Matthy
Na het eten zijn Bo en ik beneden. Koen en Milo zijn boven een video aan het opnemen en Raoul en Rob zijn Bo's bed aan het opmaken. Ik probeer een beetje met Bo te praten. Maar ze lijkt een beetje afwezig. Raoul had me voor ze hier kwam al kort vertelt wat er aan de hand was. Daarna was die naar zijn auto gesprint om zijn zusje op te halen. En nu zit ze hier. Ik vind het niet erg, volgens mij is ze best aardig. Ze is alleen best stil, maar ja snap ik ook wel. Als je ouders net zijn overleden en je nu bij een stelletje mongolen in huis woont. Ik wil iets aan haar vragen, maar merk dan dat ze naar mij staart. Ik moet een beetje lachen. Eigenlijk vind ik het niet eens erg. Normaal vind ik het wel erg. Nou ja, het zal wel. Ondertussen zie ik haar rood worden. Ze staat op en loopt dan de trap op. Ze is best schattig. Vooral toen ze rood werd. Ik denk terug aan haar ogen. Hee, stop. Het is het zusje van Raoul, denk ik bij mezelf. Dan hoor ik ineens een harde bonk. Het geluid komt van de trap. Het zal toch niet? Ik sprint naar de trap en zie haar op de grond liggen. "Raoul!" roep ik heel hard. Hij komt de trap af gerent en gaat gelijk naast haar zitten. Ook de andere jongens komen de trap af gelopen. "Jemig, nu moeten we dat hele stuk opnieuw doen!" moppert Koen. Raoul geeft hem een boze blik. Koen kijkt verbaasd en ziet dan Bo op de grond liggen. "Oh oeps, sorry.." zegt hij. Raoul negeert het en kijkt mij aan. "Help je mee haar naar boven tillen? We waren net klaar met het bed dus dan kunnen we haar daar neer leggen?" vraagt hij. Ik knik en pak haar dan voorzichtig vast.
Nadat we haar in bed hebben gelegd is Milo naar huis gegaan. Wij hebben met zijn vieren nog even een film gekeken. "Ik ga naar bed, jongens!" zegt Raoul. "Ik ook." zeggen Koen en ik tegelijk. "Nou, dan ga ik ook wel." zegt Robbie. We lopen allemaal weer naar boven en gaan dan slapen. Wat een dag.
Sorry, voor dit korte hoofdstuk. Ik heb echt geen motivatie. I bedoel, vrijdag de dertiende. Dat is mijn excuus. En dat ik vandaag een 2 heb gehaald. Ik ben zo lekker bezig. En mijn telefoon was stuk dus ik kan niet meer in mijn oude youtubekanaal (https://www.youtube.com/@Bankhutsertje) dus heb ik nu een nieuwe (https://www.youtube.com/@Bankhutsertjes2). Neem daar zeker even een kijkje, want ik heb daar op dit moment maar 1 abbonee. Dus ja. En nu is het voor mij herfstvakantie. Medelijden met de mensen die dat nog niet hebben (regio noord). Nou ja, toedeloeee
Youtube: https://www.youtube.com/@Bankhutsertjes2
Lieve reacties en sterretjes worden gewaardeerd!❤️
JE LEEST
Ik hou van je, echt...
Hayran KurguBo is de laatste tijd een beetje alleen. Ze heeft met haar enige vriendin Mirthe net ruzie gehad. Ze woont nog bij haar ouders, maar die zijn 3 weken met vakantie zonder haar. En haar broer Raoul is een jaar geleden het huis uit gegaan om met vriend...