Rozdział 16

573 27 13
                                    

       -Bo co mi zrobisz? Wyrzucisz mnie stąd? A proszę bardzo. Tylko się pośpiesz to bym zdążył jeszcze na samolot który leci za jakieś 3 godziny.- powiedziałem mu na końcu lekko się uśmiechając.

       Jestem w chuj uparty. Będzie musiał się postarać. Tym bardziej że nie mam nic do stracenia.

       -Zacznij się słuchać bo nie chcesz widzieć mnie wściekłego.- odezwał się Vincent.

       -Ty też nie chcesz zobaczyć mnie wściekłego. Nawet jak zaciągniesz mnie do tego całego gabinetu to wiedz że mam wyjebane w to co powiesz lub zrobisz.

      Ktoś zadzwonił do Vincenta dlatego ten na chwilę wyszedł.

      -Masz przejebane dzieciaku.- powiedział ale bardziej stwierdził Dylan.

       Nie chciało mi się nic do niego mówić dlatego pokazałem mu środkowy palec.

       -Nie zgadniesz kto do mnie zadzwonił Shane.- powiedział do mnie Vincent gdy wrucił.- Twoja pani psycholog. Właśnie wysłała mi na e-maila twoje jakieś papiery. A że powiedziałeś że masz wyjebane w to co powiem lub zrobię to chyba nie będziesz miał nic przeciwko jak przeczytam to na głos.

       Co za chuj.

      -Nie rób tego.- powiedziałem do niego po chwili dodając.-Proszę.

      -Jakąś karę musisz dostać.

      Po tych słowach włączył swój telefon i zaczął coś na nim szukać.

      Usiadłem na krześle przy stole i schowałem twarz w rękach. Wiem że jestem skończony.

     -Jaka miła kobieta wysłała mi oddzielny załącznik o nazwie „ kłopoty z którymi zmaga się Shane". Aż jestem ciekawy co tam jest.- powiedział po czym zaczął czytać.- Problemy z agresją, ataki paniki, zaburzenia odżywiania, uciekanie w używki, mała samoocena, samookaleczenie.

      Po tym jak to przeczytał patrzyłem się mu w oczy bez żadnych uczuć. Czułem na sobie spojrzenia wszystkich.

     -I co? Zadowolony z siebie? Zostałeś usatysfakcjonowany tym że przeczytałeś problemy 14 letniego chłopaka?- zapytałem się go z powagą.

—————————————————————————
284 słów

Nowy w rodzinie- Shane MonetOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz