"Bo, nee!" hoor ik dan ineens Mirthe achter roepen. Al mijn spieren in mijn lijf spannen zich aan en ik draai me om. En daar ligt ze, op de grond. Een paar meter verderop, want Milo en ik waren al een stuk verder doorgelopen. Shit, shit, shit. Ik ren naar haar toe en kniel direct bij haar neer. De andere jongens liepen achter haar, dus die zitten al bij haar. Ze ziet er witjes uit. "Wat is er gebeurd?" vraag ik zonder iemand anders aan te kijken dan Bo. "Lang verhaal. Maar ze zag zeg maar iemand en toen kreeg ze een soort paniekaanval. Ik en Raoul probeerden haar te kalmeren, maar ze zakte vrij snel door haar knieën." zegt Mirthe. "Wie was die 'iemand'?" vraag ik. "Euhum, Bo heeft 1 keer een vriendje gehad, Milan. Toen was ze 15 volgens mij. Ze hebben iets van anderhalf jaar gehad, maar toen ging hij vreemd. Bo was er kapot van. Ze zag hem net en toen kreeg ze dus die paniekaanval." zegt Mirthe. Vreemd gaan? bij zo iemand als Bo? Dat kun je echt niet maken. Ik sla die gast in elkaar als ik hem een keer zie. "Ja, ik weet dat nog wel. Bo was maandenlang verdrietig." zegt Raoul. Hoe kun je zo'n kwetsbaar en lief iemand als Bo nou pijn doen?
Matthy
Ik zit nog steeds geknield naast Bo en streel met mijn hand over haar gezicht. Ze ziet nog steeds heel witjes. "Laten we terug gaan naar ons vakantiehuis, dan leggen we haar daar op bed." zegt Raoul. "Oke, maar we moeten nog wel boodschappen doen. Als Matthy, Raoul en Lieke nou naar ons huis gaan met Bo, ga ik met de rest boodschappen doen." zegt Mirthe. Ik knik, ik vind alles best, zolang ik maar met Bo mee mag. "Is goed!" zegt Robbie en ook de rest knikt. Zij lopen al naar de supermarkt terwijl wij met zijn vieren hier nog staan. Nou ja, Bo ligt. "Hoe gaan we haar naar huis krijgen?" vraagt Lieke. "Ik draag haar wel." zeg ik meteen. "Oke, maar zeg het is als je hulp nodig hebt." zegt Raoul. Ik knik en til Bo op mijn rug. Op naar onze vakantievilla!
Milo
"We hebben echt meer chips nodig!" zegt Mirthe die voor me loopt met Jamie en Roos. "Inderdaad!" zeggen Jamie en Roos lachend. Met zijn drieën pakken ze nog meer zakken chips die ze in de kar gooien. "Er hebben mensen honger!" zegt Koen lachend. "Kom, het is echt genoeg nu." zegt Robbie terwijl hij de kar overneemt van de meiden en doorrijdt naar het volgende schap. "Wacht, borrelnootjes!" roept Jamie terwijl ze een aantal zakken pakt en ze in de kar bij Robbie legt. "We hebben echt teveel." zegt Robbie. "Valt mee, het gaat snel op met zijn tienen!" zeg ik lachend. "Ja, jij hebt veel nodig dikke dikke vleesvulkaan." zegt Robbie. Ik kijk lachend weg. Rob ook altijd.
Als we de vakantievilla weer binnenstappen, zien we dat alleen Raoul en Lieke beneden zitten. Matthy en Bo zijn nergens te bekennen. We kijken Raoul en Lieke daarom nieuwsgierig aan. Tegelijkertijd kijken zij ons ook nieuwsgierig aan. Nou ja, niet persé ons, de boodschappentassen. Ik moet zachtjes lachen, die denken nu ook 'dit is veel te veel'. "Oke, jullie zijn zo stil dus ik praat wel." zegt Lieke lachend. "Het gaat nu wel oke met Bo, ze is al wakker geworden en ligt op bed. Matthy is bij haar, dus dat komt wel goed. Maar wat hebben jullie allemaal mee in die drieduizend boodschappentassen?" vraagt ze lachend. "Euh ja, de meiden vonden dat we genoeg chips en borrelnootjes nodig hadden." zegt Robbie lachend terwijl hij zich naar achter omdraait, waar Mirthe, Roos en Jamie staan. "Dat is gewoon heel belangrijk." zegt Mirthe lachend. "Eigenlijk heb je wel gelijk. Als je een meidenfilmavond wilt houden is dit echt nodig." zegt Lieke lachend. "Hé" roepen Robbie, Koen, Raoul en ik tegelijk. "Wat is er?" vraagt Lieke lachend. "-Meiden- filmavond?" vraagt Raoul terwijl hij de nadruk legt op meiden. "Oke, jullie mogen ook wel meedoen." zegt Lieke lachend. De andere meiden moeten ook lachen. "Ik kan niet wachten om jullie met maskertjes enzo te zien, haha." zegt Mirthe lachend. "Met wat?!" zeg ik geshockt. We gaan toch geen maskertjes opdoen?! "Maskertjes. En nagels lakken enzo." zegt Mirhte lachend. "Ja, dat hoort er gewoon bij." zegt Jamie en dan moeten ze allemaal nog harder lachen.
Vandaag komt de videoclip van slaaptekort!! ik ben zooo benieuwd! Zit hem nu de hele tijd dood te streamen op Spotify.
Gister was ik trouwens echt geschrokken over die diefstal. Ik hoop dat alles gevonden wordt, al is de kans klein.
En ja, sorry. Ik heb weer eens heel lang gedaan over een deel schrijven en het deel is ook nog best wel kort. Maar ik wilde jullie niet laten wachten. Ik heb nu weer nieuwe inspiratie en allemaal ideeën die in de vakantie kunnen gebeuren.
Youtube: https://www.youtube.com/@Bankhutsertjes2
Lieve reacties en sterretjes worden gewaardeerd!❤️
JE LEEST
Ik hou van je, echt...
FanfictionBo is de laatste tijd een beetje alleen. Ze heeft met haar enige vriendin Mirthe net ruzie gehad. Ze woont nog bij haar ouders, maar die zijn 3 weken met vakantie zonder haar. En haar broer Raoul is een jaar geleden het huis uit gegaan om met vriend...