Görev Tamam!

409 25 4
                                    

Polisler bizim pesimizi bir turlu birakmiyordu ve biz Jack'le koşmaktan tükenmiştik. Yorgunduk ancak arabayla bizi kovalıyorlardı.

Konuşmak istemiyordum aksi taktirde enerjim daha çabuk tükenebilirdi!

Sonunda Jack ile bir sokağa saptık ve Jack sayesinde kurtulduk. Sokagin yolunu Jack bulmuştu çünkü.

Nefes alıyordum ve bu inanılmazdı. Jacob da görünüşe bakılırsa öyleydi; resmen dili sarkıyordu :p Ayrıca ikimiz de konuşamayacak kadar yorgunduk. Ama tüm cesaretimi topladim ve konusmaya basladim:

+Jack, kaplan konusuna birsey dusunmeliyiz yoksa kötü şeyler olacak.

-Evet, dedi bitkin bir halde.

+Ama hemen!

-Ama nasil?

+Ne biliyim ben?!

-Bil işte asıl ben nerden biliyim yav?!

+Heey bilceksin iste tamam mi?!

-Hayir?!

+Off napiyoz biz?!

-Bilmem.

Saçmalığın dibine vurmuştuk gercekten.

+Saçmaladık şu an.

-İyi tamam hadi hadi kabull.

+Puhahahahhahaaaaa! Sonra birden durdum çünkü saçma davranmıştım. "Tamam pardon, ıhım; Jack evet, ne diyordum?"

-Bilmiyorum ama galiba fazla yorulmanın sende yan etkileri var Alex.

+Heeeeey!! Sen kendine bak dostum!

-Artık Caroline'yi ve kaplanı bulalım.

Tam o anda kaplan çıkmaz sokağın içine girdi.

+Immm, acabaa... Kaplan eğitmeyi biliyormusun jack???

-Ejderhayı biliyorum ama kaplanı bilmiyorum.

+Şakanın sırası değil diyerek kendimden gayet emin bir tavırla önünde duran kaplanı gösterdim.

-Ciyaaaaakk!!!??

+Ne oldu "CESUR" kurt?!

-Alex!!... Ya-ya- yardım eeeeetttt aaaaaaaaa!!! Diye haykırıyordu kendi kendine.

+Hadi jack hani çok güçlüsün ya ahah dedim dalga geçerek.

Hey çocuklar bir dakika birşey fark ettiniz mi? Ölümün eşiğindeyiz ve ben Jacobla dalga geçiyorum!

Bunun üzerine ben de dalga geçmeyi kestim, tüm dikkatimi bu berbat kaplana vererek yine KURDA dönüştüm.

-Dostum, bak, böyle yaparsan polisler seni de kafese kapatırlar.

+Roorrrr!! Hoaaarrrr!!!! Hırrrr!!!

Ama boşa çabalıyordum, ne dediğimi anlamıyordu çünkü.

Sonra kaplana doğru bir hamle yaptım; onu boğazladım ve hemen koşarak hayvanat bahçesine girdik. Jack peşimden geliyordu.

-Alex, yavaş ol! Kafese yavaş kapat hayvanı!!!

Elimden geldiğince yavaş olmaya çalıştım fakat kaplanın kafese takılan tırnağı kafese takılarak kırıldı.

-Aman!! Alex! Harikasınn!!!!

Sonra sağlamca kafese kapattım.

Tırnağı almayı da unutmadım.

Arkamda tükürüklü öküz kafesi vardı.

İnsana dönüştüm.

+Sağol Jake!

(önceden Jack diyordum ama artik yazilisinin "Jake" oldugunu ogrendim)

Sonra beraber tükürüklü öküz kafesine doğru yürüdük ve elime bir kavanoz alarak öküzün kavanoza tükürmesini sağladım.

Sonra Jake ile aynı anda "Tamamdır dostum; görev tamam!" dedik.

Kurt KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin