17

267 6 0
                                    

Bo

Langzaam doe ik mijn ogen open. Waar ben ik? "Rustig Bo, ik ben hier, Matthy." zegt Matthy naast me. Ik draai me op mijn zij en zie Matthy zitten op een stoeltje. Is hij hier de hele tijd bij mij gebleven? Wat lief! "Maar Matt, waar ben ik?" vraag ik voorzichtig. "We zijn op vakantie, in Zeeland. Je ligt nu in het vakantiehuisje, op onze kamer." zegt hij. Oh ja. Ik kijk om me heen en plots herinner ik me alles weer. De kledingkast, waar Matt en ik eerder vandaag onze kleren hebben opgehangen. Het grote bed, waar ik nu in lig. En het grote raam, waar de zon door naar binnen schijnt. "Maar wat is er dan precies gebeurd?" vraag ik, terwijl ik Matthy weer aankijk, recht in zijn fonkelblauwe ogen. "We zijn naar de stad geweest, waar je je ex tegen kwam. Je kreeg een paniekaanval en al snel viel je weg." vertelt hij. Mijn ex? Milan.. "Ik weet nog dat ik hem verderop zag, met wat vrienden. Daarna herinner ik me niks meer." zeg ik. Matthy staat op en  geeft me een knuffel. Ik knuffel hem terug. "Zullen we even naar beneden gaan?" vraagt hij. "Is goed, kunnen we ook zien wat de anderen allemaal uitspoken." zeg ik. Matthy knikt en pakt mijn hand en trekt me zo het bed uit. Ik geef hem een glimlach en samen lopen we naar beneden. Ik hoor de anderen beneden lachen, ze maken echt lol met elkaar. "Hey Josti's!" roept Matthy als we binnenlopen. "Hey!" roep ik ook. Zodra ze mijn stem horen kijken ze op. "Bo!" roept Mirthe meteen en ze rent naar me toe. Ze geeft me dramatisch een knuffel. Ik moet lachen. "Hey, als jullie Bo horen kijken jullie wel op en als jullie mij horen niet!" zegt Matthy 'verdrietig'. "We vinden Bo gewoon veel leuker!" zegt Robbie die ook naar mij komt toegelopen en me ook een heel dramatisch een knuffel geeft. Ik moet lachen en Matthy kijkt hem raar aan. "Ja wat? BFF's!" zegt Robbie heel meisjesachtig, waardoor iedereen moet lachen. 

Nadat we met zijn allen een film hebben gekeken is het tijd om te gaan koken, tenminste dat vindt Mirthe. Ze roept gelijk als de film klaar is:"Bo en ik gaan koken!" Ik moet lachen. "Euh, blijkbaar gaan Mirthe en ik koken." zeg ik, nog steeds lachend. Raoul geeft me zo'n wil-je-het-wel blik, maar ik vind het prima. Mirthe wil volgensmij vooral weten wat er precies is gebeurd. "Dus, wat is er nou allemaal gebeurd?" vraagt Mirthe meteen als we in de keuken staan. "Ik wist wel dat het hierom ging, haha. Jij en koken?" zeg ik lachend. "Ja, ik moet wel op de hoogte zijn, dus vertel!" zegt ze. "Oke, oke" zeg ik en begin dan aan mijn verhaal.

Na het eten gaan de boys nog even de stad in voor een video, dus houden wij met de meiden hier een meidenavondje. Je weet wel, een film, snacks en maskertjes. Jamie die naast me zit legt lachend uit dat ze hadden afgesproken dit ook een keer met de jongens te doen. "Ook maskertjes enzo?" vraag ik lachend. "Ja, zeker maskertjes. Dat is zo grappig!" zegt Jamie. "Inderdaad, ik kan niet wachten!" verzeker ik haar. 

Om 23.00 komen de boys pas terug. Ik ben best moe, dus ga daarna best wel snel naar bed. Ik wilde sowieso wachten tot de boys terugkwamen, dus dit is een prima tijd. "Ik ga wel mee." zegt Matthy. Ik knik en samen lopen we naar boven. Eenmaal boven kijk ik meteen in zijn deel van de kledingkast voor slaapkleding. "Hé! Jij hebt veel meer kleding mee dan ik, maar uiteindelijk kies je er toch voor om mijn kleding te pakken?" vraagt Matthy. "Het zit zoveel lekkerder." zeg ik terwijl ik met een onschuldig gezicht een setje pak om in de slapen. Ik loop ermee naar de badkamer en kleed me om. Als ik omgekleed ben, ligt Matt al in bed. Ik kom er bij liggen, veilig tussen zijn armen met mijn hoofd op zijn borst. Al snel val ik in slaap.


Youtube: https://www.youtube.com/@Bankhutsertjes2

Lieve reacties en sterretjes worden gewaardeerd!❤️


Ik hou van je, echt...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu