⛓
Bölüm on iki
"Söndürülen Sigaralar"
|||
Revirden çıktığından beri sakin olmaya zorluyordum kendimi. Hiçbir şey yapamazdı bir kere. Ne sanıyordu kendini? Her şeye erişebilen bir kral falan mı? Eğer öyleyse ben de başka bir ülkenin kralıydım ona karşı.
Gerçi mantık olarak kraliçesi sayılıyordum ama konumuz bu değil şu an.Peki ne olmuştu acaba?
O gece kendisi söylemişti zaten gidebileceğimi. Aramızda hiçbir alaka kalmamasına rağmen niye böyle saçmalamıştı?
Sözlerinin etkisiyle korkmalı, ve bir köşede saklanmalı mıydım? Öyle bir şey yapmayacağım. Çok gerekirse uzaklaştırma kararı falan alırdım. Kendi içimde ona karşı böyle diklensem de, o adama yaptıkları geliyordu aklıma. Böylesi korkunç birinin benimle hiçbir alakası, ilişkisi olmasını istemiyordum. O normal değildi.Kapının gürültüyle açılması yerimden sıçratmış, düşüncelerimden sıyırmıştı beni. "Gece! Bir tanem, iyi misin?" Diye hayret ve endişeyle sorup, yanıma gelerek sıkıca sarılmıştı. Bende serumlu elime dikkat ederek kollarımı sıkıca dolayıp sarıldım.
Şu an ihtiyacım olan tek şey buydu sanırım.
Bahar kollarını benden uzaklaştırıp oturur pozisyonda olduğum yatağın ucuna oturdu.
"Çilek' le seni bekliyorduk, gelmeyince merak edip Çileğe başka bir gün yiyelim diyerek geçiştirdim ve seni arıyordum ki, koridordaki bir kız revirde olduğunu söyledi. Aklım çıkıyordu az daha! Ne oldu da böyle yataklara düştün yavrum." Diyerek "m" harfini bastırmıştı. Yine anne olma modunu açmıştı Bahar.
Sıkıntıyla bir nefes verdim ve gözlerimi Bahar'a çevirdim. "O buradaydı Bahar..."
"Ne! Kim buradaydı. Şu çete lideri dediğin manyak herif mi? Ne işi varmış ki burada?" O sorularını şaşkın şaşkın sıralarken, ben de hangisine cevap vereceğimi düşünüyordum. Evet sonda söylediğine vereceğim diğerleri birbirine karışmıştı aklımda.
"Ne işi vardı bilmiyorum. Ama bir sürü saçma sapan şeyler söyledi."
"Ne dedi? Seni öldürürüm falan mı dedi, tehdit mi etti, ne yaptı? Zarar mı verdi? O yüzden mi burdasın?"
"Hayır-"
"E, ne dedi o zaman? Halini hatrını falan soracak hali yok herhalde!"
"Kızım bir dur da anlatayım işte!" Diyerek ellerimi tepki gösterircesine açtım ve sesimi yükselttim. Bu haraket kolumdaki serumu hissettirmişti. Acımıştı yahu! Kolum yüzünden biraz da yüzümü buruşturdum.
Bahar bu davranışlarımdan sonra köşeye sinmiş, "Tamam tamam, sustum anlat sen." Deyip ağzına fermuar çekmiş gibi yaptı. Az önceki sinirimle ona kötü bakışlar atıyorken bir çırpıda aklıma gelenleri sitemle söyledim.
"Burada ona ait bir şey varmış, yok efendim hazır değilmiş! Zaman verecekmiş falan. Bir sürü saçmalık işte!"
"Senden mi bahsetiyor?"
Gözlerimi kaçırdım.
"Yok ebesinin..."
Uyarı dolu bakışımla susmuştu."Ama ben dedim! Dedim bu iş Ömer amcayla kalmıyor dedim!" Diyerek bir bakımdan haklı olduğunu dile getirip şaşkınlığını geçirmeye çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
{GECE' NİN GÖLGESİ}
ChickLitBir adam vardı kalbi buz tutmuş, yalnızlığa mahkum, şeytanın ta kendisi... »Ben, hepsinin gözlerimden dahi korktuğu adamım Loris... Her birine diz çöktüren ben! Nasıl oldu da onun tek bir bakışına kulu oldum söyler misin? Nasıl küçük bir kız çocuğu...