1.7

83 13 2
                                    

"Cenk?"

"Abla?!? Lan sen erkek evinde ne yapıyon?" Hayda! başladık yine bunun yanlış anlamalarına.

"Cenk bak kardeşim. Şimdi biz sade-"

"Lan ablam senin evinde ne bok yiyor olabilir acaba!?"

"Cenk'ti değil mi? Ablanla okuldan arkadaşız kardeşim. Başka bir şey yok yani."

"Kardeşimi at önce bilader. Yoksa ben atmayayım. O bahanelerinizi de külahıma anlatın." Yaş 15 davranışlar 30.

"Cenk gerçekten rezil ediyorsun beni. Demir abi doğru söylüyor."

"Abi?"

"Evet Demir abi."

"Sizi bir daha yan yana görmeyeceğim. Yoksa anneme anlatırım lan! Yürü abla. Sinirim uçtu yine." Yaş 15 koçum neyin siniri bu?

"Kardeş gereksiz atar yapma lan! Ablana bir şey yaptığım yok. İşim gücüm yok senin gibi bebelerle mi uğraşayım!"

"Abla yürü bak yoksa elimden kaza çıkacak!"

"Offf Cenk yürü hadi. Özür dilerim Demir. Böyle olacağını düşünmezdim."

Demir abi tam konuşacakken Cenk atladı.

"Abiye ne oldu lan?!"

"Pardon Demir abi sinirden ağzımdan çıktı."

"Sorun yok zaten ben davet ettim."

"Demek sen davet ettin ablamı! Ablam da atladı yani."

Sinirle yüzümü ovdum. "Yürü Cenk zaten her şeyi yanlış anladın."

Demir abi kapıyı kapatınca merdivenden aşağı indik.

"Cenk yanlış anladın. Ders anlatıyordu bana. Bu konuyu bir daha açarsan seni gebertirim." Oldu bir de Mervelerdeyim deseydim.

"Merak etme açmam zaten. Ama artık beni tehdit edebileceğini sanmıyorum."

"İkimizde konuları kapattık. Elif ile ne oldu sizin?"

"Barıştık."

"Niye ayrılmıştınız?" Lan zaten da bebesiniz barıştık diyor bir de. Sabırr cümleten.

"En yakın arkadaşı Taner'den kıskanmıştım. Bir gece birlikte aynı evde kaldılar diye yanlış anlamışım. Ayrıldım." Ahh mal çıktı. Aşkım kardeşim gibi yaaa. He bok.

"Mal mısın?"

"Abla sus! Bu konuyu açma Elif'e aşığım."

"Peki nasıl istersen."

Odama geçtim ve bölüm yazmaya oturdum. Yaklaşık iki saat bölüm yazdım ve yayınladım. Tanıtım videosu atmadım ama. Çünkü içimden kötü yorum almak gelmemişti. Kötüyü çağırmak derken birden mesajlar düştü.

@emrebalcı: Ya sen yazarsın soru sorarsın diye bekleyen bir mal varmış duydun mu?

@kitapelçisi: Bir mi? Ben onlarca diye biliyordum.

@emrebalcı: Ben bir tane mal duydum. Hem sen onun çok yakışıklı olduğunu söylüyormuşsun sürekli.

@kitapelçisi: HA sen Melih'sin. Yakışıklı yazısını gördüğümde anlamalıydım.

@emrebalcı: O mal kim?

@kitapelçisi: Bilmem ama bana aşık olduğunu söylüyordu.

Tamamen atıyordum. Öyle biri yoktu.

@emrebalcı: İyiymiş. Görüşürüz günebakan.

@kitapelçisi: Hemen mi gidiyorsun? Ya soru.

@emrebalcı: Açelya beni çağırıyor. Ağırlıkları kaldıramamış.

@kitapelçisi: Hay ben senin Açelya'na. S*** ha. Bağlı kalın emi. Yapışık ikiz gibi gezin. /gönderilmedi/

@kitapelçisi: İyi o zaman sonra görüşürüzzz bay meymenetsiz.

Oy verip yorum yapar mısınızzzzz?????

Tepkileriniz çok güzellll

Sizi seviyorummmmm

Sonraki bölümde görüşürüz canlarımmmm





Bir Linç Meselesi / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin