•35• Final

127 19 47
                                    

Gerek erişim yasağı gerek VPN'in bir süreden sonra işe yaramayacağı gerçeği derken finali atıp Wattpad hikayesini burada sonlandırmak istedim. Her şey düzelirse fic yazacağıma söz veriyorum... İyi okumalar.
---
Hyunjin
---

Gözlerimi Yun Hee'nin çığlıkları ile açınca başta bir şey oldu diye çok korkacakken son anda üzerime atlaması, " Baba uyan!" Diye bağırıp minik kollarını bana sarmaya çalışması ile gülerek gözlerimi ovuşturup yerimde doğruldum.

" Yun Hee, ne oluyor miniğim sabah sabah?"

" Hadi uyan artık!"

" Baban nerede?"

" O çoktan gitti, sen bugün çok uyudun."

Gülerek ona sarılıp üst üste öpmüş, " Sen babayı yormayı biliyorsun ama!" Diye söylenip kahkahaları arasında hayata birkaç misli daha tutunmuştum. Yanağımdan öpmüş, güzel gözlerini bana dikerken, " Deme öyle, hiçbir şey yapmam ben." Demişti tatlı tatlı.

Onu kucağıma alıp yataktan çıkmış, " Tabii canım, tabi yapmazsın." Diyerek odadan çıkmak istemiştim.

" Baba dur!"

" Ne oldu bebeğim?"

" Önce süslen."

Gülerek onu yere indirmiş, " Ne?" Diye sormuştum ki kollarını açıp etrafında bir tur dönmüş, " Bak senin için bu sabah güzel giyindim, hadi sende yap." Demişti güzelliği yine gözlerimi kamaştırırken.
Önünde dizlerim üzerine çökmüş, yüzünü ellerim arasına alıp üst üste öpmüştüm ki gülerek bitirmemi bekledi.

" Ama yorgun hissediyorum, bugün sadece sen güzel kal."

" Olmaz ,hadi güzel giyin hadi!"

Daha da ısrar edeceği belliydi ki , " Pekâlâ... Sen beni bekle o zaman." Deyip yerimde doğrulmuştum. hemencecik onaylarken derin bir iç çekip önce banyoya girdim.
Hızlıca bir duş alırken hayatımızdan bahsetmek daha yerinde olacaktı.

Yun Hee iki gün önce beş yaşına girdi...
Zaman bizim için su gibi akıp giderken yıllar öyle çok şey kattı ki hep birlikte mutlu kalmak bizim en büyük şansımız gibi bir şeydi artık.
Minho.. Minho'm. Dünyanın en iyi eşi, en iyi babası, en iyi yoldaşı. O olmasa şimdiye bu kadar sağlam ayakta kalamayacak olduğumu biliyordum.

Yun Hee, güzel kızım. Benim minik bir kopyam olduğu söylense de Minho'ya daha çok benzetiyorum. Minho her ne kadar sürekli benden iki tane olduğunu söylese de.

Han ciddi bir ilişkiden yakın zamanda çıktı, böyle daha mutlu olduğunu söylediği için kimse karışmadı ona. Seungmin ve Chan bir kız çocuk evlat edindiler iki sene önce.
Yun Hee ile yaşıt, çok tatlı bir kız. Şüphesiz kendi çocuğum gibi seviyorum onu da.

Hayatımız böyle geçip giderken her saniyeyi dolu dolu yaşamak gibi bir çabamız vardı. Yun Hee asla boş durmayı sevmiyor, her saniyesine bir oyun, bir eğlence katıp bize yeni bir çok şey öğretiyordu.
Bunları düşünüp dururken duş, hazırlanma, saç hepsini halletmiştim.
Odadan çıktığımda Yun Hee kapıda beni bekliyordu.

Verdim Gitti  [HyunHo]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin