1.1

99 15 9
                                    

İyi Okumalarrrrr

Sabah maç olduğundan erkenden kalktım. Maç saat 10'da olacaktı. Baya seyirci olacağından emindim. Çünkü iki rakip kulübün maçı insanların ilgisini çekiyordu. Üstelik bir de yarıfinaldi. Gece Taşkın abi grubumuza mesaj atmıştı. Annesinin hastanede olduğunu maçta bütün yetkilerin bende olduğunu söylemişti. Annesine üzülsem de bu benim işime geliyordu. Bu takımda en çok ben ve Mavi vardı. En uzun süre biz oynamıştık. Dünkü olaylardan sonra kontrolün bana geçmesi beni çok mutlu ediyordu. Baya güzel bir maç olacaktı. En güzel maçlarımdan biri olacaktı.

@emrebalcı: Günaydın günebakan. Maçta başarılar ama tahmin et hangi takımı tutuyorum?

@kitapelçisi: Bizi olabilir mi?

@emrebalcı: Sence?

@kitapelçisi: Yani bizi?

@emrebalcı: Ahh tabi ki hayır. Ben öyle bir hataya düşer miyim? Hem babam hep şey der.

@kitapelçisi: Ne der?

@emrebalcı: Dedim ya işte 'şey' der. kjhkhkjhjhkj

@kitapelçisi: Cok komik.

@emrebalcı: Cık kımik. EVET KOMİK.

@kitapelçisi: Sadede gel.

@emrebalcı: Birinin sözünü kesmek hoş bir şey mi?

@emrebalcı: Hem ben babamın lafını söylemedim daha!

@kitapelçisi: Ah ne baba lafıymış arkadaş. Normalde babanın sözünü dinlemediğine o kadar eminim ki.

@emrebalcı: Ne alaka şuan? Hem babam gayet mantıklı konuşur tamam mı?

@kitapelçisi: Durumumuz ilkokul kavgasına doğru gidiyor.

@emrebalcı: Desene senin seviyene doğru kjhkjghjgk

@kitapelçisi: Daha ne kadar düşebiliriz acaba?

@emrebalcı: Tersinden mi kalktın? Normalde laf sokup güleceğimiz yerde mızıkçılık yapıyorsun. Sevmedim bu halini.

@kitapelçisi: Maç var ya ondan. Ama en güzel maçım olacak. Bu arada baban ne diyordu?

@emrebalcı: Bak şimdi de sen merak ediyorsun. Ama bu sefer de ben söylemeyeceğim. Hem maçta kimin kazanacağı çoktan belli bence.

@kitapelçisi: Maçta sen de olacak mısın? Gelebilir misin?

@emrebalcı: Gelip karşı türbinde olmayı çok isterdim sarı kafa ama çalışıyorum.

@kitapelçisi: Neyse ben kaçar daha plan anlatmam gereken takım var.

@emrebalcı: Görüşürüz kaptannn.

Telefonu çantamın içine fırlattım ve soyunma odasına ilerledim. Herkes beni bekliyordu. Galiba mesajlaşırken vakti biraz kaçırmıştım. Ama olsun banane. Hem ilk kez falan geç kalıyordum.

"Arkadaşlar plan şu. Takımda herkes aynı olacak bir kişi hariç. İlayda sen yoksun. Takım açısından senin bu maçta oynamaman daha iyi olacak. İlk sette pasör ben olacağım. Biliyorum pasör Çiçek de olabilir ama rakip takım benim smaçör olacağımdan emin. Onları şaşırtacağız. Benim yerime de ilk sette Çiçek girecek. İkinci ve olursa diğer setlerde de Çiçek pasöre geçecek."

İlayda ve Gökçe dışında herkes planı onayladı. İlayda'ya yaklaştım.

"Doğru sen olmasan ben vuramazdım dimi? Öyle diyordun. Bakalım öyle miymiş? Yani sen bak çünkü zaten izleyecek olan sensin."

Saat geldiğinde sahaya geçtik. Seyircilere göz gezdirdiğimde Demir abi ve Asena'yı fark ettim. Asena bana el salladı ben de ona gülümseyerek karşılık verdim.

Maça başladık. İlk set benim için baya zordu ama karşı takım bozguna uğramış gibiydi. Normalde galiba bizim pasöre yükleneceklerdi ama pasör benken bunu yapamamışlardı. İlk seti az bir farkla aldık. Sonraki sette istediğim yerdeydim. Adam öldürür gibi vurduğumu söylüyorlardı. İltifatları duydukça daha sert çakmaya başladım. Maçı zorlanarak da olsa aldık. Bütün vurduklarımla sayı almıştım zaten. Maç bitiminde herkesin yüzünde güller açıyordu bir kişi hariç. Herkes soyunma odasına ilerlerken ben tribüne ilerledim. Demir abiye dün neden geldiğini soracaktım.

Oy verip yorum yapar mısınızzz???

Sizi seviyorummm

Sonraki bölümde görüşürüzzz

Bir Linç Meselesi / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin