13. Bölüm

25K 1.2K 1K
                                    

Bölüm On Üç

"Sende Geliyorsun."

|||

Güçsüz bir haldeyken ona sığınmıştım. Çünkü bana güven vermişti, öyle bakmış öyle davranmıştı. Ama onun güvenini istemiyordum. Onun bende bir etkisi olmasını istemiyordum. Onu ve hayatını istemiyordum. İstememem gerekiyordu. Sonrasında pişman olacağımı bildiğim bir yola sapmak istemiyordum. Öyle ki yolda bulunan tabelaları bile hızla geçip gittiğim için fark edemeyecektim.

Ne yaptığımın bilincine varıp kollarımı bedeninden ayırdım. Aynı şekilde sıkıca doladığı kollarını bedenimden çekti ve çömeldiği yerden ayağa kalktı. Otoritesi sarsıldı beyimizin(!)

Eşit boylardayken ona karşı daha öz güvenli olurum diye düşünmüştüm!

Gözlerimi önüme çevirip yüzüne bakmamaya özen gösteriyordum. Dudağımın içini dişlerimin arasına alıp bu durumdan kaçmaya çalıştım bir süre.

Ancak tabii ki o ne yapmaya çalıştığımı anlamıştı.

"Yüzüme bak Gece." Dedi baskın bir sesle. Sanki onun kontrolündeymişim gibi başım benden bağımsız olarak kalkmıştı.

Sert ifadesi ve çatılmış kaşlarıyla resmen karşısındaki kişiyi etkisi altına alıyordu.

"Burada ne işin var ve neden ağlıyordun?"

Bir şey anlamamasını umarak normal davranmaya çalıştım.
"Öylesine sahile gelmiştim canım sıkkındı biraz..."

"Ne sıktı canını."

Bu sorgudan bir an evvel sıyrılmam gerektiğinin sinyallerini veriyordu beynim. Kısa bir an ne diyeceğimi bilemeyip susmuştum. Sonrasında oturduğum yerden bir hışımla kalkıp birkaç adım mesafe bıraktım aramızda. "Seni ilgilendirmez! Hem asıl senin burada ne işin var? Yoksa beni takip mi ediyorsun?!"
Üste çıkmaya çalışmak hep işe yarardı.

Hiç aldırmadan aynı tavrıyla düz bir şekilde konuştu.
"Gece sana neden ağladığını sordum!"

İşe yaramamıştı!

"Bende seni ilgilendirmez dedim!" Yanından geçip gidecekken kolumdan tutup engellemişti.

Gözlerini kısa bir süre yumup açtı ve sıkıntıyla nefesini verdi. "Tamam sakin ol. Bir şey sormayacağım." Asıl sen sakin ol be!

Kolumu sertçe çekerek agresif bir şekilde konuşmaya devam ettim. "İyi o zaman, iyi günler sana." Yine yanından geçmek için davrandığım da kolumdan tutup yönümü ona çevirtmişti.

"Nereye gidiyorsun?"

"Sana ne acaba! Nereye gidiyorsam gidiyorum."

"Gece!.."
Hay Gece'ni de seni de...

"Yurda gideceğim oldu mu! Git artık başımdan." İyi ki bi sarıldık yani! Ona neydi nereye gideceğimden? Gidip yoğun iş hayatıyla ilgilenseydi ya! Ayrıca onu hala görmek istemiyorum ve o buna rağmen her seferinde karşıma çıkıp aklımı karıştıracak davranışlar sergiliyordu.

{GECE' NİN GÖLGESİ} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin