Bu saatte neden bölüm atıyorum bilmiyorum. Ama iyi okumalar.
---
Hyunjin
---" Saçmalama oğlum, boşuna takılmamış peşine baksana.. ama ben bayağı bir süredir konuşuyorum iyi çocuk."
Chan devirmekten artık öyle kalacak olan gözlerini laflarımın üzerine tekrar devirmiş, " Lan siktir git, bela oluyor sadece ne aşkı!" Diye karşı çıkmıştı.
Dakikalardir onunla konuşup biraz daha kafasına girmeye çalışıyorum da.. çabalarım boş sanki.Pes etmez bir şekilde onu omuzlarından sertçe tutmuş, " Bana bak lan! Bu zamana kadar ne zaman sana birini önerip bak bunu bırakma, bak bununla ol, bak bu seni sever dedim?" Diye sormuştum hızla.
Şok olmuş bir şekilde bana bakarken anında; " Hiçbir zaman amına koyayım!" Diye karşılık vermişti.
" Eee! O zaman? Vahiy insin istiyorsan o biraz zor. Neyine laf yapıyorsun hâlâ..."
" Sal beni amına koyayım!"
" Asıl ben senin amına koyayım!"
Ayağa kalkıp derin bir nefes almış, ağzını bantladığım için bizimle konuşamayan Jisung'un yanına ulaşmıştım. Sakince bandı çekince anında, " Ulan ananızın amına mayın tarlası döşeyip ateşe verdiğimin çocukları! Beni neden susturdunuz lan!?" Diye bağırmıştı.
" Aynen bunun için amına koyayım, yırtma kendini."
Ellerini de açınca kendi ayak bileklerini kendisi açıp ayağa kalkmış, hemen
Bana güzel bir tane vurmuştu. Bu hâlleri gülmemize sebep olurken anında yakama yapıştı." Bana bak lan orospunun dölü, bir daha böyle mühim konularda benim sesimi benden al.."
" Eee kardeş eee?"
" Yok ben bunun amına koyarım!"
Attığım kahkahanın ardından ellerinden kurtulup hızla bizi izlemekle meşgul olan Chan'ın arkasına saklandım. İmkanı yok beni güzel bir dövmeden bırakmazdı.
Neredeyse öyle de oluyordu zaten. Yanımıza gelince Chan hemencecik ayağa kalkmış, onu kollarından tuttuğu gibi;
" Sakin ol hayatım. " demişti yumuşak bir ses tonuyla.
" Chan seni ayrı sikecegim zaten. Bıktım lan sizin bu boktan aşk hayatınızdan, bırakın bari yorum yapayım."
Anında araya girmek zorunda kaldım.
" Ulan yorum yapmıyorsun, linç ediyorsun!"
" Ederim lan sana ne?"
" Kes sesini."
" Yok gel buraya döveceğim!"
Chan gülerek onu yakaladığı gibi koltuğa atınca kahkahalar içerisinde kurtulmuş gibi ona nah çektim. Hemencecik ayağa kalkmış, sonrasında vazgeçip yerine otururken, " Neyse yoruldum susun." Demişti başını geriye yaslayıp.
Birkaç dakika tehlikenin geçip geçmediğine emin olmaya çalıştım.
Sonunda hepimiz sakin bir şekilde otururken Chan'a döndüm yine." Ee ne düşünüyorsun?"
" Ne hakkında yavrum?"
'' Seungmin."
Saniyesinde bana bakmış, " Hiçbir sikim düşünmüyorum Jin ne düşüneyim ben o mal hakkında!" Diye karşılık vermişti. Jisung sonunda söze atlarken, " Bence de aşık." Diye desteklemişti beni.
" Al bak Hanji de aynı fikirde."
" Aşıksa da aşık ne yapayım amına koyayım! Ben değilim?"
" Yalan söyleme."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Verdim Gitti [HyunHo]
Fanfic- Kanka ben dün partide birine verdim ama kim inan hatırlamıyorum...