İyi okumalar🩷
Ben Elçin, üniversite birinci sınıftım. Mimarlık okuyordum.
Bir gün bir internet sitesinde anonim yazar olarak bir kitap yazmaya başlamıştım. Sitede adım yazarların elçisiydi. Amacım tamamen sadece can sıkıntımı gidermekti. Kitap biraz tuttu ve okuyanlar kitap için reklam yapmamı yaparsam tutacağını söyledi. Bu laflar beni çok mutlu etmişti. Başarmamıştım ama başaracağıma olan inancım artmıştı. Fake bir hesap açtım. İsmimi kitap elçisi diye yazdım. Kitap yardımcı pilot ve bir pilotun uçakta başlayan aşkını anlatıyordu. İsmini "Uçmak Mı Sevmek Mi?" diye kararlaştırdım. Sonra reels videoları yüklemeye başladım. Her gün bir tane video paylaşıyordum. İlk başta videolar çok izlenmiyordu.
Dikkatimi tek bir şey çekmişti. Bir kişi ne zaman video atsam hepsine bir yorum yapıyordu. Yorumlar aşırı kırıcıydı. Kişinin ismi Emre'ydi. Her videomdan yorumlarını siliyordum. Ona laf yetiştirmek gereksiz gelmişti. Onunla kavgaya girmek istemiyordum zaten buna vaktim de yoktu. Çok ödevim vardı ve buna artı olarak her gün bir bölüm ve reels paylaşıyordum. Ben ne zaman yorumunu silsem o vazgeçmeyip başka videomu linçliyordu. Bari takip etseydi ama onu da yapmıyordu.
Yine akşam vakti yeni yazmaya başladığım başka bir kitap için video paylaştım. 1 saat sonra video binlerce izlenmişti. Herkes kitap adı sorarken bir yorum geldi.
@emrebalcı: Edebiyat dersinde kafamda kurduğum max senaryo.
Sabrım gittikçe tükeniyordu. Hem kitap ilki gibi kolay bir konu değildi. Fantastik bir savaş kurgusuydu. Yazmadan önce bir hafta düşünüyordum. Ben bu kadar emek verirken insanlar düşüncesizce yorum yapıyordu. Bu sabrımın sınanma noktasıydı.
Yoruma çok kapak bir cümleyle cevap verecekken kendimi durdurdum. Değmezdi bu cahile. Benim laflarımı daha kıymetli insanlar duymalıydı. Yorumu silmeyi tercih ettim. Lincin büyümesini ve emeğimden vazgeçmek istemiyordum. İlk kitabım 100.000 okumaya ulaşmıştı ama diğeri pek tutmamıştı.
Moralim daha da bozulmuştu. Akşam için bir video daha atmaya karar verdim. Kesinlikle en güzel videolarımdan biri bu olmuştu. Şarkı yazıyla ve konuyla uyumluydu. Resimler birbirini tamamlıyordu. Paylaştım ve beklemeye başladım. Birden bir yorum düştü. Herhalde kitap ismi sordular diye heyecanla elime telefonumu elime aldım. Ama yüzümün solması ve telefonumu açmam bir olmuştu.
@emrebalcı:Bunları yazan kişi de akıl yok herhalde. Hayal aleminin elçisi herhalde kendisi. Bir akıl ilavesi yapalım arkadaşa.
Dayanamadım ve cevap verdim. Cevabımı kimsenin görmesini istemedim. Adam okuduktan sonra silecektim.
-@kitapelçisi: Arkadaş derken kendinizden bahsetmeniz biraz ironik geldi. Sanatsız biri olarak sayfamdan ayrılmıyorsunuz bakıyorum da. Kitabımı okuyorsunuz herhalde belli oluyor. Hayal alemi lafınızı da iltifat olarak alıyorum.
Cevap gelmedi ben de yorumlarımızı silmedim. Kitabımı mutlu bir şekilde yazmaya devam ettim. Yarın yeniden reels paylaşacaktım. Kötü yorum gelmeyeceğini düşünüyordum. Belki de umuyordum.
Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Beğendiniz mi??
Oy verip yorum yapar mısınız??
İnstangram:kalpfal1
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Linç Meselesi / Texting
RomanceElçin: Kardeş otistik misin? Ya da hasar falan mı var? Niye her videomu linçliyorsun? Onlara emek veriyorum ben. Sakatsan git tedavi ol beni uğraştırma! @emrebalcı: Vayyy anonim yazardan mesaj. Emek dediğin şeyler benim edebiyat dersinde uyumamak iç...