11

373 6 0
                                    

Weer een extra lang hoofdstuk! Het begint bijna een gewoonte te worden! 😊

Bo

Als ik wakker wordt zie ik dat Raoul al uit bed is. Ik besluit ook op te staan. Ik pak snel wat leuke kleren. Een spijkerbroek en een chill hoodie. Ik ga snel douchen en trek dan al mijn kleren aan. Ik doe een leuke clip in mijn haar en ik doe een dun laagje mascara op. Ik werp nog een blik in de spiegel. Perfect. Dan loop ik naar beneden, ik barst van de honger. In de keuken vul ik een schaaltje met Griekse yoghurt, havermout en fruit. Ik doe er een beetje honing overheen en maak een foto voor instagram. "Hé Bo, heb jij insta? Dat wist ik helemaal niet." zegt Raoul als hij ziet dat ik met insta bezig ben. "Ik heb het pas een hafjaartje. Ik plaats er foto's van recepten enzo. Ik heb geoefend met koken." zeg ik lachend. "Oh cool, dan kan je wel een keer meedoen met koken met Roelie als je dat wilt." zegt hij. "Lijkt me leuk." zeg ik. "Maar, hoe heet je op insta?" vraagt hij. "Ik heet *Naam van insta*" zeg ik. "Oh oke, ik zal je even volgen! Mijn insta is trouwens-" zegt Raoul. "Ik volg jullie 5 al." onderbreek ik hem lachend. "Oh echt?" zegt hij lachend. Ik knik en pak dan mijn ontbijtje en ga bij Robbie aan tafel zitten.  Evenlater komt Matthy ook beneden. "Goedemorgen!" zegt hij met een ochtendstem. "Goedemorgen" zeg ik met een glimlach. Ik denk dat je wel kunt raden waar die glimlach vandaan komt...

Om 19.06 gaat de deurbel. "Milo?" zegt Raoul vragend. " Of Mirthe?!" roep ik terwijl ik naar de deur ren. En ja hoor, daar staat ze. Natgeregend. "Kom snel binnen!" zeg ik lachend. "Bedankt, ik lijk wel een bezopen kat." zegt ze lachend terwijl ze naar binnen stapt. "Ben je niet met de auto?" vraag ik. "Die is stuk, dus ik ging eerst met de fiets naar een busstation en toen heb ik een bus naar hier gepakt. En vanaf de bushalte naar dit mega huis is ook nog even lopen. Jemig, wat een tering groot huis." zegt ze. "Wat een helse tocht. Maar inderdaad dit huis is echt mega. Maar kom we gaan naar binnen, dan stel ik je voor aan de jongens." zeg ik. "Is goed." zegt ze terwijl ze haar jas ophangt. Dan lopen we de woonkamer in. "Nou, dit is dus mijn beste vriendin Mirthe. Mirthe, dit zijn de mongolen waarmee ik in huis woon." zeg ik. "Hé!" zegt Koen. "Ohja, en dat is de grootste mongool." zeg ik lachend. Koen kijkt 'boos' naar mij. "Dat geloof ik maar al te graag." zegt Mirthe lachend. "Maar goed, dat is mijn broer Raoul, maar dat wist je al. Dat is Matthy, die kleine is Robbie-" zeg ik. "Hé!" onderbreekt Robbie mij. "Het is toch zo?" zeg ik. "Nou goed, en die grote mongool heet Koen." zeg ik. "Oke, ik ga dit echt onthouden." zegt Mirthe sarcastisch. Ik moet lachen. Mirthe is echt mega slecht in namen onthouden. "Nou kom, wij gaan ons klaarmaken." zeg ik nog steeds lachend. Lachend lopen we samen naar boven. "Oke, namen test. Wat weet je nog?" vraag ik aan haar. "Euhum, je broer... Raoul! En dan heb je de grote mongool dat was Koen. En dan nog jouw lover..., kut ik ben die naam al kwijt! Euh.. Ohja, Matthy." zegt ze. "Juist en die kleine smurf?" vraag ik. "Ik heb echt geen idee." zegt ze. "Robbie" zeg ik. "Ohja!" zegt ze. "En ik heb leuk nieuws voor je, 1 jongen hoort ook bij de bankzitters maar woont niet in dit huis. Die naam mag je ook nog even onthouden." zeg ik lachend. "Joepie!" zegt Mirthe sarcastisch. "Hij heet Milo." zeg ik. "Milo..." zegt Mirthe terwijl ze probeert het goed in zich op te nemen. "Oke, Milo, Raoul, Koen, Matthy en..." zegt ze peinzend. "Die kleine smurf...." zeg ik in een poging om haar te helpen. "Ik weet het echt niet." zegt ze. "Robbie.." zeg ik zuchtend. "Die naam ga ik echt nooit onthouden!" zegt ze lachend. "Ja, dat denk ik ook. Kom we gaan ons klaarmaken! Welke jurk heb jij mee?" vraag ik. Ze laat een jurk zien. Hij is echt heel kort en sexy. Euhum, deze meid heeft een vriendje. "Meid, Daan is er niet hè?" zeg ik. "Daan?" vraagt ze verbaast. "Ja, je vriendje!" zeg ik. "Oh, hij. Dat is allang uit. Ik ben single!" zegt ze terwijl ze haar armen in de lucht steekt. Wow, die had ik niet zien aankomen. Maar aan de andere kant, het is Mirthe. Ze heeft de hele tijd andere vriendjes. Wat wel bijzonder is, ze is single. Normaal heeft ze een vriendje, dumpt ze hem binnen een week en heeft na een uur weer een ander vriendje. Dus dat ze single is, is nieuw. Ik laat ook mijn jurk zien. Hij is kort, maar niet te kort. "Wow Bo, die jurk is echt mooi!" zegt Mirthe. "Die van jou ook!" zeg ik. We trekken snel onze jurkjes aan en doen elkaars make-up. Ik kijk in de spiegel. "Wow, je hebt mijn make-up echt zo mooi gedaan!" zeg ik blij. Dan doe ik haar make-up. Gelukkig vindt ze het mooi. Dan doen we snel ons haar en leuke hakken aan. "Wow!" zeggen we allebei tegelijk als we in de spiegel kijken. "Kom, we gaan kijken wat de jongens er van vinden!" zegt Mirthe terwijl ze me de kamer uit trekt. 

Eenmaal beneden zie ik Milo ookal. Alle jongens zijn al omgekleed. Ik vraag me af hoe Raoul dat heeft gedaan, we waren de hele tijd in zijn kamer. Misschien heeft hij bij 1 van de andere jongens omgekleed. "Ziet er goed uit, hoor." zegt Raoul. "Ja..." zegt Matthy terwijl hij naar mij staart. Koen geeft hem een por. Hij schrikt op en ontwaakt uit zijn trans. Ondertussen zie ik Milo en Mirthe ook naar elkaar staren. Het lijkt wel een betovering. Maar Milo heeft toch een vriendin? "Kuch kuch" zegt Koen. "Euhum, ik ben Mirthe. De beste vriendin van Bo." zegt Mirthe snel. "Ik ben Milo, een vriend van de jongens hier. Ik zit ook in de bankzitters." zegt Milo dan ook. Dan gaat de deurbel weer. Raoul doet open. Voor de deur staan 2 meiden. 1 is volgensmij Lieke, de vriendin van Raoul. De ander? Ik heb echt geen idee. Ze begroeten iedereen. De 1 was inderdaad Lieke, de vriendin van Raoul. De ander is blijkbaar Jamie, de vriendin van Rob. Maar waar is Milo's vriendin dan? 

Inmiddels is het al aardig druk en het feestje is in volle gang. We doen nu truth or dare met de bankzitters, Jamie, Lieke, Mirthe en nog wat andere mensen. We zijn allemaal al aardig dronken. Ineens beginnen Mirthe en Milo te zoenen. "Huh?" zeg ik tegen Lieke die naast me zit. "Het was een dare, ik het niet gehoord van wie door de muziek. Maar dit kan echt niet, Milo heeft een vriendin! Hij had een shotje moeten pakken." zegt ze. 

Na het spel zijn we allemaal een beetje aan het dansen. Ik zie Mirthe en Milo zoenen en even later lopen ze naar boven. Ik denk dat ik al weet wat er gaat gebeuren. Alleen Milo heeft een vriendin! Ik had dat Mirthe moeten vertellen! 

Even later zit ik samen met Matthy te dansen tot zijn lippen dichter bij de mijne komen. Ik zie Koen in de verte naar me grijnzen. Ik steek mijn middelvinger op en buig dichter tegen Matthy aan. Ik voel zijn zachte lippen op de mijne en ik ga er in mee. Dit mag echt uren duren. Op een gegeven moment trekt Matthy terug. "Kom." zegt hij terwijl hij mijn arm pakt. Ik weet wat hij wil. En ik wil dat ook. Ik knik en we lopen naar boven.

Hij duwt me zijn kamer in en drukt me tegen de muur. Mijn hart begint sneller te kloppen. Is dit nou wel zo'n goed idee? Ik ken hem 4 dagen ofzo en hij is de beste vriend van mijn broer. Ach ja, wat maakt het ook uit. Ik wil hem. Zijn lippen zitten al op de mijne. En de rest kun je zelf wel bedenken. 😉

Daarna ploffen we allebei op bed. Ik ben kapot. Ik loop naar de badkamer om me om te kleden terwijl Matthy heb bed verschoond. Shit, ik heb helemaal geen slaapkleren nu. Die liggen op Raouls kamer. "Kan ik kleren van jouw lenen?" roep ik naar Matt. Al snel krijg ik een hoodie en een broekje naar me toegegooid. "Thanks!" roep ik terug. Als ik aangekleed ben loop ik weer terug naar het bed waar hij al in ligt. Ik erbij liggen. Op zijn borst tussen zijn armen. Beste plekje ooit!  "Welterusten Matt." zeg ik. "Welterusten Bootje." zegt hij slaperig.

Die bankzittersvideo van gister, echt legendarisch! (https://www.youtube.com/watch?v=_QemQN7fEDI) Vooral de rap skills van Robbie, wow! 


Youtube: https://www.youtube.com/@Bankhutsertjes2

Lieve reacties en sterretjes worden gewaardeerd!❤️



Ik hou van je, echt...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu