2.5

42 8 2
                                    

Çisem_"O ŞEREFSİZ ADİNİN ALLAH BELASINI VERSİN!"

Umay ve Çisem'e her şeyi anlatmıştım. İkisi de Demir'e sövmüştü. YANİ NAMI DEĞER DEMİR ABİ'YE! Yerin dibine batar inşallah!

Umay_ "O zaman kankacım artık doya doya eğlenebiliriz."

Çisem_"Niye lan?"

Umay_"Ee sonuçta artık kafasında bir kişi kalmadı. Yani gelsin yeni biri."

"Ne alaka istemiyorum birini falan."

Umay_ "Demir Şerefsizini mi isterdin??"

"Ne alaka?!"

Umay_"Mal mal davranmayın. Akşam Selin'i ara buluşalım. Bu akşam doyasıya eğleneceğiz."

"Yok tövbe ben içmem son olanları hatırlamıyor musun?"

Umay_ "Boşver eğlen, iç sadece eğlen."

"Sen acaba Kerem'e ne diyeceksin? Onu merak ediyorum."

Umay_ " Neden bir şey diyeyim? O da geliyor." Sonra bir kahkaha patlattı.

Çisem_ "Ulan bir benim böyle dertlerim yok. Aslında vazgeçtim iyiyim ya böyle."

Çisem aşırı güzel bir kızdı genelde çok erkekle konuşmuşluğu olurdu ama şuana kadar kimseyi sevmemişti. Zaten genelde sadece erkeklerle sohbet eder ve ertesi gün konuşmayalım ya da arkadaş olalım derdi. Şuana kadar kimseyi sevdiğini görmemiştim. Gerçi ben de öyleydim kimseye aşık olduğumu düşünmüyordum fakat kimseyle de uzun süre konuşmamıştım. Bir kişi hariç... Kendi halimde takılırdım genelde.

Umay_"Selin'e mesaj at."

"Off tamam!"

Umay_"Oflama!"

"Offf."

Siz: Selin akşam eğlenmeye çıkıcaz sen de gelsene.

Selin: WOWW. Eğlence varsa ben de varım canısı. Kaçta?

Siz: 21.00 *** bar

Selin: Orada olacağım. Beni beklemezseniz bacaklarınızı koparırım. Gidin oturun ve benim o güzel yüzümü görmeyi bekleyin. Ciao😘

Mesaja kalp ifadesi bıraktınız.

***

Siyah kısa bir elbise giymiştim. Kırmızı ruj ve rimel ile tamamdım. Keyfim yerinde olmadığında çok makyaj yapmak istemezdim. Bara geldiğimizde köşedeki bir masaya oturduk. Umay ve Kerem birbirlerini yiyecekmiş gibi izliyorlardı. Çisem ise yeni birini gözüne kestirmiş gibi çocuğun biriyle bakışıyordu. En son o tarafa baktığımda çocuk Çisem'e göz kırpmış ve Çisem de onun yanına gitmişti. Selin'i soracak olursanız o beni hiç şaşırtmamıştı. Şuan pistin tam ortasında doyasıya dans etmekle meşguldü.

Ben mi? Ben sıkıntıdan sürekli etrafı izliyordum ve alkolsüz bir şeyler içiyordum. Masada Umay Kerem ve ben vardık. Onlar kendi aralarında flörtleşirken ben bulunduğum ortamı sorguluyordum. En son alkolden dolayı öpüşmeye başladıklarında anında masadan kalktım. Bir bar taburesine oturdum ve alkolsüz bir kokteyl söyledim.

Birden yanımdaki taburenin çekildiğini hissettim. Daha sonra da bir ses.

"Bakıyorum senin için sıkıcı bir gece."

"Nerden bildin?" Diye cevapladım.

"Eğer mutlu olsaydın ve eğlenseydin senin gibi güzel bir kızı böyle sakin bırakmazlardı."

"Sen şuan neden buradasın peki?"

"Beni o erkeklerle bir tutma lütfen. Ben öyle kadın meraklısı biri değilimdir."

"O yüzden mi bir bardasın?"

"Sen erkek bulmak için mi buradasın? Bak gördün mü?" Daha sonra göz kırptı.

"Bak niye geldin ne derdin var benle?"

"Benim derdim yok ama senin derdin var gibi anlatabilirsin, dinlerim. Hem şöyle düşün bir daha beni nerede göreceksin ki?" Sonra barmene döndü. "İki tekila lütfen."

"Ben içmem."

"İyi bir olsun. Anlat bakalım prenses ne dertlerin var?"

"Sana niye bir şeyler anlatayım daha ismini bile bilmiyorum."

"İsmim Fırat. Sen?"

"Elçin."

"Vay be. Güzel isim ilk kez duydum. Neyse konuya dönelim anlat bakalım prenses. Ben dinlerim."

Fırat'ı sevdiniz mi??

Uzun bir aradan sonra merhabaa

Sizi özlemişimmm

Sonraki bölümde görüşürüzzz

Oy verip yorum yapar mısınızzz

Sizi seviyorummm


Bir Linç Meselesi / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin