0.2

172 18 1
                                    

İyi okumalar🩷

Sabah dersim erken bir saatteydi. Alarmın korkunç sesiyle gözlerimi açtım ve yataktan korkuyla fırladım. Bu zil sesinden nefret etmeye başlamıştım. Zil sesimi sırf iyi bir şekilde uyanayım diye en sevdiğim şarkı yapmıştım ama artık nefret ediyordum. Hem de en nefret ettiğim şeylerde ilk 3 te yer almaya başlamıştı.

Yataktan kalkayım derken yere bodoslama düştüm ve kısık sesle küfür savurdum. Üstüme bir etek ve kazak giydim. Kahvaltı yapıp makyaj yapmaya oturdum. Sessizlikten uyumak üzereydim. Evde herkes uyuyordu. Rimeli sürerken esnedim ve rimel gözüme battı. Bir anda bütün göz makyajımı batırmayı becermiştim. Normalde bu kadar sakar bir insan değildim. Bugün bana ne olmuştu böyle?

Makyajı düzenledim ve babamın arabasını geç kalmayayım diye gizlice ödünç aldım. Ehliyetim vardı ama babam arabasına çok değer veren bir adamdı. Bazen arabanın benden bile değerli olduğunu düşünürdüm. Babam emekli başçavuş ve annemde fizik öğretmeniydi. Bir kardeşim vardı o da lise birdi. Çapkının tekiydi.

Evde kimse benim kitap yazdığımı bilmezdi. Kendi kendime çabalardım. Tek bilen arkadaşım Umay ve Çisem'di. Onlar benim en yakınlarımdı. Bazen ailemden bile yakınlardı bana. Ailem çok baskıcı olduğundan küçüklüğümden beri hayatımdaki hiçbir şeyi bilmezlerdi.

Okula geldiğimde arabayı arka sokağa bıraktım. Koşarak içeri girdim geç kalmak üzereydim. Geç kalırsak Hayat hoca bizi derse almazdı. Aşırı gıcık bir kadındı. Aşırı ödev verir hiçbirini beğenmezdi. Vizelerde bizim yapamamamız için resmen kendini harcardı. Manyaktı yani. Sınıfa girdim ve en arka köşeye oturdum. Dikkat çekmemek bu derste iyi olurdu. Ben sıraya geçince önüme Umay ve sevgilisi Kerem oturdu.

"Naber canım." Diyip bana öpücük attı.

"İyi tatlım sen?" Diye Umay'a cevap verdim.

Hayat hoca içeri girdi. Herkesin sesi bir anda kesildi. Uzun ve sıkıcı bir dersten sonra artık özgürdüm. Telefonuma bir mesaj düştü.

Pislik: Abla babam çok sinirli evde seni bekliyor ya kaç ya da eve gel. Bence KAÇÇÇ!!!!

Eve gidip azar yiyecektim. Ama eminim geç kalacağımı anlattığımda anlayışla karşılardı. Yani umarım karşılardı.

Yoldan kaldırıma doğru geçerken gözüme bir adam takıldı. Sanki onu bir yerden gözüm ısırıyordu. Ama çıkaramadım. Sonra biraz daha inceledim. Kaslı ve yakışıklıydı. Üst sınıflardan olmalıydı. Bana zaten bakmazdı. Ben olsam bence de benden küçükler dünya ahiret kardeşim, bacımdı. Yani konuşmaya bile gerek yoktu. Red yemek için uğraşmaya değmezdi. Ama cidden yakışıklıydı. Bir ara göz göze geldik. Kafama kardeşimin mesajı dank edince koşarak arabaya gittim. Bakışmamız yarım kalmıştı.

Arabaya bindim ve aceleyle eve sürdüm. Evde babamı zor olsa da ikna etmeyi becerdim. Mutlulukla odama çekildim. Birkaç çizim ödevimi yaptıktan sonra bölüm yazmaya oturdum. Acıklı bir bölüm yazacaktım. Bana küfretmezlerse mutlu olurdum. Neden bilmem onların bana ne yaptın gibi yorumlarını görmek müthiş bir zevk veriyordu bana. Daha da yazasım geliyordu. Bu herhalde bütün yazarlarda vardı. Günlük reelsımı hazırladım ve paylaştım. Yine beklenen yorum geldi.

@emrebalcı:Anonim yazarın tipini merak ediyorum. Acaba yazdıkları kadar kötü müdür?
-@kitapelçisi: Telefonunuzun ayna olma ihtimali kaç acaba? Burdan yüzde yüz gözüküyor. Aynayı kapatırsanız gerçek gözlerinizi alır haklısınız. Sizin böyle kalsın en iyisi.

Sabırrrr diliyorum. Sabırrrr. Dm ye gidip sinirle mesaj attım.

@kitapelçisi: Kardeş otistik misin? Ya da hasar falan mı var? Niye her videomu linçliyorsun? Onlara emek veriyorum ben. Sakatsan git tedavi ol beni uğraştırma!

@emrebalcı: Vayyy anonim yazardan mesaj. Emek dediğin şeyler benim edebiyat dersinde uyumamak için kafamda kurduğum şeyler. Senin emeğin bu mu? Senden yazar falan olmaz.

@kitapelçisi: Görelim oluyor mu olmuyor mu? Yaşayarak öğrenelim.

@emrebalcı:Anonim yazar bana bir fotoğraf at da görelim yazdıkların kadar kötü mü?

@kitapelçisi: Hani hayal dünyasında yaşayan bendim. Kendine bakmıyorsun galiba. Gerçi bu rüya aleminde bile olmaz haklısın.

Konuşmadan çıktım. İyi laf söylediğimi düşünüyordum. Niye bütün otistikler beni buluyordu?

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Oy verip yorum yapar mısınız??

Bölümü beğendiniz mi???

Yeni bölümde görüşürüz sizi seviyorum.

Diğer kitaplarıma da bakar mısınız??

Bir Linç Meselesi / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin