Cok sik bolum atiyorum CUNKU ARKADASLARİM İSTİYOR VE ONLAR İSTERSE GOTUMU BİLE VEREBİLİRİM TESEKKURLER
---
Hyunjin
---" Ya gelsenize artık!"
" Ulan bir dur be! Bok yiyoruz şurada."
" İçerde ye lan öküz!"
" Bağırma."
" İÇERİDE YE GERİZEKALI!"
" KES SESİNİ OROSPUNUN EVLADI!"
Attığım kahkahanın ardından onu kolundan tutup Chan'ı da ensesinden yakalamış, " Anlat anlat dediniz işimi gücümü bıraktım sizin yanınıza geldim. Yemek yiyip beni geçiştiremezsiniz amına koyayım!" Diye bağırdıktan sonra Han isyanlara girse de ikisini de salona çekmiştim.
Anında kendimi koltuğa attığım gibi hemencecik moda girdiler. Önümüzdeki koca sehpa dedikodu için inanılmaz uygun yiyecekler ile doluyken onlar bir yandan yemeye, bir yandan beni dinlemeye başlamışlardı.
" Nereden başlayalım?"
" Şu şey, barda randevulaşıp buluştuğunuz günden!"
Hemen derin bir nefes almış, öncesinde biraz su içip bardağı avuçlarım arasında sıkı sıkıya tutarken beni dinleyen ikiliyi daha fazla meraklandırmamaya karar vermiştim.
" Ya bakın şimdi.. biz barda konuştuk anlaştık dedik yarın gel fotoğraf çekelim cart curt geçiyorum oraları.. sonra ben ertesi gün bunun evine gittim. Ama nasıl güzelim görmeniz lazım!"
" Habeş maymununa bak sen!!!"
" Hyung sus ya! Neyse, mükemmel bir şekilde hazırlandım gittim işte, çok vaktimiz yoktu bu yüzden hemen işe koyulduk. Ben bunun bir sürü fotoğrafını falan çektim, mükemmel çektim tabii ki. Çok iyi çekerim. "
" Ona ne şüphe."
Bir ben konuşuyorum, bir onlar karşılık veriyor, kahkahalarımız eksik olmazken koca koca adamlar olmamız umurumuzda değilken çocuk gibi gülüşmeye devam ediyorduk. Zevk alıyorduk böyle şeylerden ne yapalım...
" Neyse çektim fotoğrafları bitti gitti. Sonra bu esas olaya geliyoruz. Bana dedi ki, ne istiyorsun karşılığında. Neyse.. "
" BARİ ONU EKTİĞİME DEYSE!"
" SARIŞINDI AMA NEYSE!"
Hızla moda giren ikiliyi küçük çaplı bir çığlık atarak susturmuş;
" Lan bir susun! Neyse dedi ki ne istiyorsun karşılığında.." diye başlamıştım.
" Sende evi üzerime yap dedin."
" Hayır gerizekalı."
" Tamam arabayı yapsın."
Elimi anlıma vurmuş, " Susun be! Neyse bende dedim ki... Sikiş sokuş, sen, ben, yatak, fanfinifinfon!" Diye karşılık vermiştim. Aynı anda krize girerlerken oturup sadece izledim.
" Ne! Cidden böyle mi dedin?"
" He gerizekalı böyle dedim! Hayır tabii ki mal ama gözlerimden anladı oğlum!!!"
" Orospu olduğunu nasıl belli ettiysen artık."
Chan hızla araya girmiş, heyecanlı heyecanlı devamını beklerken;
" Ee Jinniem devam et, sonra.." deyip beni daha bir gaza getirmişti.
" Sonra işte.. sikiş sokuş daha ne anlatayım! Ama hyung varya.. bir sikiyor... Ulan bir sikiyor, anlatamam! Yaşamak lazım!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Verdim Gitti [HyunHo]
Fanfic- Kanka ben dün partide birine verdim ama kim inan hatırlamıyorum...