5. Bölüm (IV. Kısım)

9 6 0
                                    

Bölüm müziği - Zincir (Cem Adrian)

Selamlarr <3 <3 <3

Nasılsınıızzz💖💖💖

Neredeyse iki aydır görüşemiyoruz ve bu beni çok üzüyor ama ne yazık ki anca gelebildim🥺🥺🥺

Amaaa güzel bir bölümle karşınızdayımmm🤭🤭🤭

Okurken gösterdiğiniz tepkileri görebilmeyi çok isterdim🥲🥲🥲

Çünkü okurken çok farklı duygulara hızlı geçiş yapacağız 😁😁😁

Şimdi kemerlerinizi bağlayın, Kanatlı Gece yeni bölümüyle geliyoorrr✨✨✨

Tahmin ve yorumlarınızı bekliyoruuummmm💞💞💞

Keyifli okumalar dileriiimm💜💜💜💕💕💕

Keyifli okumalar dileriiimm💜💜💜💕💕💕

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~22 07 - 4. Kısım~

Ertesi sabah da aynı rutinle okula gitti. Ama bu sefer içinde anlamlandıramadığı bir heyecan vardı. Aren'den ayrıldıktan sonra kısa sürede sınıfına varmıştı. Uyandığından beri yaşanacaklara dair farklı tahminlerini ve düşüncelerini aklından onlarca kez geçirmişti. Asel'le aynı sınıfta olacak olmak onu ilginç derecede çok mutlu etmişti.

Kendini hazır hissettiğinde derin bir nefes aldı ve kapıyı açtı. İçeri girer girmez ilk olarak ayakta duran Asel'i ve onunla konuşan Mert'i görünce anında kaşları çatıldı.

Mert, sınıflarındaki en sevmediği ve en iki yüzlü kişiydi. Çok bulaşık ve kavgacı biriydi. Daha önce birkaç defa Kenan'a sataşmıştı. Hatta bir keresinde şahsına hakaret edecek olmuştu ki bu Kenan'ın en nefret ettiği şeydi. Dolayısıyla Kenan ondan hiç haz etmiyordu ve konuşmasını istediği son kişi Asel'di. Ne konuştuklarını anlamak için biraz daha yaklaştı.

"Oraya oturmak istemiyorum!" diyordu Asel. Mert ise "Ama oturacak yerin yok, yeni kız!" dedikten sonra ona doğru bir adım daha atmaya yeltenmişti ki Kenan aralarına girdi. Tüm nefretiyle Mert'e "Onun yeri çoktan hazır, sen canımızı sıkma yeter." dedi dişlerinin arasından.

KANATLI GECE - Son IşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin