8

312 49 70
                                    

Geberiyorum ama by bölüm atmama engel değil. ÇÜNKÜ SİZİN YORUMLAR BENİM İLAÇ!

Her neyse güzel bebeklerim, oyları yorumları zehir zikkimlari unutmuyoruz. Opuyoruz ve okumaya geciyoruz hadi.🤝

----
Hyunjin
----

İçerisine girdiğimiz alan yine kalabalık ve eğlence tavandı. Etrafıma bakmış, diğerleri hemencecik güzel bir yer bulmak umuduyla gezinirken benim gözüm bizim meşhur barmeni arıyordu.
Henüz ortalarda görünmüyor..

Üzerimdeki takımın ceketini düzeltmiş, ellerimi cebime koyup onların peşine takılmıştım. Yeji bulduğu güzel yeri işaret etmiş,

" Buraya geçelim!" Demişti heyecanlı heyecanlı. Hemen herkes onaylayıp oturunca ben etrafıma bakmayı kesip yanlarına geçtim.

" Çok iyi oldu bu iş! "

" Rahatladık ama değil mi?"

" Tabii oğlum! Boşuna mı gecelerimizi verdik!"

" Kesinlikle!!"

Dört kişi oturmuş konuşurken yaptığım tek şey etraftaki insanları inceleyip bizim barmeni seçmekti. Bir hafta sonra görecek olmak güzeldi bence.
Bu nedenle etrafıma bakarken Yoshi kolunu omzuma atmış;

" Kime bakıyorsun beyefendi?" Diye sormuştu. Anında ona döndüm.

" Ne? Kimseye.. "

" Sabaha kadar içiyor muyuz?"

Gülerek sorduğu soruyla başımı onaylarcasına sallarken kolunun altından çıkmış, " O zaman ilk içkiler benden!"  deyip gelen neşeli tepkileri umursamadan bar tezgahının yanına ulaşmaya çalışmıştım.

Aralarından sıyrılmaya çalıştığım yılışık insanlar bir ara midemi bulandırmaya başlarken hızlı davranıp onu gördüğüm gibi kendimi o tezgahın önüne attım.

" Naber Minho?"

Bakışlarını doldurduğu içkilerden çekip bana çevirmiş, hafif gülümseyerek;

" Ah iyiyim.. senden?" Diye sormuştu bakışları üzerimde görmeye büyük ihtimalle alışık olmadığı takıma gitmiş, ardından tekrar yüzüme ulaşmıştı.

" Ben de iyiyim. Nasıl gidiyor?"

" İçkileri işaret ederek sorduğum sorudan sonra kollarını sıvamış, " Gayet güzel.." demişti ki ben sessizce arkasındaki şişelere bakmaya ve istediğimi seçmeye başladım.

" Sen yine ne sebeple buradasın?"

" Buraya gelmek için bir sebep olması mı gerekiyor?"

" Hayır fakat şık bir şekilde geldiğini ilk kez görüyorum, genelde spordun."

" İş vardı, onu aldık. Kutlamak için birkaç mekan dolandık, sonunda kendimizi burada bulduk. Bir zahmet spor olmayalım."

Gülerek başını aşağı yukarı sallamış, birkaç içki alıp kadehlere doldururken ikimizden de ses çıkmamıştı.
Birkaç saniye sonra içkilerin bulunduğu minik tepsiyi bana uzatmış,

" İyi içmeler." Demişti.

Bakışlarımı onun yine ultra yakışıklı görünen yüzünden çekip tepsiyi almış,

" Teşekkürler." Dediğim gibi yerime dönmüştüm. Çok az konuştuk ne bu böyle!?

Tekrar yanlarına dönünce şu samimiyetsiz ortam ne kadar hoşuma gitmese de mecburen oturup içkileri önlerine bıraktım ve kendim de bir tanesini aldım. Anlaşılan bu gece uzun sürecekti.

Verdim Gitti  [HyunHo]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin