2.2

59 8 0
                                    

Başım çatlıyordu. Dün gece hakkında aklımda bir tek garsonla konuşmalarımız kalmıştı. Sonrası ise tamamen silinmişti. Yataktan kalktım ve telefonumu elime alıp açtım. 30 mesaj vardı.

0595**: Çok eğlenceliydi bebeğim. Bir daha görüşelim. Beni kaydet lütfen.

NE?! Bu mesajda neydi??? Lütfen yapmamış ol Elçin. Lütfen! Hemen diğer mesajları inceledim. 

@emrebalcı: Eve geçtin mi????? 02.07

@emrebalcı: Neden çevrimiçi değilsin?! 02.10

@emrebalcı: KONUM AT!

@emrebalcı: Bu durum can sıkıcı olmaya başladı.

@emrebalcı: Elimden de bir şey gelmiyor ki!

@emrebalcı: Emre aklına mukayyet ol!

@emrebalcı: Desene bu gece de meraktan sabahlıyoruz.

@emrebalcı: Anlamadım ki! Karakola mı gitsem?

@emrebalcı: Gidip de ne diyeceksin Emre? 

@emrebalcı: 'Merhaba, her gün mesajlaştığım kız sarhoş oldu ve bana yazmayı bıraktı' mı?!

@emrebalcı: Harika lan deliliğe doğru yol alıyorum. Kendi kendime diyalog kurmalar falan.

@emrebalcı: Ama yatarsak da iyi yer ha. Yemek falan beleş. 

@emrebalcı: Yok lan! Ben cidden kafayı yedim.

@emrebalcı: Hem ne demişler?

@emrebalcı: İnsana işkence mi yapmak istiyorsun? O zaman merakta bırak.

@emrebalcı: Yani bu da bir çeşit işkence.

@emrebalcı: Keşke polise verebilsem seni.

@emrebalcı: Gece de uyuyamıyoruz ne güzell!

@emrebalcı: Günaydın çevrimiçi olmuşsun.:) 11.50

@emrebalcı: Şimdi beni neden sabaha kadar uyutmadığını söyle.

@kitapelçisi: Ben mi uyuma dedim ?

@emrebalcı: Merakta bırakmak da aynı şey!

@kitapelçisi: Yooo.

@emrebalcı: Neyse sakinim. Sakinnn.

@emrebalcı: İyi oldun mu günebakan?

@kitapelçisi: İyiyim ama dün ne oldu hiçbir fikrim yok.

@emrebalcı: İçme bir daha! Sana yaramıyor.

@kitapelçisi: Kime yarıyor ki? Ayrıca ben hiç içmedim.

@emrebalcı:

@emrebalcı: Bence de içmemişsin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


@emrebalcı: Bence de içmemişsin. Neyse şimdi daha iyiysen yat dinlen günebakan.

@emrebalcı: Görüşürüz günebakannn

@kitapelçisi: Görüşürüz bay meymenetsiz.

O mesajlaşmadan çıkıp hemen sabah ilk gördüğüm mesaja girdim.

Siz: Kimsiniz?

0595**: Ben Selin tatlım hani dün seninle mekanda masaya çıkıp dans etmiştik sonra içecekleri tavana fırlattık ve sonra kovdular ya bizi. Ama sen mikrofonu bırakmadın ve şarkı söyledin. Hatırlamıyor musun?

Siz: NE??

Selin olarak kaydedildi.

Selin: Aaa demek alkol çarpmış. Ama ne eğlenmiştik be! Bunu tekrarlayalım.

Selin: Ama itiraf etmeliyim gecenin en güzel kısmı İlayda'nın saçlarını yolmandı. Allah'tan koçunuz erkenden gitmiş.

Siz: NEY?!? Ben bir daha içmesem yeridir.

Selin: Yok be baya eğlenceliydi. Tekrarlamalıyız kesinlikle.

Hemen şaşkınlıkla Mavi'yi aradım. Telefonu biraz zaman sonra açtı onun da sesi kötüydü yeni uyanmış olmalıydı.

"Mavi dün gece ne oldu? Hatırlıyor musun?"

"Sen hatırlamıyor musun?"

"Hayır. Anlat çabuk."

"Tamam. Sakin. Sen garsonun sözlerini duyduktan sonra İlayda'nın kolundan tuttuğun gibi lavaboya sürükledin. Ben de tabi ki arkanızdan geldim. Önce kızı kabine kapıya sertçe fırlattın ve saçlarını kökünden çekmeye başladın. Durmayacak gibiydin ben de sizi ayırdım. Sonra İlayda mekandan koşarak ayrıldı. Sen de gidip kendine bir bira söyledin ve ağzına dikip içtin. Sonra rastgele tanımadığımız insanların masasına çıktın ve şişeyi tavana fırlattın. Sonra Selin kendi masasına yani senin yanına çıktı ve birlikte şarkı söylediniz sarılarak.  Ha bir de sizi mekandan atmaya çalıştılar ama izin vermeyip bu sefer sahnede söylemeye devam ettiniz. Gerçekten baya komikti."

"Peki ne söyledik?"

"Gülmemem lazım."

"Mavi!"

"Birbirinize sarılarak 'Haydi söyle onu nasıl sevdiğimi haydi söyle-'"

"Mavi tamam. YETER. Ben şimdi nasıl insan içine çıkacağım. Ve eve nasıl geldim?"

"Kustuktan sonra seni evine getirdim. Ama müthiş bir geceydi bak. Unutulmaz."

"Off Mavi Off. Ben içmeyecektim ya hepsi o İlayda yüzünden!"

"Ne o yoksa bir posta daha mı saçını yolacaksın kızın? Arkandayım yol lütfen."

"Offf Mavi kapat şunu ya. Sanki derdim yokmuş gibi."

Telefonu kapattım ve oturup düşünmeye başladım. Ben insan içine nasıl çıkacaktım.

Oy verip yorum yapar mısınız???

Aşırı hastayken yazdım bölümü o yüzden hatam varsa affola.

Sizi seviyorummmm

Zaten 1 hafta beklemiştiniz ben de o yüzden ertelemek istemedim yazdım.

Neyse uzatmaya gerek yok bu bölün biraz daha uzundu. Hem bir şey daha söyleyeceğim benim diğer kitabım olan Kalp Falı şuan sezon finalinde ama diğer sezonda galiba 35. Bölümde Bir Linç Meselesi'nin gelecekteki bölümlerinden bir alıntı var. Gelecekten derken baya bir gelecekten. Ama daha yayınlamadım. Yakın zamanda o da gelir. Ayrıca o kitabımı da okursanız sevinirimm.

Öptümm



Bir Linç Meselesi / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin