6

408 7 3
                                    

"Bootje toch.." zegt Raoul en hij geeft me een knuffel. Het voelt weer net zoals vroeger. Als ik verdrietig was kwam Raoul mij altijd troosten. En hij noemt me al Bootje, zolang als ik het me kan herinneren. Echt Raoul, je bent de beste broer die ik had kunnen wensen.

Bo

Dan komt Robbie opeens binnen. "Euh, sorry voor het storen, maar Milo is er al. We gaan zo die video opnemen, weet je nog?" zegt hij. "Ohja, kom je ook mee Bo?" zegt hij. "Als dat kan..." zeg ik. "Tuurlijk!" zegt Robbie. Als we eenmaal beneden zijn ben ik eigenlijk wel heel nieuwsgierig wat voor video ze gaan opnemen. "Wat voor video gaan jullie eigenlijk opnemen?" vraag ik dan. "Een hele leuke" zegt Koen sarcastisch. De andere jongens moeten lachen. Wat is hier zo grappig? "We hebben 1 dag een hond." zegt Raoul lachend. "Ik haat dieren! En mijn auto zullen ze ookal niet sparen. Toen we 10 VS 1000 euro gingen overnachten likte een koe ookal aan mijn auto." zegt Koen. Ik moet nu ook heel hard lachen. "Dat is niet grappig!' zegt hij 'boos'. "We moeten allemaal wel met onze eigen auto, want er komt een opdracht dat we een auto nodig hebben." zegt Robbie. "Ik wist het!" zegt Koen. Nu gaan we allemaal stuk. 

Onderweg naar het park zit ik bij Raoul in de auto. Het is heel leuk om te zien hoeveel zin hij erin heeft. Snap ik ook wel, hij is een dierenvriend. Koen daarintegen... Laten we zeggen dat hij er ook enorm veel zin in heeft.

Als we zijn aangekomen in het park ga ik achter de camera staan. Ik kom liever niet op beeld. Ze doen hun intro en dan krijgen ze hun hond toegewezen. Ze moeten een kaartje voorlezen waarop wat staat over hun hond. Dan hebben ze een soort tentjes achter hun waar de hond in zit. Het is zo grappig om te zien. Koen met zo'n enorme diva-hond. Echt ik ga stuk. En dan Robbie met een enorme hond terwijl die zelf echt een kabouter is. Echt je kan me oprapen. Als de camera's uit staan begint Koen te zeuren dat het geen goed idee is. Ik lach hem vol uit. "Ja, lach maar!" zegt hij boos. Dan gaan ze een stuk wandelen met hun honden. En de hond van Robbie gaat wandelen met Robbie. Ja, want hij is veels te groot en sterk voor Robbie. Het is echt geen gezicht, Robbie wordt overal heen gesleurd. Matt heeft wel echt een lieve hond. Die zou ik zo willen aaien. Voor als je je afvraagt over wie ik het heb (de hond of Matthy), allebei eigenlijk.

Dan gaan de honden in de auto. Koen begint al helemaal te miepen. Ik ga bij de cameraman in de auto, want ik kom natuurlijk niet op beeld. Wel jammer, ik had graag Koen gezien met die hond. Ik ga de video zeker terugkijken! 

Ze hebben een photoshoot met de honden en het is echt geweldig om te zien. De foto's zijn zo lelijk, haha. Behalve die van Matthy. Dan gaan ze met die foto's tinderen. Ik maak ondertussen ook een tinderprofiel aan en ik begin ook een beetje te scrollen. Ik kom de foto's van de jongens ook tegen. Ik like alleen Matthy zijn foto. We moeten eerlijk zijn toch? Bovendien, je broer een like geven op tinder...

Even later moeten ze een parkour doen met hun hond. Bij Milo gaat het natuurlijk voor geen ene meter, hij haalt een dnf'je. Echt bankzitters achter de schermen, goud! Ik zou het iedereen aan raden. 

Aan het einde sluiten ze de video af en dan ruimen ze alles op. "Hoe was het met die hond in de auto?" vraag ik aan Koen. "Echt verschrikkelijk! Hij zat met zijn poten aan mijn stoelbekleding!" roept hij. Ik moet lachen. 


Matthy

Ik zie Bo lachen met Koen. Echt de mooiste lach ooit. Die lach laat mij lachen. Elke keer als ze ons achter de schermen aan het uitlachen was, zag ik die mooie lach weer. Ik kreeg er kriebels van in mijn buik (in de video 3.46). Echt ik weet het zeker. Ik ben verliefd op haar. En niet zo'n beetje ook. Ze is prachtig, aardig, schattig en lief. En die lach, die betoverende lach. Ik wil die vaker zien.

Als we terugkomen besluiten we om te gaan zwemmen. "Even die vieze hondharen afspoelen!" zegt Koen lachend. Als we omgekleed zijn gaan we allemaal het water in behalve Bo. Die ligt een beetje langs de kant. Na een tijdje ga ik uit het water en loop ik naar Bo toe. "Heb je geen zin om erin te gaan?" vraag ik. "Jawel, maar ik durf niet zo goed.." zegt ze lachend. Nou, daar gaan we verandering in brengen. Ik pak haar bij haar heupen en gooi haar zo het water in. "MATTHYAS MAARTEN HET LAM!!" roept ze lachend. Ik moet ook lachen. En wacht, hoe weet ze mijn hele naam? Vast Raoul. Ik spring zelf ook het water in en we klooien nog wat. "Zal ik de barbecue aanzetten?" vraagt Raoul. "Ja, lekker!" roepen we allemaal. Hij loopt naar de keuken om wat vlees te halen enzo. Wij gaan ondertussen gewoon door met klooien. Geen dag gaat voorbij in Casa del Huts zonder geklooi.

Dit was het weer! Ben je benieuwd naar de video van de bankzitters, bankzitters hebben voor één dag een hond, ik heb hem hier boven neergezet. Zeker een aanrader! 


Youtube: https://www.youtube.com/@Bankhutsertjes2

Lieve reacties en sterretjes worden gewaardeerd!❤️

Ik hou van je, echt...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu