18

260 5 4
                                    

Matthy

Langzaam doe ik mijn ogen open. Als ik zie dat ze naast me ligt, krijg ik meteen een glimlach op mijn gezicht. Het mooiste meisje van de wereld. Het meisje dat hopelijk vanavond de mijne is. Gister toen we met de bankzitters de stad in gingen voor opnames, ben ik na de opnames nog even langs een winkeltje geweest. Het winkeltje met dat kettinkje, dat Bo zo mooi vond. Die heb ik gekocht en die wil ik haar vanavond geven als ik haar vraag. Dan voel ik naast me wat bewegen. Ik kijk opzij en zie Bo wakker worden. "Goedemorgen Bootje." zeg ik. "Goedemorgen Matt." zegt ze slaperig. Ze rekt zich even uit en kruipt dan nog wat dichter tegen me aan. "Hoelaat is het?" vraagt ze. Ik weet het eigenlijk ook niet, dus pak ik mijn telefoon, die naast me op het nachtkastje ligt. "Kwart voor 10." zeg ik, terwijl ik mijn telefoon weer terug leg. "Mhmm" zegt Bo terwijl ze zich uitrekt. "Geen zin om op te staan?" vraag ik lachend. "Nee, niet echt." zegt ze, terwijl ze toch maar het bed uit klimt. Ze loopt naar het raam en ik volg elke beweging die ze maakt. Haar blote voeten die zachtjes op de grond tikken, haar zachte hand die vervolgens de gordijnen openmaakt. En dan schijnt de zon naar binnen op haar prachtige blonde haren. Haar haar schittert helemaal door de zon. Ze kijkt nog steeds naar buiten, naar de ruisende zee en naar de zon. Zachtjes sluip ik ook mijn bed uit en meteen voel ik mijn blote voeten op de koude vloer. Ik loop zachtjes naar Bo toe en leg mijn armen om haar heupen en mijn hoofd op haar schouder. Zo kijken we samen nog even naar buiten. 

"Daar zijn Romeo en Julia ook weer!" roept Koen als Bo en ik naar beneden lopen. "Jij ook goedemorgen." zegt Bo lachend. Ook de rest wenst ons goedemorgen. Blijkbaar is iedereen al beneden, terwijl, zo laat is het toch niet? "Kom!" zegt Bo terwijl ze mijn hand vast pakt en me meetrekt naar de eettafel. Overal voel ik vlinders, door de hand die de mijne vast pakt. Ik ben zo blij dat ik Bo heb ontmoet. 

"Oke, we willen vandaag dus een verstoppertje hier opnemen. Ik weet niet of de meiden het ook leuk vinden om mee te doen?" vraagt Raoul. "Ik wil wel meedoen." zegt Lieke. En ook Jamie stemt in. "Ja, ik doe mee!" zegt Mirthe enthousiast. Ik zie Bo en Roos een beetje twijfelen. " Het hoeft niet, hoor." fluister ik in Bo's oor. "Ik doe wel mee." zegt Roos dan. "Ja, ik ook." zegt Bo en ze geeft me een glimlach om te laten weten dat het oke is. "Zullen we om half 12 opnemen?" vraagt Koen. "Oke!" zegt Robbie en ook de rest stemt in. "Ik ga me even klaarmaken." zegt Bo. En dan loopt ze naar boven. We hebben nog een uur, dus ik ga me na Bo wel klaarmaken. 

"Ik ben ready!" zegt Bo vrolijk als ze woonkamer weer instapt. Ik loop naar haar toe en geef haar een knuffel. "Je ziet er weer mooi uit." fluister ik in haar oor. Als ik me weer terug trek van de knuffel zie ik haar wangetjes nog blozen. Wat is ze toch schattig... "Ik ga ook effe douchen." zeg ik en met dat gezegd te hebben loop ik de trap op, op naar de badkamer.


Youtube: https://www.youtube.com/@Bankhutsertjes2

Lieve reacties en sterretjes worden gewaardeerd!❤️


Ik hou van je, echt...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu