Yusuf abi yemek yerken sıkıldığı için YouTube'den video açmıştı ve ben de onun telefonundan izliyordum .
Ben yemeğimi bitirdikten sonra bu sefer telefonum gene çalmaya başlamıştı.
Oflayarak cebimden çıkardığımda Sebo'nun annesi olduğunu gördüm .
Nazife teyze beni çok severdi ve genellikle Sebo'ya kızdığı zaman beni arardı. Onun haricinde İnstagram'dan mesajlaşarak konuşuyorduk.
Hava karardığı için bu sefer mutfağa gidip orada telefonu açtım.
Nazife teyze: Balın ne yapıyorsun kızçem ?
Balın: Oturuyordum teyzem sen ne yapıyorsun?
Nazife teyze: Alfred ile balkonda kahve içiyoruz
Balın: Ooo selam söyle amcama
Nazife teyze: Balın selam söylüyor
Alfred amca: Ooo Balın kızım , selam sana da
Nazife teyze evde genellikle Türkçe konuşsa da Alfred amcanın aksanı bir türlü tam anlamıyla Türkçe konuşmasına izin vermiyordu .
Nazife teyze türk, Alfred amca ise İtalyandı ve yaklaşık otuz senedir orada yaşıyorlardı.
Nazife teyze oraya ziyaret amaçlı gittiğinde tanışmışlardı ve orada evlenmişlerdi .
Tek çocukları Sebo'ydu ve onu çok seviyorlardı.
Nazife teyze: Sebastian ayağını kırmış ve bana yeni söylüyor, ben nerede yanlış yaptım bilmiyorum ki ?
Alfred amca: Çocuk yaramaz ya çok
Alfred amcanın hızlı ama devrik cümle kurması ile gülüp Sebo'yu baya gömmeye başladım.
Balın: Sorma ya bana da sonra söylediler. Gerçekten bu yeni nesil çok nankör
Nazife teyze: Ah yavrum beni bir tek sen anlıyorsun zaten . Bu Alfred baksın başının çaresine diyip duruyor
Alfred: Her zaman haklı olmak yorucu
Nazife teyze Alfred amcaya sataşmaya başladığında bunun uzayacağını anlamıştım.
Hep şakasına ama yaklaşık iki saat böyle atışır sonra da canları tatlı çekerdi . Tatlı yedikten sonra ikisi de yumuşar ve bunun nedenini buna bağlayıp barışırlardı .
Düşündüğüm gibi Nazife teyze bana sevgi sözcüklerini sıraladıktan sonra telefonu kapatmıştı.
Gülüp telefonu gene cebime koydum ve içeri geçtim. .
Yusuf: Kız sonunda geldin
Altay: Çocuk biz söylemesek yemek yemekten kızın gittiğini fark etmeyecektin bile
Pars: Hep böyle zaten artık şaşırmıyorum
Yusuf: Kıskanmayın ya bir kerede
Bir şey demeden yerime geçip öylece oturmaya başladım .
Hepimiz durmuş Yusuf abinin yemeğini bitirmesini bekliyorduk.
Altay abi arada sıkıştırıp daha hızlı yemesini söylüyordu.
Sonunda bitirdiğinde bazılarından oh sesi gelmişti.
Yusuf: Ee şimdi ne yapıyoruz
Umut: Oyun mu oynarız film mi izleriz?
Herkes film derken Deniz oyun demeyi seçmişti.
Sanırım gerçekten oyun oynamayı aşırı seviyordu çünkü oyunlara bakıp duruyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Mutluluğum /Abilerim
Fiksi RemajaBir abisi ve anne babasıyla mutlu olan Balın birden kendisini 5 tane erkek çocuğu ve üvey annenin arasında bulur . [Arkadaşlar biyolojik ailem klasiğini bu sefer değiştirdim. Bu sefer baba ve annemiz ayrı ve baba başka bir kadınla evlenecek . Kadın...