*7*İŞTE İLK GÜN

12.4K 709 2
                                    

Halil, arkasında Yiğit ve Hale ile asansöre doğru yürümeye başladı. Arkada Hale ile Yiğit birşeyler konuşup guluyorlardi. Halil kendisine gülüp gulmediklerini anlamak için onlara dönmek istedi fakat otoritesi buna izin vermedi.
Asansöre vardıklarında beklemeye başladılar. Asansör açıldı ve bindiler.
"11. Kat bizim çalıştığımız kat. Katta büyük bir ofis ve 12 çalışan var. Sizler de onların yanında çalışıp gerekli olan işleri yapacaksınız. "

Asansör açıldı. Üçü peş peşe çıktılar.
" Feride Hanım, bunlar yeni stajyerlerimiz. Ofisi tanıtın. Çalışanlarla tanıştırın. "

" Tamam efendim. Bu taraftan gelin lütfen. "

Halil odasına geçtiğinde kendini koltuğuna attı. İlk gününde çok yorulmustu ve saat daha 11 olmamıştı. Önündeki dosyayı açtı. İçinde Hale ve Yiğit'in CV leri vardı.
Yiğit 25, Hale ise 24 yaşındaydı. Yiğit 2 üniversite bitirmişti. Hale ise bir üniversite bitirmişti. Yiğit'in CV si ne kadar çekici gözüküyorsa Hale'nin ki de o kadar iç karartıcı gözüküyordu.
Dosyayı kapatıp koltuğa başını yasladi. Biraz dinlenmeyi hakediyordu. O sırada kapı çaldi.
"Girin."

"Bu dosyalar size verilecekmiş Halil Bey. "

" Getirin. "

" Tamam. "

Hale kapıya doğru yonelirken Halil ona seslendi.
" Biraz dur seninle birşey konuşmam lazım. "
******
Hale ve Yiğit Feride nin arkasına takildilar. Ofis filmlerdeki ofisleri aratmiyordu. Bölüm bölüm ayrılmıştı fakat herkes birbirini gorebiliyordu.
" Arkadaşlar. Bu iki genç bugün burda staja başladılar. Bu Hale. Bu da Yiğit. "
" Burası tasarım bölümü. Burası da grafik bölümü. Burası kontrol bölümü. Herkesi yakında tek tek tanırsınız. Şimdilik size söylenenleri yapın. Bir sorun olursa ben müdür beyin ordayım. "

Yiğitle beraber tamam dedi Hale. Bu sırada arkalardan bir kadın Hale'ye seslendi :
" Hale bakabilir misin? "

Hale hemen kadının yanına gitti.
"Bunu acil müdür beye götürebilir misin? Şu evrakları akşama kadar halletmiş olmam gerekiyor ve hala başlayamadım."

"t. Ta..tabi götürürüm. "

" müdür beyi tanıyorsun değil mi? Feride hanımın karşısındaki oda. "

" evet biliyorum. "

" tamam teşekkürler. "

Hale dosyayı alıp arkasına döndü ve Yiğit'in alaycı bir bakışına maruz kaldı. Tahmin etmesi zor değildi. Sonuçta müdürü onun sevgilisi olarak biliyordu ve şimdi onun yanına gidecekti.
Hale Yiğit'e sinirli bir bakış yollayıp koridoru geçti. Feride Hanım'ın yanına geldi.
"Bunları müdür beye vermemi söylediler. "

"Tamam ver öyleyse. Kapı tıkla ve gir. Şu anda müsait."

Hale derin bir nefes alıp verdi ve kapıyı tıklatti. İçerden "Gelin" sesini duyunca girdi. Halil ona bakıyordu.
" Bu dosyalar size verilecekmiş Halil Bey."

"Getirin. "

" tamam. "

Hale tedirgin bir şekilde yaklaştı ve dosyayı Halil'e verdi. Bu çok kolay olmuştu. Arkasını dönüp koşarak kaçmak istese de yavaş adımlarla kapıya yaklaştı. Çok az kalmıştı ki Halil seslendi:
" Biraz dur seninle birşey konuşmam lazım."

HALİL ile HALE (tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin