⛓
Bölüm Dört
"Tepetaklak"
|||
•.•..•.•
"Biz senin şımarıklıkların yüzünden bu hale geldik!"
Zihnimde dönüp duran kelimeler, her an daha fazla yakıyordu canımı. Oysa ben bu sözleri hak edecek bir duruş sergilememiştim aksine hala olgunlaşamamış bir çocuk gibi davranıp beni o hale sokan adam hak ediyordu bu sözleri. Gelin görün ki artık bunu ona hatırlatmak istemeyecek kadar soğumuştum ondan.
Kahvelerini gözlerime mühürlemiş nefretten başka bir duygu arıyormuşçasına bakıyordu onlara.
Bulamazdı ki.
Çok geç kalmıştı artık.
Geçmişini telafi edemezdi.
Zamanı geri alamazdı.
Gözlerimde nefretten başka bir duygu araması onun hâla ne kadar aptal bir insan olduğunu en yalın haliyle seriyordu göz önüne.Kaan.
Benim için çok ayrı bir yer ayırmıştı kalbimde kendine.
Hep güzel hatırladığım hatıralarımın baş köşesinde oturan isim olmuştu.
Zamanla arkadaştan ötesi olmuştu benim için.
Doğrusu hayran olmuştum ona. Bana karşı davranışlarına, sözlerine, her şeyine hayran olmuştum.Sonra bunları ona itiraf ettiğimde belli belirsiz arkadaşlıktan öte bir ilişkimiz oldu. Ben her şey daha güzel olur zannederken olmamıştı.
O değişti.
Öyle değişti ki tanıyamıyordum artık.Sonra fark ettim ki aslında onun maskesinden arınan yüzü oymuş.
Meğer ben hiç tanıyamamışım onu. Hatırladıkça yüzümde beliren büyük gülümsemeli hatıralarımdaki o insan aslında hiç beraber hatıram olmaması gereken insanmış meğer.Bahar'a en öldürücü bakışlarımı atıyorken o mahçupça bakıp Kaan'ın yanında oturan Mert'i
göstermişti. Mert Bahar'ın yakın bir arkadaşıydı aile dostuydular. Bahar anne babasının vefatına sebep olan kazadan sonra buraya gelmişti bu süreçte Mertle de sıkça görüşürdü.
O zamanlar bende onlarla takılmaya başlamıştım Kaan da Mertin arkadaşı oluyordu o şekilde tanışmıştık bizde. Dörtlü güzel bir arkadaş ortamı kurmuştuk. Tâ ki ben ve Kaan sevgili olup Kaanın yaptığı şerefsizliğe kadar. Çocukça davrandığımı düşünüp onun istediği bir ilişkimiz olmadığı için şikayet edip duruyordu. Bense daha fazlasını istemediğim için ikna ettiğini düşündüğüm açıklamalar yapıyordum zaman istiyordum aslında. Yaşım ilerledikçe onun istediği gibi olacağımızdan emimdim. Sonra benden yaşça büyük biriyle görüştüğünü öğrenmiştim. Bunu öğrendiğim gün içimdeki hayal kırıklığıyla bitirmiştim her şeyi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
{GECE' NİN GÖLGESİ}
Chick-LitBir adam vardı kalbi buz tutmuş, yalnızlığa mahkum, şeytanın ta kendisi... »Ben, hepsinin gözlerimden dahi korktuğu adamım Loris... Her birine diz çöktüren ben! Nasıl oldu da onun tek bir bakışına kulu oldum söyler misin? Nasıl küçük bir kız çocuğu...