-Su

+Jack bunlar ne böyleee!!! Iyyyy!

-Aynen bu neee kurtların bile midesi bulaniyo gerisini dusun yanii!

+Hem nerden bulcaz bunları bizz?!

Okumaya devam ettik.

"Yapılışı: Önce bir kazan alın ve en yüksek ateşte kaynatip öküz tukurugunden bi çay kaşığı koyun. Kaplan tirnagini iceri atin ve kaynasin. Kaynadi mi? Ardından da kahveyi dökün ve çikolatayı mikrodalgada erittikten sonra kazana dökün. Hersey bir arada kaynasın. Ardından biraz su ilave edin ve iksiri bardağa koyup içirin."

+Offff çok fazlaaaa

-Aynennn off Alexxx nerden bulucaz ki biz şimdi Öküz tukuruğunu?! Ya da kaplan tırnağıni!?

+Iyyyyyyyyy!

Bir yolu olmalıydı...

+Peki ya hayvanat bahçesi? Diye heyecanla fikrimi ortaya attım.

-Vaaayy bak bu iyiymiş!

+Dimiii??

-Evet ama.. Dedi Jack

+Bir sorun mu var?

-Sanırım evet; kafese mi giricez?

+Galiba...

-Hayır Alex! Aslaaa!!!! Mümkün değil canım. Sence gider miyim ben?! Bak bakiyim bende o göz var mı?

Jacob un gözlerine baktım.

+Evet evet, var. Hadi bakalım cesur kurt.

-Sağol ama ben almiyim.

+Bunu mu yapayim yani? Kaşınma Jacob.

-Neyii?

Jacob u arabaya kadar sürükledim.

-Heeeyyyy diye bağirmalarina aldirmiyordum.

+Kes şunu!

Jacob u bıraktım. "Konu Caroline ise herşeyi göze almalıyız Jack... O bize güveniyor..."

-Peki Alex; tamam. Ben hazirim. Hadi. Dedi ve arabaya girdi.

Hayvanat bahçesine vardığımızda hayvanlar ve tabi insanlar bize tip tip "neler oluyor" der gibi bakıyorlardı. Jacob a işaret verdikten sonra aynı anda kaplan kafesine doğru koştuk. Biliyorum, eğer bu zavallı kaplan kafesinden kaçar ve şehre giderse Jack ile ben tutuklanabilirdik. Yine de bir ihtimal.

Kafesin içine girmek için kafesi açtık ancak o esnasa kaplan kaçıverdi.

İnsanlar etrafa dağılıyor, kaçışıyor, çığlık çığlığa bağırışıyorlardı.

+Şimdiki plan ne dostum?! Dedim isteksizce "Harika. Gerçekten harika"

-Aslında şu an bir planım var. Dedi kuşkulu kuşkulu.

Sonra ayniı anda "KAÇMAAAKK" diye bağırıp sağa sola kaçıştık.

+Bunu böyle halledemeyiz polise gidelim

-Alex polise gidersek bizi tutuklayabilirler unuttun mu?!

+Offf başka bisiy bul daha iyisi varsa.

-Daha iyisi yok, dedi ve ben de bunun üzerine itiraz etmedim.

Biraz sonra zaten polis geldi.

Ben de kaplan için endişelendiğimi belirttim.

Sonra arabaya binip kaçtık. Tehlikeli olabilirdi :/

Kurt KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin