(23) GÖRÜNMEZ PRANGALAR🇹🇷

1.4K 110 26
                                    

Mahkum değilmişim ne çıkar ki? Kalbim sevdana, gözlerimse gözlerine tutuklu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Mahkum değilmişim ne çıkar ki? Kalbim sevdana, gözlerimse gözlerine tutuklu...

🥀

Ötüken bakışlım, gönlümün ortasına Göktürk otağı kurdun farkında değilsin.

🥀

Babamın sesini işittikçe utancımdan yerin dibine girmek istiyordum. Alpay'ın benim odamda olduğunu ve annemlere yakalandığını düşündükçe midemde şimşekler çakıyordu. Ah Alpay! Niçin rahat durmazsın ki be adam?

Babamın sesini işitince birkaç basamak daha çıktım ve ne konuştuklarını duymaya çalıştım. Armağan ve Ayla halime bakıp gülüşüyorlardı. "Yüzbaşı aştı kendini," dedi Ayla. Kızaran yanaklarıma baktıkça gülüyordu.

"Biraz da benim teğmenime bulaştırsa ya bu azminden."

Kınayan bakışlarımla Armağan'a dönünce kaşlarını yukarı kaldırıp mutfağa doğru kaçtı. "Gerçekten şu an Alpay'ın yerinde teğmenin olmasını mı isterdin Armağan?"

Elini havaya kaldırıp teslim oldu. "Ay düşününce çok korkunç geldi!"

Armağan bir dost olarak gerçekten çok yardımcı oluyordu. Dikkatimi yeniden üst kata verince utancımdan dişlerimi kemirmeye başladım.

"Tamam da oğlum," diyordu babam biraz daha sert çıkan sesiyle. "Yakışmıyor koskoca yüzbaşıya bekar bir hanımın odasına tırmanmak. Hem de gecenin bir körü. Vallahi evladım beni hayal kırıklığına uğrattın. Biz kızımız güvende diye içimiz rahat duruyorduk memleketimizde. Ortada nikah yok söz yok böyle odasına tırmanman..."

Babam konuştukça kalbim sıkışmaya devam ediyordu. "Haklısınız efendim," dedi Alpay. "Düşünmeden hareket ettim fakat onu görmeden uyumam mümkün değildi. Yaptığımın yanlış olduğunu biliyorum. Yine olsa yine yaparım çünkü onu görmeden yapamıyorum."

"Fesuphanallah..."

Aman Allah'ım bu adam neler söylüyor böyle? "Delirdin mi sen Alpay?" Bir kız babasına böyle söylenir miydi hiç?

"Özür dilerim efendim ama Allah'ın bildiğini kulundan esirgeyemem."

"Hanım," dedi babam sinirden titreyen sesiyle. "Nerede benim tansiyon ilacım? Bu şaşkın benim tansiyonumu fırlattı." Neyse ki tansiyonunun gerçekten yükselmediğine emindim. Yükseldiğinde konuşamayacak duruma gelirdi çünkü. Yine de onun için endişe etmekten kendimi alıkoyamıyordum.

SİYAHA BULANMAK  "Zindan"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin