Bo
Ik kijk om me heen. Waar ben ik nou weer... Wacht dit is de kamer waar ik was toen ik een paniekaanval had gehad.. Is dit de kamer van Matthy?! Ik kijk snel naast me, maar zie Matthy al niet meer liggen. Ik pak mijn telefoon, 11.56. Nou ja, niet heel gek dat die er niet meer ligt. Ik ga rechtop zitten, maar voel al gelijk een steek in mijn hoofd. Shit, katertje. Nou ja, we doen het er maar mee. Ik kijk snel in Matthy's kast voor wat kleren, want al mijn kleren liggen bij Raoul. Ik hoop maar dat hij het oke vind dat ik bij Matthy sliep en dat ik zo in zijn kleren naar beneden kom.
Als ik omgekleed ben loop ik naar beneden. Als ik de deur open doe zie ik dat iedereen al beneden zit. "Hey Bo!" zegt zowat iedereen tegelijk, behalve Koen. Hij kijkt naar mijn kleren en dan weer naar mij. Ik knik. "Goedemorgen Bo, oh nee wacht het is al middag!" zegt Koen terwijl hij zelf keihard moet lachen. Ik kijk hem 'boos' aan. "Moet jij zeggen." zeg ik lachend. Hij is altijd te laat en dus ook met opstaan. Dus ja, die gozer mag echt niks zeggen. "Je sliep zeker wel heel lekker." zegt Koen. "Heel grappig." zeg ik terwijl ik naar de keuken loop om een paracetamol te pakken. Als ik eenmaal in de keuken ben, heb ik eigenlijk geen idee waar die dingen liggen. "Ey, waar liggen die paracetamollen bij jullie?" roep ik. Matthy komt naar me toe en pakt ze voor me. "Dat is lief Matt." zeg ik. "Nee, jij bent lief. Vooral in mijn kleren." zegt hij terwijl hij me een knuffel geeft. "Dus je vind het goed?" vraag ik onzeker. "Natuurlijk!" zegt hij en hij drukt me steviger tegen zich aan. "Je bent lief, Matt." zeg ik. "Nee, ik zei toch dat jij lief was." zegt hij weer. "Hey tortelduifjes, voetbal begint! Kijken jullie mee?" roept Koen naar ons toe. Matthy kijkt me vragend aan. Ik knik. "Ja, we komen!" roept hij terug. Dan pakt hij mijn hand. "Wacht, eerst ontbijtje maken. Ik heb honger. Maar ga jij maar vast." zeg ik. "Oke, dan." zegt hij en hij loopt naar de jongens toe. Ik maak in de keuken even wat krackers met kaas en ga dan ook bij hun zitten.
Als we allemaal beneden voor de TV zitten komt Mirthe ineens beneden. "Goedemorgennn!" roept ze vrolijk. Ik schrik, is zij hier ook nog? Waar heeft die geslapen dan? "Goedemorgen!" zegt Milo vrolijk. "Goedemorgen." zegt de rest nu ook. "Euh ja, goedemorgen." zeg ik dan ook. Ze loopt naar de keuken en Milo loopt er gelijk achteraan. De andere jongens hebben het volgensmij niet door, te druk met voetbal. Maar Lieke zit naast me en die heeft het ook gezien, want we kijken elkaar precies tegelijk aan. "Zou het uit zijn met zijn vriendin?" fluister ik in haar oor. "Ja, kan. Maar dan had hij dat wel even gezegd toch?" zegt Lieke. Ik knik.
Inmiddels zijn alle vriendinnen van de jongens naar huis, alleen Mirthe en ik zijn er nog. Hoewel je ons niet 'vriendinnen van de jongens' kunt noemen. Al lijkt het er soms wel op. Milo is ookal naar huis. De rest van de jongens is een video aan het opnemen of aan het editen en Raoul is aan het koken. Eindelijk even een momentje voor mij en Mirthe alleen. Ik moet weten wat er allemaal tussen Milo en haar is gebeurd! "Maar Mirthe, wat speelt er nou tussen jou en Milo?" vraag ik als we samen op de bank zitten. "Ik weet niet. We hebben gister gezoend en zijn daarna naar boven gegaan voor jeweetwel. Ik denk dat ik hem leuk vind, alleen ik ken hem pas 1 dag." zegt ze. Shit, ze vindt hem leuk. Kan ik haar nu vertellen dat dat dus helemaal niet kan! "Nou, kijk Mirthe. Ik vind het heel leuk voor je, alleen Milo is echt een lul." zeg ik. "Hoe bedoel je dat?" vraagt ze lachend. "Nou... hij heeft en vriendin." zeg ik. Ze kijkt me aan, maar zegt niks. Het blijft stil.
Weer een nieuw hoofdstuk mensen! En over 4 minuten een nieuwe bankzittersvideo! Beter zijn ze op tijd, wat ik heb echt even mijn dagelijkse dosis bankzitters nodig. Vergeet me niet te volgen en een sterretje geven zou heel lief zijn! Love jullie!
Youtube: https://www.youtube.com/@Bankhutsertjes2
Lieve reacties en sterretjes worden gewaardeerd!❤️
JE LEEST
Ik hou van je, echt...
FanfictionBo is de laatste tijd een beetje alleen. Ze heeft met haar enige vriendin Mirthe net ruzie gehad. Ze woont nog bij haar ouders, maar die zijn 3 weken met vakantie zonder haar. En haar broer Raoul is een jaar geleden het huis uit gegaan om met vriend...