𝐂 𝐇 𝐀 𝐏 𝐓 𝐄 𝐑 𝟒

361 16 0
                                    


"You both go north and you both go south, me and 'fox' will go ahead." Jari dituding ke arah haluan masing-masing. "Just one instruction from me. Don't die. Ini satu arahan!" Tegas qalish. Semua anak buahnya mengangguk faham kecuali 'fox' (harash).

Dua lelaki berseragam berjalan di balik semak-samun. Qalish yang berjalan dibelakang harash memandang kiri dan kanan untuk memastikan tiada musuh yang perasan akan kehadiran mereka berdua. Secara tiba-tiba langkah lelaki berbadan tegap dihadapannya berhenti. Tangannya yang siap memakai sarung tangan berwarna hitam diangkat menandakan musuh mereka kelihatan.

Qalish mengangkat senjata jenis M4 Carbine ke arah musuhnya. Tangan lelaki itu bersedia untuk menarik pemicu. Harash di sebelahnya memerhati kawasan sekeliling jika-jika ada musuh yang kelihatan.

BANG!

BANG!

Tangan lelaki itu tertarik pemicu akibat terkejut dengan bunyi tembakan yang datang dari arah kanannya. "Why did you shoot suddenly?" Mujur tembakannya terkena musuh, jika tidak habis mereka. Tapi itu bukan alasannya sekarang. Bunyi tembakan yang dilepas mereka berdua menarik hampir kesemua musuh datang.

"Be aware of your surrounding." Tegas harash kepada qalish. Mata qalish terarah pada musuh yang sudah terbaring atas tanah dengan kesan tembakan pada kepala. 'Headshoot sial!'

"Tuan! Tembakan tadi menarik perhatian semua musuh! Semua musuh menghala ke arah tuan!" Lapor salah seorang anak buah mereka. "Shit. Everyone reassemble!" Harash memberi arahan.

"Jangan! Kekal pada posisi masing-masing!" Qalish pula memberi arahan. Lelaki bertubuh tegap di hadapannya dipandang tajam. "Apa kau buat ni ha! Kau tahu kan, kita kena kekal dalam position seperti yang diarahkan!" Tegas qalish sekali lagi.

"Stupid." Balas harash membuatkan qalish semakin geram dengan perangai keras kepala rakannya. "You will all die here if you follow those stupid instruction. NOW! COME!" Tegas harash di headset kepada anak buah rakannya.

"Maaf tu.. tuan, kami hanya mengikut arahan yang diberi snake." Harash memandang wajah sahabatnya yang sudah memerah. Tahan marah.

"onları şimdi yönlendir" (arahkan mereka sekarang) Harash mengarah qalish. Mata mereka sama-sama ditatap dengan pandangan tajam.

BANG! BANG!

Bunyi tembakan memecah kesunyian. Dua lelaki itu berlari melindungi diri di balik pokok, pergaduhan mereka ditangguhkan apabila melihat musuh-musuh sudah berkumpul. "Tchh. Shit." Jejaka bermata biru itu langsung berlari ke arah hutan meninggalkan qalish sendirian. Lelaki yang masih berlindung di belakang pokok itu bingung melihat tindak balas rakannya. 'Larikan diri? Itu ke plan kau? Atau kau dah jadi pembelok?"

BANG! BANG!

Beberapa tembakan dilepaskan. "Get out of there, your friend has left you. Aww, how sad. HAHAHAHA." Kata-kata daripada musuhnya mula bermain difikirannya. 'Salah aku.. ke?'

"vy vse mozhete smeyat'sya, prezhde chem umrete." (kamu semua boleh ketawa sebelum mati). Sinis bibir nipis itu sebelum tembakan bertubi-tubi dilepaskan. Kesemua musuh yang tadi berkumpul berlari. Huru-hara. Ada yang sudah terbaring.

BANG! BANG!

"SHITTT!" Jerit salah seorang daripada mereka setelah terkena tembakan di kaki. "Ty mozhesh' govorit' na russkom. Kto ty!?" (Kau boleh cakap rusia! Siapa kau!)

"O, nichego, ya prosto khochu octoby ty umer." (Oh tiada apa, saya cuma mahu kamu semua mati). Sinis lelaki berseragam itu. Lelaki yang mempunyai kesan tembakan di kakinya mula mengalih pandangan ke wajah lelaki bertubuh tegap dihadapannya.

𝐘𝐨𝐮 𝐀𝐫𝐞 𝐌𝐢𝐧𝐞~ 𝐌𝐲 𝐇𝐮𝐬𝐛𝐚𝐧𝐝! | C ✔️Where stories live. Discover now