7

384 7 0
                                    

Bo

Ik lig lekker aan de kant terwijl de jongens allemaal aan het zwemmen zijn. Of nou ja, zwemmen... Voor hoever je het zwemmen kunt noemen. Ik heb eigenlijk ook wel zin om te zwemmen, maar ik ben bang dat het heel koud is. Ik krijg het namelijk altijd best snel koud. Dan wordt mijn hele lip blauw en 3 keer raden wie zich dan zorgen gaat maken... Opeens komt Matthy uit het water en loopt die naar mij toe. Wat gaat hij doen? "Heb je geen zin om erin te gaan?" vraagt hij. "Jawel, maar ik durf niet zo goed.." zeg ik. Ik moet een beetje lachen, hij moest eens weten waarom. Echt hoor, als ik een halfuur het water in ben lijkt het net of ik blauwe lippenstift op heb, haha. Ik zie hem grijnzen en dan pakt hij me opeens bij mijn heupen. Ik schrik een beetje, wat is hij nu weer van plan? Dan gooit hij me in het water. "MATTHYAS MAARTEN HET LAM!" roep ik lachend. Ik weet niet of ik boos ben of helemaal stuk ga van wat hier zonet gebeurde. Raoul kijkt me aan met zo'n blik van 'gaat het'. Ik knik. Dan springt Matthy zelf ook het water in en zitten we met zijn alle wat te klooien. Echt hoor, dat is zo typisch bankzitters. Kunnen deze mensen ooit serieus zijn? "Zal ik de barbecue aanzetten?" vraagt Raoul opeens. Oh ja, daar heb ik echt zin in. "Ja, lekker!" roepen we zowat allemaal tegelijk. Ik moet lachen. Het is ook altijd hetzelfde verhaal. Raoul staat op en loopt naar de keuken om spullen te halen voor de barbecue. Wij gaan ondertussen gewoon door met elkaar irriteren. "Gaat het wel Bo? Je lippen zijn helemaal blauw." zegt Matthy dan opeens. Shit, ze hebben het door. Ik begon het al best koud te krijgen. Zou het heel erg zijn? "Heb ik wel vaker als ik het koud heb. Ik ga er even uit." zeg ik snel. "Weet je het zeker?" vraagt Matthy. "Ja, we gaan toch zo barbecueën." zeg ik terwijl ik het water uit klim. Ik loop naar binnen. "Kan ik even omkleden en douchen in jouw kamer?" roep ik naar Raoul die in de keuken staat. "Is goed!" roept hij terwijl hij zich omdraait naar mij. "Waarom zijn je lippen zo blauw?" vraagt hij aan mij als hij mijn lippen ziet. "Ik heb het gewoon koud vandaar." zeg ik. Met dat gezegd te hebben loop ik naar boven. Als ik mijn tas open doe zijn al mijn kleren eruit gehaald. Euh, waar zijn mijn kleren? "Raoul, weet jij waar mijn kleren zijn?" roep ik naar Raoul die hopelijk nog steeds beneden is. "Ik had ze al in mijn kast opgeborgen!" roept hij terug. Ik trek de kast open en zie daar inderdaad mijn kleren. "Oh, dankjee!" roep ik terug naar beneden. Ik pak uit de kast een korte broek en een zomers shirtje. En natuurlijk ondergoed enzo. Ook pak ik een handdoek en douchespullen uit mijn tas. Die stal ik allemaal even uit in zijn badkamer. Ook mijn kleren leg ik op een krukje neer. Dan stap ik onder de douche. De warme stralen komen op mijn lijf. Echt heerlijk. 

Als ik heb gedoucht en omgekleed doe ik nog snel een leuk schelpenarmbandje om. Echt ik hou van schelpenarmbandjes! En ze matchen bij al mijn zomerse outfits! Ik kijk in de spiegel en doe snel nog een laagje mascara op. Geen idee waarom. Gewoon voor de leuk en omdat ik er zin in heb denk ik. Ook smeer ik nog een beetje lipgloss op mijn lippen, want ze zijn nog een heel klein beetje blauw. Echt ik weet niet waarom ik nou weer blauwe lippen moet krijgen als ik het koud heb. Echt hoor, het slaat nergens op. Ik kijk nog 1 keer in de spiegel. Perfect. Ik loop weer naar beneden waar Raoul inmiddels niet meer is. Die zal wel bezig zijn met de barbecue. Ik doe snel mijn teenslippers aan en loop dan weer de tuin in. Ik zie dat de andere jongens ook zijn omgekleed, nou ja Raoul was al omgekleed. Maar echt, hoe doen zij dat zo snel? Ik ga naast Matthy zitten. Hij heeft net gedoucht en zijn haar is nog helemaal nat en warrig. Echt zo cute. "Het eerste vlees is klaar!" zegt Raoul. We krijgen allemaal een stuk vlees en genieten van de zon. Binnenkort is het weer herfst, ik moet er niet aan denken. En morgen weer school, oftewel studie, zo geen zin in. Ik doe mijn ogen dicht en geniet van de zon die op mijn lijf komt. Heerlijk warm. "Lekker aan het genieten?" zegt Matthy. Ik doe mijn ogen open. "Jazeker!" zeg ik lachend. 

Na lekker gebarbecued te hebben lopen Milo en Raoul naar binnen om alles op te ruimen. We zijn met zijn vieren even aan het praten totdat Koen ineens zegt:"Euhum, kom Rob. Wij moeten even naar binnen." Rob kijkt hem vragend aan. "Hoe bedoel je-" zegt Robbie, maar hij wordt onderbroken door Koen. "Kom, nou." zegt Koen terwijl hij Robbie meetrekt naar binnen. Ik zie nog net dat Koen, Matthy een knipoog geeft. Huh? Matthy en ik zijn nog even aan het praten. Opeens komen zijn lippen richting de mijne. Ik voel zijn zachte lippen op de mijne. Hij zoent me! Ik zoen terug. Een bom van vlinders ontploft in mijn buik. Ik voel zijn handen in mijn nek en ik leg mijn handen in zijn haar. Dan hoor ik opeens voetstappen. Oh, shit!

Cliffhanger! En ze hebben gezoend!!!!


Youtube: https://www.youtube.com/@Bankhutsertjes2

Lieve reacties en sterretjes worden gewaardeerd!❤️

Ik hou van je, echt...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu