1.0

106 15 5
                                    

İyi okumalarrrr🩷🧸

Bugün maçımızdan önceki gündü. Son kez antrenman yapacaktık. En önemli antrenmanlarımızdan biriydi bu. Sonraki maç çok zor bir takımlaydı çünkü. Ve artı olarak da bizim rakip kulübümüzdü. Son gücümüze kadar oynamalıydık. Spor salonuna girdiğimde antrenmana daha yarım saat vardı. Kenardaki bankların birine oturdum. Telefonumla ilgilenmeye başladım. Her gün olduğu gibi yine bay meymenetsizden mesaj vardı.

@emrebalcı:  Naber günebakan? Ne yapıyorsun?

@kitapelçisi: Yarım saat sonra antrenmanım var. Onu bekliyorum. Biliyorsun yarın maç var.

@emrebalcı: Desene kaybetmene bir gün kaldı. 

@kitapelçisi: Sen öyle san.

@emrebalcı: Ah be günebakan. Aslında yenilmeni izlemeyi çok isterdim ama malum benim de işim var.

@kitapelçisi: Tüh ben sensiz ne yaparım şimdi? Aman Allah'ımm!

@emrebalcı: İstersen tişörtümü vereyim. Maç arasında üzüntüden koklarsın.

@kitapelçisi: Yok onu şöyle yapalım biz. Ben 'kazanacağım maçı' videoya çekeyim sen de onu izle. Nası fikir?

@emrebalcı: Ay ben senin yenildiğini niye izliyimmm?

@kitapelçisi: Boş konuşma bitti mi?

@emrebalcı: Boş dersen darılırım bak. Sen kaç bin kelime boş yapıp nasıl benim dolu kelimelerime boş diyebilirsin? Çok ayıpp.

@emrebalcı: Hiç yakıştıramadım. Cık Cık Cık.

@kitapelçisi: jhjkyaaabhbkjn

@kitapelçisi: Giyinmem gerek sorunu soracak mısın? Şahsen benim aklıma soru gelmedi.

@emrebalcı: Buluruz be günebakann. Sıkma canını.

@emrebalcı: Şuan öğrencim geldi. Sonraya kaldı sorum.

@kitapelçisi: Öğrencim?

@emrebalcı: Babamın salondayım. Eğitmenlik yapıyorum ya hani?

@kitapelçisi: Hee okey. Öğrencin kim? Belki tanıyorumdur.

@emrebalcı: Sanmam. Kendisine 1 senedir eğitmenlik yapıyorum. Açelya Taş. Tanıyor musun?

@kitapelçisi: Yok. Neyse görüşürüz. Üstümü giyinmem lazım.

@emrebalcı: Bb.

Telefonumu kapatıp soyunma odasına girdim. Üstümü değiştirdim ve takımın yanına gittim. Antrenman için normalden bir şort ve sıfır kollu bir tişört giymiştim. Yarınki kıyafetlerimiz kirlenmesin diye onları giymemiştik. Takımın yanına gittim. Yarınki maç için açıklama yapmam lazımdı. Herkes gayet sıradan antrenman için giyinmiş gibiydi. Ama sonradan yanımıza gelen İlayda ile fikrim aniden değişmişti. Altında normalden beş kat  kısa bir şort ve üstünde sadece göğsünü kapatan sıfır kollu bir crop vardı. Yanımıza gelmeden önce saçlarını savurdu. O geldikten sonra takım tamamlanmıştı. Konuşmaya başladım.

"Bugün bir nevi yarının provası olacak. Maç yapacağız. Ben ve Mavi karşılıklı geleceğiz. İlayda sen ilk sette benim takımda ikinci sette Mavi'nin takımında olacaksın. Bu sayede ikimize de kaldırmış olacaksın. Takımda geriye kalanlar Mavi'de. Yedektekiler de benim takımda olacak. Böylece tam anlamıyla maç öncesi tekrar olacak."

Herkes başıyla onayladı ve ısınmaya başladı. Ben de ısınıyordum ki İlayda yanıma geldi.

"Kendine çok mu güveniyorsun Elçin? Cidden mi?"

"Evet. Eğer sen güvenmiyorsan kapı orada."

"Görelim güvenin sönecek mi?"

Herkes maç için yerine geçti. Ben gelince oynamaya başladık. Gayet iyi başlamıştık. Ta ki İlayda kendine gelen topları bana kaldırmak yerine karşıya atana kadar. İlkte tamam dedim sakin Elçin dedim. Ama bütün topları atmaya başladı. Sinirle skora baktım. İlk seti kaybetmiştik. Ama topu daha doğru düzgün elime almamıştım. Sinirle bağırdım.

"Mavi pasör değişim."

O da fark etmişti. Başıyla beni onayladı. İlayda karşıya buraya da Çiçek geldi. Çiçeği seviyordum. İyi kızdı. İkinci sete girecekken salon kapısı açıldı ve içeri Demir girdi. Seyirci koltuğuna oturdu ve izlemeye başladı. İlayda onu gördüğü anda gülmeye başladı. Şortunu ona fark ettirmeden biraz daha yukarı çekti. Bu hareketine sinirlenmiştim böyle kızlara sinir oluyordum.

İkinci sete başladık. İlayda'ya neden bilmem başına taş düşmüştü resmen. 4 yıldır bize göstermediği performansı gösteriyordu. Ben ise kinlenmiştim. En sert çakışlarımı yaptım ve seti almayı başardım. İlayda bana nefret dolu bir bakış attı. Antrenman saati bitmişti. Herkes çantalarına doğru ilerledi. Ben de İlayda'nın kolunu tuttum ve kulağına fısıldadım.

"Yarın maçta sana bir sürprizim var."

Sonra soyunma odasına çantamı alıp ilerledim. Demir'le konuşacaktım ama etrafıma baktığımda çoktan gitmişti. Sahi neden gelmişti?

Oy verip yorum yapanlar gerçek aşkı buluyormuş diye duydummm.

Oy verip yorum yapar mısın????

Sizi seviyorummmmm.

Diğer bölüm maçımız varrrr. Yuppiiii.

Sizce Demir mi Emre mi???

Bir Linç Meselesi / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin