Babam bir okula kayıt yaptırmıştı ve ben yarından sonraki gün başlıyordum. Yani dinlenmek için bir günüm vardı.
Ama onu da okul malzemelerini almak için harcayacaktım.
Sabah kalkıp duş aldım çünkü baya terlemiştim . Sonra cilt bakımı yapıp aşağı inmeye başlamıştım.
Salonda oturan babamı görünce hemen yanına damlamış ve omzuna yaslanıp yatmaya başlamıştım.
Babam biraz gülüp başımı öpmüş ve televizyondaki haberlere bakmaya başlamıştı.
Merdivenden ayak sesleri gelmeye başlayınca Dicle ablanın geldiğini anladım
Dicle abla : Oo günaydın
Balın: Günaydın Dicle abla
Dicle abla: Ben öğlene kadar kalkmazsın diye düşünüyordum akşam geç yattın
Balın: Kaç gündür baya yatıyorum ya bünyem yatmayı da kaldırmadı artık
Dicle abla söylediğime gülüp beni ayağa kaldırmıştı.
Arkamı döndüğümde gene aynı dört kişiyi görmek beni biraz şaşırtmıştı .
Dicle abla: Ben sizi tanıştırmayı unuttum . En büyük oğlum Asaf , ikinci oğlum Akın , üçüncü oğlum Pars ve dördüncü oğlum Umut
Ben şaşkınca onlara ve Dicle ablaya bakarken babam yanıma geldi
Dicle abla: Normalde bizimle kalmayacaklardı fakat dün akşam beni kırmayıp bizimle yaşamaya karar verdiler.
Babam: Sen uyuduğun için de tanıştırmadık .
Ben şoktan hala çıkamadığım için sadece kafamla onaylamıştım .
Dicle abla: Kız şok geçirdi ayol
Babamla ikisi gülmeye başlayınca anlamsız bir şekilde onlara baktım.
Dörtlüden birinin " iyice delirdi bunlar " dediğini duymuştum.
Dicle abla: Hadi masaya geçelim acıkmışsınızdır .
Ben hala anlamsız bir şekilde dururken babam beni masaya sürüklemişti .
Pars'ın yanına ve Asaf'ın karşısına oturmuştum.
Daha doğrusu babam böyle ayarlamıştı.
Babam benim ve Asaf'ın tabağına yumurta koyarken Dicle abla da diğerlerine yapıyordu.
Kafamı tabağıma eğip sessizce yemeğimi yemeye başlamıştım.
Birkaç dakika sonra Dicle abla konuşmaya başlamıştı.
Dicle abla: Balıncım okul için eşyaları almaya bugün gideceksin değil mi ?
Herkesin gözü bana dönerken kafamı kaldırıp Dicle ablaya baktım.
Balın: Evet Dicle abla yarın okul olduğu için bugün gitmem lazım
Babam: Benim Dicle ablanla işim var ama istersen akşam gidebiliriz
Balın: Önemli değil ben tek başıma giderim
Dicle abla: İstersen abinler sana eşlik edebilir , tabi onlar da isterse
Bu sefer herkesin gözü bana dönerken tek istediğim buradan kaybolmaktı .
Balın: İsterlerse gelsinler
Babam ve Dicle abla bu sefer onlara dönerken rahat bir nefes aldım . Umarım hergün böyle olmazdı.
Asaf: Benim şirkette işlerim var
Akın: Benim de arkadaşlarımla işim var
Pars: Benim işim yok ama yorgunum
Umut: Ben gelmek isterdim ama projemi tamamlamam lazım .
Dicle ablanın suratı asılırken ben yemeğime dönüp yemeye devam ettim .
Yemeğim bitince kalkıp odama doğru ilerledim .
Tek başıma gezmeyi seviyordum bu yüzden benim için sıkıntı yoktu .
Rimel ve allık sürüp, far ile küçük bir eyeliner çektim . Göz pınarlarıma highlighter sürüp dudağıma da tint ile gloss sürdükten sonra makyajım tamamdı.
Dolabıma gidip kombin bakmaya başladığımda baya zorlanmıştım ama sonunda uygun bir elbise buldum .
Bugün hava baya sıcak olduğu için ceket alma gereği duymamıştım .Birkaç takı takıp parfüm sıktıktan sonra tamamen hazırdım.
Çantama eşyalarımı koyup aşağı inmeye başlamıştım.
Aşağı geldiğimde salona geçmiştim. Hepsi oturmuş bir şeyler konuşuyordu.
Balın: Ben çıkıyorum
Hepsinin gözü bana dönerken babam ve Dicle abla bana sarılmış ve bende kapıya doğru ilerlemeye başlamıştım.
Umut: Balın! Bekle ben de geleceğim
Ona dönüp kafamla onayladıktan sonra salonda oturmaya başlamıştım.
Babam: Dicle biz de hazırlanalım artık
Dicle abla: Tamam hayatım
İkisi salondan çıktıktan sonra ben gene Umut'u beklemeye başlamıştım
Akın: Annemin dört çocuğu olmasına neden bu kadar şaşırdın?
Hepsinin bana bakmasıyla konuştum
Balın: Dicle ablanın dört çocuğu olmasına değil bana birden söylemelerine şaşırdım
Asaf: Önceden söyleselerdi isteyecektin yani
Balın: Kendime oyuncak mı istiyorum ben ? Annenizle babam evlendiğine göre aile olduk anlamına geliyor. Sizi istememe gibi bir hakkım yok .
Pars: Normalde kalmayacaktık ama işte
Balın: İstediğinizi yapın sizin eviniz sonuç olarak
Asaf: Bizi hızlı kabullenmiş gibisin
Balın: Ergen ergen triplere girip ben yeni kardeş istemiyorum demem . Anlaşırsak güzel bir şekilde yaşayıp gideriz. Anlaşamazsak birbirimizi umursamadan yaşarız olur biter
Pars: Biz senin kadar hızlı alışamayız
Dertlerini anlamamıştım ama açıkçası umurumda değildi.
Balın: Diyebileceğim bir şey yok . Birbirimizi kırmadan iletişim kurduğumuz sürece alışabiliriz
Pars: Peki ya biz alışmak istemiyorsak ?
Balın: İstediğinizi yapın yani banane neden saçma sorular soruyorsunuz anlamadım?
Akın: Kardeşimiz olmadığını anlatmaya çalışıyoruz kısaca
Balın: Tüh baksana ben yalvarıyordum kardeşiniz olayım diye
Bu ergen tavırlara katlanmam Umut'un gelmesi ile son bulmuştu.
Umut: Hadi çıkalım
Onu onaylayıp arkasından ilerlemeye başladım.
Sabah sabah sinirlerimi bozmaya çalışmışlardı ama ben genel olarak sakin biriydim.
Ve abimi çok özlemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Mutluluğum /Abilerim
Teen FictionBir abisi ve anne babasıyla mutlu olan Balın birden kendisini 5 tane erkek çocuğu ve üvey annenin arasında bulur . [Arkadaşlar biyolojik ailem klasiğini bu sefer değiştirdim. Bu sefer baba ve annemiz ayrı ve baba başka bir kadınla evlenecek . Kadın...