2.4

55 12 1
                                    

Aklımda bir sürü soru vardı tam konuşmaya başlayacakken Demir benim kelimelerimi bıçak gibi böldü.

"Demi-"

"Bak Elçin! Hiçbir şey düşündüğün gibi olmayacak!"

"Ne?" Ben hiçbir şey düşünmemiştim ki?

"Elçin ben seni hep kardeşim olarak gördüm. Bunu anlamışsındır zaten diye düşünüyorum. Mesajlaşmamız başlı başına bir hataydı zaten. Bunlar yaşanmamış gibi devam edelim."

Şaşkınlıkla onu dinledim. Evet aramızda bir şey olmayacağını zaten biliyordum ama bu kadar sert bir çıkış beklememiştim. O ise yüzümü görmemiş gibi sözlerine durmadan devam etti.

"Hatta hiç tanışmamış gibi. İki yabancı olalım. Zaten bu durum oldukça utanç verici. Şuan kardeşine yürüyen bir abi gibi b*k gibi hissediyorum. Senin de öyle kötü hissettiğini varsayıyorum. Ki öyle hissetmesen bile bir şey değişmeyecek çünkü her türlü sana yabancı biri gibi davranacağım. İstersen beni engelleyebilirsin ama fark etmez. Neyse çok uzattım demek istediğim artık birbirimiz için iki yabancıyız ve bu olay ve mesajlaşmaların hepsini ikimizde unuttuk. Kendine iyi bak Elçin. Umarım seni sevecek benden daha iyi birini bulursun. Çünkü hakediyorsun."

Daha sonra arkasını döndü ve salona geri girdi. Ben ise öylece kalakalmıştım. Aramızda bir şey olmayacağı kesindi zaten ki ben de bunu düşünüyordum ama yine de en azından eskisi gibi abi kardeş oluruz diye düşünmüştüm. Sanki tek suçlu benmişim gibi böyle bir çıkış beklememiştim. Yine de o öyle istiyorsa öyle olacaktı. Artık bir Demir Emre Balcı tanımıyordum.

Arkamı döndüm ve evime gittim. Yol boyunca bir kez bile arkama bakmadım. Eve geldiğimde kardeşim kapıyı açtı. Yüzünde düşmeyen bir gülümseme vardı.

"Ne oldu?" Göz kırptım. "Elif mi yine?"

"Öff abla yaa annem duyacak şimdi."

"Anladım ben seni üstümü değiştirip geliyorum."

Üstümü değiştirip Cenk'in odasına daldım ve sandalyeye oturup ayaklarımı çalışma masasına uzattım.

"Ee dinliyorum."

"Şimdi biz Elif ile ilişkimizi bitirmiştik."

"Ee ne güzel işte."

Kızgın bir surat ifadesi yaptı. Sonra konuşmaya devam etti.

"Arkadaştık yani. Gerçi sevgili olmadan önce de en yakın arkadaştık. Ben de bunu sürdürmek istiyordum."

"Vay beyinsizz mal!"

"Neyse sonra arkadaşım Egemen bana bu isteğimi Elif'e söylemem için gaz verdi."

"EEEE???"

"Ben de gittim Elif'e dedim ki arkadaş kalalım eskisi gibi."

"He bok kalırsınız ee?"

"Ya bir dur eee eee bebek mi sallıyoruz? Neyse Elif de tamam dedi sonra biz diğer teneffüste bir bankta otururken birden boynuma sarıldı ve yanağımı öptü. Sonra da seninle arkadaş olmayı özlemişim diye fısıldadı."

"Iyyy iyyyy sonra da aşkım kardeşim gibi ya! Ayy ne kadar toxic bir ilişkiniz var! İyyy bak yine aklıma geldi."

Sonra ayağa kalktım ve kapıyı sertçe kapatıp çıktım.

Sonraki bölümde görüşürüzzz

Bir Linç Meselesi / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin