22

174 3 0
                                    

Matthy

De volgende ochtend wordt ik van Raoul die een glas omstoot. Ik kijk om heen en zie dat ik op de bank lig. Ohja. Bo wilde graag alleen slapen, na alles wat er gebeurt is. Dat snap ik helemaal, dus ben ik op de bank gaan liggen. Bo wilde eerst zelf op de bank gaan liggen, maar dat vond ik een slecht plan. Gister is het etentje ook niet meer door gegaan en helaas is ze ook nog niet mijn vriendin. Al voelt het alsof ze het al jaren is, ze is het nog niet eens een minuut. Zo graag zou ik haar troosten en zeggen dat alles goed komt. Haar knuffelen en samen huilen. Samen. Samen als in ik en zij. Als in ik en mijn vriendin. Maar het kan niet. Ze is kwetsbaar, net een vogeltje. Ze is bijna bang voor anderen geworden. Ook voor mij. Terwijl ik dit denk voel ik mijn ogen nat worden. En dat, terwijl ze niet eens mijn vriendin is.

*Tijdskip naar de avond van de laatste dag van de vakantie*

Bo

We staan met zijn tienen voor een chique restaurant bij het strand. Allemaal met onze mooiste outfits aan. Ik heb een beige chique jurkje aan met verschillende sieraden. Ik houd Matthy's hand vast. Het lijkt echt alsof we al heel lang samen zijn. Dat lijkt het niet alleen, zo voelt het ook. Alleen is het nog niet de realiteit. Helaas. De afgelopen dagen heb ik nagedacht over Milan en over alles. Over mezelf vooral. Mirthe en Raoul hebben me ontzettend geholpen en Matthy was ook weer veelste lief. In het begin was ik nog een beetje bang voor de jongens, zelfs voor Matthy. Ja, behalve Raoul dan. Milan het me bang gemaakt voor jongens, maar ik heb mijn vertrouwen weer terug gewonnen in een paar dagen. Ik had nooit gedacht dat dat zo snel zou gaan. En nu sta ik hier hand in hand met Matthy. 

Matthy

Nadat we heerlijk hebben gegeten lopen we met zijn allen naar het strand. Hier gaat het gebeuren. Dit moet het moment worden dat ze eindelijk mijn vriendin wordt. Het is gewoon perfect. De ondergaande zon, het strand, eigenlijk alles. Alles, maar vooral Bo. Het mooiste, liefste en meest kwetsbare meisje dat ik ooit heb ontmoet. Het meisje dat hopelijk zo mijn vriendin is. 

Ik sein naar Koen dat hij kan filmen. Dan pak ik Bo's handen vast en kijk haar diep in haar ogen aan. Ze kijkt heel lief. "Lieve Bo.  Het moment dat je voor de eerste keer bij ons was, zag ik je al heel kwetsbaar. Maar zo zag ik je niet alleen, ik zag je ook als het mooiste meisje dat ik ooit heb gezien. Want dat ben je. Toen ik je beter leerde kennen merkte ik dat je ook nog eens superlief bent. Je maakte me helemaal gek en dat doe je nog steeds. Deze vakantie wilde ik het al meerdere keren vragen, maar nooit was het het juiste moment. Toch hebben deze momenten ons nog sterker gemaakt, en lieve lieve Bo, wil je mijn vriendin zijn?" vraag ik zenuwachtig. Ik zie een traan van haar wang rollen en ze begint te knikken. "Ja. Ja, dat wil ik heel graag Matthy." zegt ze en dan geeft ze me een knuffel. Ik knuffel haar terug en fluister in haar oor: "Ik hou van je, echt."


Ja mensen, dit was het dan. Sorry, dat jullie zoo lang hebben moeten wachten op dit laatste deel. Ik ben al bezig met een volgend boek dat ongeveer 10 hoofdstukken gaat hebben. Ik wil dat eerst afschrijven en dan pas online gooien, dus dat kan even duren, maar het is wel de moeite waard (vind ik). Nou ja, laat even weten wat jullie van dit boek vonden! Love naar jullie!


Youtube: https://www.youtube.com/@Bankhutsertjes2

Lieve reacties en sterretjes worden gewaardeerd!❤️




Ik hou van je, echt...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu