විසිහත්වන රෝස පෙත්ත🌸

1.3K 74 3
                                    


🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

තවත් දවස් දෙක තුනක් ගෙවිලා යද්දි කේන්ගෙ අතට එයාට ඕනිම කරන ඩොකියුමන්ට් එක ලැබුනා...

ගෝල්ඩ් මූන් එකේ ඉන්න විශේන්ව... ඒ කියන්නෙ කේන්ලා මුලින්ම හොයාගත්ත විශේන්ව සල්ලි වලට කේන් ගත්තෙ රොකී අදුරන වෙන එකෙක්ගෙ නමින්.. ඒ විශේන්ගෙ නම ලියන්... එහෙම තමයි ගෝල්ඩ් මූන් කට්ටිය එයාව නේම් කරලා තිබ්බෙ අවුරුදු 18ක ගේ බොටම් කොල්ලෙක්.. එයාවනන් ෆෙමිනින් කරන්න හදලා නෑ කියලා බැලූ බැල්මට පේනවා...

කේන් ලියන්ට විශේන් අසල්‍ය ජයවර්ධන කියන නම දුන්නෙ කොල්ලා දන්න දවසෙ ඉදන් චයිල්ඩ් කෙයා හෝම් එකේම හිටපු එකෙක් වෙද්දි... පාලමක් යට දාලා ගියපු කොල්ලෙක් උනු ලියන්ට අම්මෙක් අප්පෙක් උපන් වෙලාවක් දවසක් ඔය මුකුත් නෑ... චයිල්ඩ් කෙයා සිකියුරටි එකට ලමයව හම්බෙද්දි කිසිම ඇදයක් නැතුව ලස්සනට හිටපු නිසා එදා ඉදන් එයා චයිල්ඩ් කෙයා ප්‍රොපර්ටි එකක් උනා...

කව්ද කියන්න දන්නෙ නැති උනත් කවුරුහරි ලියන්වයි ශේන්වයි එකම දවසෙ ගෝල්ඩ් මූන් එකට දීලා තිබ්බෙ ප්‍රොෆයිල් දෙකේ ෆොටෝ මාරු කරලා... ඒ කියන්නෙ ලියන්ගෙ ෆොටෝ එකට තිබ්බ ඩීටේල්ස් ඔක්කොම ශේන්ගෙ වෙද්දි ශේන්ගෙ ෆොටෝ එකට තිබ්බ ඩීටේල්ස් ලියන්ගෙ උනා..

එතකොට ට්‍රින්කො ඉදන් ආව අවුරුදු 14ක කොල්ලා ලියන් වෙද්දි චයිල්ඩ් කෙයා ඉදලා ආව ඒ වයසෙම කොල්ලා ශේන් උනා... ගෝල්ඩ් මූන් එකේ රෙජිස්ටර් වෙද්දි නමක් එක්ක නම්බර් එකක් දෙන්නටම ලැබුනා.. ශේන්ට ශේන් කියන නම ලැබෙද්දි ලියන්ටත් ඒ නම ලැබුනෙ ගෝල්ඩ් මූන් එකෙන්... එතකන් එයාට මොකක්හරි නමක් චයිල්ඩ් කෙයා එකෙන් කියන්න ඇති... ශේන්ට අසල්‍ය කියලා කිව්ව වගෙ...

කොහොමහරි ඉතින් කට්ටියව වටේ යවන්න කවුරුහරි ට්‍රයි කරපු නිසාම සුගත්ටවත් කේන්ලටවත් හරි විශේන්ව හොයාගන්න බැරි උනා... අන්තිමට පොතේ හැටියට විශේන්ට 18 ලැබුවා කියලා දැනගද්දිත් කාටවත් විශේන්ව හොයාගන්න බැරි උන නිසා සුගත් බොරු විශේන් කෙනෙක් සල්ලි වලට මැව්වා... ඊටත් පස්සෙ තමයි කේන්ලා හරිම විශේන්ව ගෝල්ඩ් මූන් එකෙන් හොයාගත්තෙ...

රෝස පෙති🌸 Rose Petals🌸Where stories live. Discover now