İyi okumalar🩷
Binaya girdim ve asansörü beklemeye başladım. Asansör ne hikmetse gelmedi. Sonra kapının yanındaki asansör bozuk tabelasını gördüm. 5 kat merdiven çıkmak zorundaydım. Ben niye bu kadar bahtsızdım ki? Oflaya puflaya sinirle 1. katı çıktım. İkinci katta fark ettim ki okulda gördüğüm çocuk da benimle birlikte benim biraz gerimden gelerek merdivenleri çıkıyor. Merakla onu izledim. Acaba burada işi neydi ki? Sonra yanıma geldiğinde sordum.
"Merhaba sizi okulun oralarda görmüştüm. Ben Elçin. Burada bir arkadaşınız falan mı oturuyor?"
"Merhaba ben Demir, yok aslında arkadaşım oturmuyor. Üçüncü kata taşınmayı planlıyordum. Acaba siz de mi burada oturuyorsunuz?"
"Aaa ne güzel. Evet ben 5.katta oturuyorum. Tanıştığıma memnun oldum. Özür dilerim seni de biraz oyaladım."
"Yok önemli değil. Yeni komşumla tanışmış oldum böylece." Dedi ve merdivenleri çıkmaya devam etti. Ben de uzun uğraşlar sonucunda evime ulaşmayı başardım. Evin kapısını kardeşim Cenk açtı. Kendimi içeri attım. Mutfakta bir bardak su içtim. Kendime geldim resmen. Sanırsın seferden ya da çölden geldi. Alttarafı merdiven çıktın be. İç sesimi dinlememeliydim. Sonuçta 5 kat kolay iş değildi. Odama geçtim ve yatağa kendimi attım. Telefonumu elime alınca bir mesaj gördüm. Emre'den olmalıydı. Emre'nin niye profili yoktu ki. Sadece biyografisinde galatasaray ve Mersin yazıyordu. Demekki Muğla'da oturmuyordu.
@emrebalcı: Napıyorsun anonim? Yine o mükemmel ötesi kitaplarını mı yazıyorsun? Ama senin yazdığına inanmadım. Yazarken bana foto at. Ama kendini de çek.
@kitapelçisi: Tabii ki başka bir emriniz?
@emrebalcı: Bir de yaşını söyle yeter bence.
@kitapelçisi: Şimdi ne yap biliyor musun? Uyu ve rüyanda beni görmeyi dile. Okey??
@emrebalcı: Rüyam daha kaliteli yazarlarla dolu. Sen orada fakir kalırsın.
@kitapelçisi: Sen niye bana yazdın? Beğenmezsen okumazsın kardeşim. Beğenmiyorsan bana yazma.
@emrebalcı: Ne biliyorsun? Belki de iyi arkadaş olacağız? Rahat ol biraz.
@kitapelçisi: Sabırrr diliyorum. İyi peki olalım arkadaş yoksa beni bırakmayacaksın belli.
@emrebalcı: Evet kesinlikle bırakmam. İlk ben soruyorum. Kaç yaşındasın?
@kitapelçisi: 20. Sen?
@emrebalcı: 23. Peki şimdi sen sor.
@kitapelçisi: Nerede oturuyorsun?
@emrebalcı: Okulum gereği Muğla. Sen?
@kitapelçisi: Ben de Muğla. Acaba tanışıyor muyuz?
@emrebalcı: Sanmıyorum. Genelde çok kişiyle konuşmam.
@kitapelçisi: Bu konuşmaya sonra devam edelim. Benim gitmem lazım. Sensiz bir güne ulaşırım umarım.
@emrebalcı: Görüşürüz ayçiçeği.
@kitapelçisi: Ayçiçeği?
@emrebalcı: Hani sürekli benim gibi ışık saçan biriyle konuşuyorsun ya ondan.
@kitapelçisi: Işık saçma derken herhalde her kıza ışık yakma diyorsun.
@emrebalcı: Büyük ihtimalle inanmazsın ama yazdığım 3. kızsın ayçiçeği.
@kitapelçisi: Uzatma bay meymenetsiz.
Okuduğunuz için teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Linç Meselesi / Texting
RomanceElçin: Kardeş otistik misin? Ya da hasar falan mı var? Niye her videomu linçliyorsun? Onlara emek veriyorum ben. Sakatsan git tedavi ol beni uğraştırma! @emrebalcı: Vayyy anonim yazardan mesaj. Emek dediğin şeyler benim edebiyat dersinde uyumamak iç...