Sabah kalktığımda biraz moralim bozuktu. Uykumu tam alamamıştım galiba. Ama bugün dersim vardı. Ayrıca en sevmediğim Tufan Hoca'nın dersiydi. Takıntılı bir adamdı. Dersinde yedi yirmi dört onu izlememizi ve başka hiçbir şey yapmamıza izin vermezdi. Not almamıza bile kızardı.
Kahvaltı etmek için masaya oturdum. Biraz atıştırdım ve olmazsa olmaz çayımı içtim. Çay benim için olmazsa olmaz yegane şeydi. Sabah 3 bardak akşam 2 bardak içerdim. Bazen öğlen de içerdim. Ben çay kadınıyım içersin içmezsin beni ilgilendirmez. Çay bir kültürdür.
Daha sonra uykum olduğundan dolayı elime açık pembe bir eşofman takımı aldım. Eşofman pek giymezdim. Ama şuan onu giymek istiyordum. Giyindikten sonra makyaj masamın başına geçtim. Göz altlarımı kapattım ve rimele geçtim. En nefret ettiğim şeydi. Dikkatli dikkatli sürerken bir hareketle batabiliyordu. Olabilecek en dikkatli şekilde sürdüm. Parlatıcı sürmekten nefret ederdim. En çokta çilekli olanları. Bana göre iğrençlerdi. Ben ruju sade sürmeyi seviyordum. Nude tonlu rujumu sürdükten sonra hazırdım.
***
Sınıfta sakin sakin oturup telefonumla ilgilenirken yanıma Kıvanç oturdu. Ona doğru döndüğümde göz kırptı ve önüne döndü. Umursamadım. Birden telefonuma günüme eğlence katan mesajlardan düştü.
@emrebalcı: Napıyorsun günebakan?
@kitapelçisi: Sınıfta sıkıntıyla oturuyom. Sen bay meymenetsiz?
@emrebalcı: Bizim salondayım. Birazdan öğrencim gelecek.
@kitapelçisi: Ne güzell.
@emrebalcı: Foto ister misin?
@kitapelçisi: Ne alaka?
@emrebalcı: Bu kadar istekli olacağını düşünmezdim günebakan.
@emrebalcı: Ama bak atmadan önce bir yere tutun.
@kitapelçisi: ?
@emrebalcı: Mazallah düşersin.
@kitapelçisi: Hahaha cok komik.
@kitapelçisi:
@emrebalcı: Şansına küs günebakan. Öğrencim geldi ama o üstünü giyene kadar atabilirim istersen.@kitapelçisi: Bak seni buldum:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Linç Meselesi / Texting
RomanceElçin: Kardeş otistik misin? Ya da hasar falan mı var? Niye her videomu linçliyorsun? Onlara emek veriyorum ben. Sakatsan git tedavi ol beni uğraştırma! @emrebalcı: Vayyy anonim yazardan mesaj. Emek dediğin şeyler benim edebiyat dersinde uyumamak iç...