4

445 62 47
                                    


SSEEEELAM BEBİSLER
sevin ula bu fici
Allah allah
Kaldiriirmm bak.
----

" İşte öyle.. bende sonra dedim ki, aga ne abartıyorsun amına koyayım! Sap geldin sap git, ölür müsün?"

" Hiç!"

" Eee hyung, sonra?"

" Sonrası saldım gitti."

Jisung ve Hyunjin ikilisi aynı anda kahkaha atıp karşılarında oturmuş berbat aşk hayatından bahseden arkadaşını dinlerken  Hyunjin derin bir nefes almış,

" Ay tamam! Yeter gülmekten öleceğim." Diye bağırmıştı.

Jisung ondan farksızken kucağına koymuş olduğu başını kaldırıp ikiliye bakmış,

" Beyler.. sıkıldım lan. Dışarı çıkalım mı biraz?" Diye sormuştu.
Chan önündeki birasını kafasına dikmiş, kucağındaki Berry'i yanına bırakıp;

" İnanılmaz uykum geliyor. Siz çıkın beni hiç yormayın.." demişti.

" Sen şimdi hayır diyeceksin...biz de kabul edeceğiz öyle mi?"

" Bilmem, öyle mi?"

" Tabii ki öyle!"

Jisung ayağa kalktığında ikisi de gülmüş, Chan ikilinin uzun uğraşları üzerine çıkmayı kabul etmişti. Beylerin uğrak yerleri hâline gelen o meşhur bara gitmeye karar veren Jisung olmuştu.
O günden sonra Hyunjin çok sık gidememiş, işleri yüzünden genel olarak evde kalmak zorunda kalmıştı...

Bu yüzden o da istekliydi.

" Beyler, bana şöyle bir alıcı gözüyle bakın, nasıl görünüyorum.?"

" Hanjim yani... Tabiri caizse, kaşar gibisin."

Hyunjin'den  gelen yorumun üzerine Chan gülerek kolunu omzuna atıp onunla birlikte mekana girerken" Amparatorsun." Diye karşılık vermişti.
Beyler hep birlikte kendilerine güzel bir masa seçmiş, üçü yan yana dizilince Hyunjin ve Han hemencecik milleti çekiştirmeye başlamıştı.

" Abi, o renk sence senin rengin mi?"

" Hayır rengi geçtim, senin boyun bir yirmi.. o elbise ne? Bir de beyaz, sen buradan çıkışta hacca git. Ancak orada kabul görülür."

" Sen bir de yanındakine bak, abi midem bulanıyor ya! "

" Hiç deme amına koyayım! Kusacağım bakma bakma."

Chan sıkıntılı bir iç çekip ayağa kalkmış,

" Siz sanki ikiniz mükemmelmişiniz  gibi insanları çekiştirmeye devam edin.. ben içki alayım." Deyip gitmişti.

" Nasıl yani, en iyisi biz değil miyiz?"

" Biz en iyisinin, iyisinin, iyisiyiz kardeş.."

" İşte bu!"

İkili kah gülüp kah insanlara bakıp mide bulantısı geçirmiş, birkaç dakika da olsa inanılmaz derecede eğlenmeyi asla ihmal etmemişlerdi.
Chan sonunda elindeki içkiler ile gelince tam onlara bir metre kala çarptığı adam yüzünden koca bir siktir çekmiş, içkiler öylece dökülürken adam;

" Ulan! Yavaş olsana." Diye bağırmıştı.

Hemen hepsinin bakışları onları bulurken Chan elindeki içkiye bakmış,
Ardından karşısındaki adama dönüp;

" Sence keyfimden mi yaptım, önüne baksaydın ya!" Diye karşılık vermişti.

" Ya bir git işine! Nelerle uğraşıyoruz amına koyayım!"

Verdim Gitti  [HyunHo]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin