හතරවන රෝස පෙත්ත🌸

2.4K 150 3
                                    


"ඕනි මගුලක් පරිස්සමින් කරපන්.. මෙහෙ මොකෙක්ටවත් දැනගන්න තියන්න එපා උබ ට්‍රින්කො යනවා කියලවත්.."

"මට පොඩි ප්ලෑන් එකක් තියෙනවා..මං උබට ලං වෙලා කියන්නන්..බලමුකො.. අවුලක් වෙන්න විදියක් නෑ.."

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

ටොක් ටොක් හඩින් තට්ටු දාලා විවර වුන දොරින් යන්තම් ඔලුව දැම්මෙ පුංචි රෝසමලක්.. එයාගෙ ඩැඩීගෙ ඇස් වලින් ඇතුලට එන්න කියලා කියවෙද්දි රෝසමලගෙ මූනෙන් එකයි හිනාව.. ඉතින් දුවගෙන දුවගෙන ආව රෝසමල පැන්නෙ එයාගෙ ඩැඩීගෙ උකුලට.. ඒ අත් අතරෙ උනුහුමට තුරුල් උනාම තමයි රෝසමලට තමන් සම්පූර්නයි කියලා දැනුනේ..

"ඔන්න බලපන් මං කිව්වෙ බොරුද කියලා"

කේන්ගෙ ඉස්සරහා තිබ්බ සීට් එකේ වාඩි වෙලා හිටිය රොකී කිව්වෙ අත් දෙකත් පපුවට බැදගෙන සීට් එකට පිටිපස්සට බර වෙනගමන්...

ඔව් හැබැයි.. රොකී කිව්වෙ බොරු නෙමෙයි.. ඩැඩීගෙ රෝසමල ගාවින් ආවේ හරිම ස්ට්‍රෝන්ග් ස්ට්‍රෝබෙරි සුවදක්.. ඒක ටික ටික ෆේඩ් වෙලා ගිහින් නහයට මනසට සැහැල්ලු මෘදු බවක් ඇති කරනවා..

ඒක සුදුපාට ලෝන්ග් ස්ලීව්ස් onesie එකක්... කකුල් වලින්නන් දිගට නෑ.. යන්තම් බට් චීක්ස් වැහෙන දිගට තියෙන්නෙ.. ඒක කියුට් වෙන්නෙ හරියටම බේබිගෙ ක්‍රොට්ච් ඒරියා එකේ ප්‍රින්ට් වෙලා තියෙන රෝසපාට ස්ට්‍රෝබෙරි ගෙඩිය නිසා.. තව ලා රෝස පාට නී ලෙන්ග්ත් මේස් දෙකත් එක්ක ඒක ඇත්තටම පර්ෆෙක්ට්...he is so damn cute!!

රෝසමල හැමවෙලාවෙම වගේ එයාව ගොඩක් ලස්සනට පිරිසිදුව තියාගත්තා.. ඒකට හේතුව තමයි රෝසමල බය වුනා එයාගෙන් චූටිම හරි අන්සැටිස්ෆයිඩ් දෙයක් උනොත් එයාගෙ ඩැඩී එයාව ආයිම ගිහින් දෙයි කියලා.. ඉතින් උවමනාවටත් වැඩිය සෙක්සි වෙන්න එයා හැමතිස්සෙම උත්සහ කලා.. ඊටත් වඩා ඒක රෝසමලට ඔටෝම උනා... කොච්චර කොහොම උනත් එයා අවුරුදු 14 ඉදන් ප්‍රැක්ටිස් වෙලා තිබ්බේ එහෙම ඉන්න තමයිනෙ.. ඉතින් එයාගෙ ඩැඩී දකින දකින තැන එයාගෙ ඇගේ ඇතිල්ලි ඇතිල්ලි ඉන්න එක රෝසමලට නවත්තගන්න පුලුවන් දෙයක් නෙමෙයි.. අනික රෝසමල ආදරෙයිනෙ.. එයාගෙ ඩැඩීට..

රෝස පෙති🌸 Rose Petals🌸Where stories live. Discover now