အပိုင်း ( ၇ )

582 24 0
                                    

ကားကို ဂရုတစိုက်မောင်းနေတဲ့ နေးဟာ အပြစ်ပြောစရာမရှိအောင် ခန့်ညားလွန်းသည်။ စီယာတိုင်ပေါ်တင်ထားတဲ့ လက်သွယ်သွယ်လေးတွေက သေသပ်လှပလွန်းသည်..တွယ်တာနေးကို ခိုးခိုးကြည့်ရလွန်းလို့လည်ပင်းတွေတောင် ညောင်းလာသလိုလိုပင်...

" သမီးငယ်...”

" ရှင်....”

"ဘာစားပြီးပြီလဲ ကလေး.. တီတီက အိမ်ပြန်ရင် ဘာမှမရှိတော့ မြို့ထဲရောက်တုန်း တစ်ခါတည်းစားသွားမလို့..တီတီနဲ့ တစ်ခုခုလိုက်စားပါလား ကလေးရော ဘာစားချင်လဲ....”

" ဟို..ဟို....”

" အင်း ပြောလေ ဘာစားချင်လဲကလေး...”

" တွယ်တာ မာလာရှမ်းကောစားချင်တယ် တီတီ..”

" အင်း.ဒါဆို.. အဲ့ဒီဘဲမောင်းလိုက်မယ်နော် ကလေးလေး..”

" ဟုတ်ကဲ့..တီတီ ”
တွယ်တာပြုံးနေမိတာဒီနေ့ ဘယ်နှခါမှန်းတောင် မသိပေ၊ ပျော်လွန်းလို့ ထခုန်ချင်တာပဲသိတယ်...

***********
ဆိုင်ထဲရောက်တော့ တီတီကတွယ်တာ့ကိုပဲ ရွေးခိုင်းတယ်...သူကတော့ပိုက်ဆံရှင်းမဲ့ကောင်တာမှာ စောင့်နေသည်ပင်၊ မသိရင် လိုချင်တာမှန်သမျှကို လိုက်ရှင်းပေးတဲ့ daddy Typeနဲ့ခပ်ဆင်ဆင်ပင် အဟိ၊ ပြီးတော့ တီတီကအကုန်စားတယ်တဲ့လေ... တွယ်တာစားချင်တာမှန်သမျှကိုထည့်နေမိသည်၊ ကြည့်လိုက်တော့ တော်တော်များနေသည်မလား ၊တီတီကိုအားနာစရာ..

" တီတီ ရပီ..”

" တော်ပီလား ကလေး..”

" တော်ပါပီ တီတီ ဒီလောက်ဆို ဝပါတယ် ဟီး..”

"အင်း ကလေး...”
ကောင်တာမှ ဝန်ထမ်းကောင်မလေးနှစ်ယောက်က တွယ်တာတို့ကိုပြုံးပြီးကြည့်နေသည်။ ပြီးတော့ ကြားလိုက်တာက နှစ်ယောက်ကလိုက်တယ်တဲ့လေ...တွယ်တာဘယ်လိုတောင်ပျော်ရမှန်းမသိ၊ နေးကိုလဲကြည့်ရသေးသည်။ဘာမှတော့မပြော...၊ပိုက်ဆံရှင်းပြီးတော့ Table နံပတ်ပြားလေးယူပြီး လူရှင်းတဲ့ဝိုင်းလေးကို ရွေးလိုက်မိသည်၊ တွယ်တာတို့ခုံက ထောင့်ဆုံးကျတော့ အပြင်ကလှမ်းကြည့်ရင် တွယ်တာတို့ကိုမမြင်ရပေမယ့် တွယ်တာတို့ကတော့ တစ်ဆိုင်လုံးကိုလှမ်းမြင်ရသည်၊ ခဏနေတော့ စားစရာတွေလာချသည်..နေးက သူကိုယ်တိုင် အချဥ်ထစပ်ပေးသည်...နေးကအရမ်းဂရုစိုက်တာပဲ လို့ထပ်တွေးမိပြန်တော့ ပြုံးရတာအခါခါပင်..တွယ်တာတို့စားလို့ကုန်ခါနီး ဆိုင်အပြင်ကို လှမ်းအကြည့်..အို....တွယ်တာ အံအားသင့်ရသည်မလား ၊ ဦးစည်သူမင်းနဲ့ ကောင်မလေးတစ်ယောက် လက်ချင်းချိတ်ထားပြီး ဆိုင်ထဲဝင်လာတာကိုတွေ့ရသည်၊ ရုတ်တရပ်နေးကိုကြည့်လိုက်တော့ နေးလဲတွေ့လိုက်ပုံရသည်၊ ခုဏကနဲ့မတူစွာ မျက်နှာကြောတွေဟာ ကြောက်ဖို့ကောင်းစွာ တည်တင်းနေသည်။ ဒါပေမဲ့လေ..ဒီလိုမပြုံးဘဲ ခပ်တည်တည်နေပြန်တော့လဲ နေးဟာခန့်ညားလွန်းသည်ပင်..သို့သော်စကားတစ်ခွန်းမှ ထွက်မလာ....နေးများ ခံစားသွားရပြီလားလို့ တွေးမိတော့ စိုးရိမ်ရတာ အခါခါ ၊ကိုယ်ချစ်တဲ့သူတစ်ယောက် တစ်ခြားသူတစ်ယောက်အတွက် ခံစားရတာဟာ ကိုယ့်ကို နှစ်ခါနာကျင်စေသည်ပင်၊ နေးမျက်ရည်မကျလို့ ကျေးဇူးတင်ရမည်၊ နေးသာမျက်ရည်ကျခဲ့လျှင် တွယ်တာတို့ ရူးသွားမလားပင်...

ချန်ထားရစ်ခဲ့လေသော်...( Completed )Where stories live. Discover now