"Bir aşkı sonsuza kadar sürdürmek,
ölüme kadar sürdürmek ile aynıdır..."Lacivert-
🇹🇷🌸
● Şimşek Timi ●
Korkusuz olmak öyle her yiğide yaraşmazdı. Korkusuzluk insanlara bir şey demekten çekinmemek değil. Korkusuzluk, bir düşmanı gözüne baka baka korkusuzca öldürmek demek.
Bunu yapan neden korkusuz oluyor diye sormayın. Bu vatan hainleri, pislikler bir türlü bitmek bilmiyor. Ve sanki bu işin sonunda kazananın onlar olacağını düşünüp savaşmaya devam ediyorlar. Terörist köpeklerinin onları bırakmayacağını bilerek gözlerine baka baka öldürüyorlar.
Zaten teröristler askerlere doğru bir adım atsa yere yamanıp geberiyorlar. Onlardan akan pis kan toprağımızı kirletse de neticede kurtuluyoruz.
Çakır, elindeki silahı silerken herkes ateşin başında dertli gözlerle önlerinde alev alev yanan ateşe bakıyorlardı. Bu timdeki kimsenin düşünecek bir ailesi yoktu. Herkes bu time bu sekilde konulmuştu. Bazıları ailesini reddetmiş, bazılarının ailesi vefat etmiş veya onları terk etmişti.
Argün, ellerini yüzüne siper edip aşağı doğru kaydırdı ellerini yüzünde. Elleri az olan sakallarına indiğinde çıkmaya başladıkları için kaşındırıyordu. Aklı bir an karşı dairesine yeni taşınan Feyza'yı düşünmeye başladığında kendini kaptırmış, farkında bile değildi. Onu tanıyordu ve ne yapmasını gerektiğini de biliyordu, fakat engel olamıyordu.
Denize benzeyen gözleri, siyah saçları ve omuz arkasında olan mavi menekşe dövmesi geldi aklına. Argün o gün Feyza'nın omuz arkasında o dövmeyi gördüğünde annesinin aklına gelmesini engellememişti.
En sevdiği çiçekti annesinin. Ve Feyza'da annesine oldukça benziyordu. Argün'ün annesi de mavi gözlü koyu kahve saçlı bir kadındı. Bembeyaz bir tene sahipti.
Feyza'yı hemen aklından sildi Argün. Onu düşünmemeliydi. Aklından çıkardı ve annesini düşündü. Argün'ün doğum gününde babasını aldattığı iddia edilen annesi kemerle dövülüp, güçsüz bırakıldıktan sonra boğularak ölmüştü.
Kimin yüzünden?
İlhan Demir yüzündendi. Argün ile kavga ettiklerinde Argün artık reşitti ve babasına karşılık verebilecek bir yaştaydı. Yüzüne bir tokat atıp evden gönderdiği babası kardeşini alıp gitmişti. Kardeşini yollamak istemeyen Argün, engel olamamıştı.
Asaf Beha Demir.
Korkusuz Argün Demir'in, korkusuz kardeşi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞA BULAŞAN DENİZLER
ChickLitAnnesinin yıllarca yaptığı kötü şeylerden sonra hakkında çıkardığı dedikodular bardağı taşıran son damla olmuştu. Feyza, annesinden uzak kalmak için Diyarbakır'a taşınıp orada kendine yeni bir hayat kurmayı hedefler. Bunu başarırda. Taşındığı apartm...