2. BÖLÜM

2K 167 28
                                    

"Herkesin yanına gitmek istediği birileri vardır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Herkesin yanına gitmek istediği birileri vardır. Gecenin üçü, sabahın körü, hatta cehennemin dibi olsa bile..."

Nâzım Hikmet-

🇹🇷🌸

Sabah uyanmış eski arkadaşımın telefon aramasıyla bir süre uğraşmıştım. Yeni bir kitap kapağı istediklerini söyledi.

Bana bu isten nasıl para kazanıyorsun diye sormayın, çünkü ben sadece kitap kapağı yapmıyorum, ayrıca zaten bir günde birden fazla yapıp gönderiyorum. Afişler falanda yapıyorum ve bunlar artık ülkemiz ve bizim için daha önemli olduğundan para gelirimde düşük olmuyordu haliyle.

Dün Hüsna'nın getirmiş olduğu bütün su böreklerini yemiş bitirmiştim. Gerçekten çok da güzeldi. Kahvaltımı yapmadan kahvemi alıp balkonuma çıktım. Aşağıya bakarken binanın önünde miyavlayan kediyi gördüm.

Ahh, kediler benim zaafımdı.

Balkondan içeriye doğru geçtim ve plastik derin olan bir tabağı ve sütü elime alıp cebime evin anahtarını atıp evden çıktım. Aşağı indiğimde kediyi yanıma çağırdım.

Önümde durduğun da elime alıp sevmeye başladım. Sonra yere bırakıp sütün kapağını açıp tabağa boşaltmaya başladım. Arkamda hissettiğim adım seslerini umursamamıştım ama korkmuyor da değildim.

"Merhaba kızım." Dedi arkamdaki adam sesi. Ona döndüğümde çok tatlı ama bir o kadar da yakışıklı bir adam gördüm. Gülümseyerek ayağa kalktığımda sanki buralı değilmiş gibi duruyordu. "Seni burada ilk defa görüyorum."

"Evet efendim, daha dün taşındım." Dediğimde sesim çok nazik bir hanımefendinin sesinden farksız değildi. "Siz bu apartmanda mı kalıyorsunuz?" Diye sorduğumda bakışlarım yan tarafımda duran binanın duvarına gitti.

Başı hayır anlamında iki yana yavaşça sallanırken gözlerinde bir duygu gördüm. Pişmanlık, özlem görüyordum gözlerinde. Bu apartmanda kalmıyorsa şu an burada durup neden benimle konuşuyordu?

KARANLIĞA BULAŞAN DENİZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin