විසිහතරවන රෝස පෙත්ත🌸

1.6K 74 9
                                    


"ඩැඩී.. ඉට්ස් ගෙටින් හාඩර් ඇන්ඩ් හාඩර්..."

රෝසමල කේන්ගෙ ඩික් එකට අතින් චූටි තට්ටුවක් දාලා කියද්දි ආවේස වෙන්න ඔන්න මෙන්න වගේ ඉන්න කේන් රෝසමලගෙ ඉන හරියෙන් අල්ලලා අර බෝල පස්ස එයාගෙ බෙල්ල ලගටම ඇදලා අරන් රෝසමලගෙ ලේස් පෑන්ටි එක පැත්තකට ඇදලා දැම්මා.. ඉරුණදත් මන්දා...

කේන්ගෙ තොල් මත ගෑවෙන නොගෑවෙන ගානට තියෙන රවුම් බෝල පිරුනු ලා රෝස තට්ටමකට දෙපාරක් නොහිතම තොල් තද කලේ ඊලගට දත් වලින් අල්ලලා චුට්ටක් තදට හපන ගමන්.. රෝසමලගෙ කටින් පිටවුනු ආසාවේ කෙදිරියත් එක්කම කේන් රෝසමලව එයාගෙ ඇගෙන් පැත්තකට දැම්මෙ ඇද උඩ කෙලින් වෙලා ඉදගෙන...

එහෙම තත්පර දෙකක්වත් ඉන්නෙ නැතුව ඇති අනිත් අතට ආයිම රෝසමලව උස්සලා හරස් අතට එයාගෙ කකුල් උඩ දිගා කරවගත්ත කේන් එයාගෙ රලු අත්ලෙන් රොසමලගෙ පිරුනු තට්ටම් පිරිමදින්න වුනා...

"බේබි... මයි ප්‍රිටී ඒන්ජල්..."

"ම්ම්හ්හ් ඩැඩී..."

කේන්ගෙ අත්වලින් තමන්ගෙ තට්ටම් පිරිමැදෙද්දි රෝසමලගෙ මුවින් කෙදිරිලි පිටවුනේ හරිම මෘදු හඩකින්... ඒ හඩ එකපාරටම උස් කෑගැහීමක් උනේ අර සිනිදු පිරිමැදීම වේගවත් අතුල් පහරක් වෙද්දි... එකක්.. දෙකක්.. තුනක්.. නෑ එක දිගට අට පාරක් රෝසමලගෙ තට්ටම් රත් වෙන්න වැදුන අතුල්පහර රෝසමලව නිකන්ම තෙමලා දැම්මා.. රෝසමල ආසයි ඒ වේදනාත්මක වින්දනයට.. රිදෙනව තමයි ඒත් එක්කම දැනෙන එයාගෙ යටිබඩ හරියෙන් හිරකරන කිතිකවන හැගීමට රෝසමල ආසයි...

කේන්ගෙ රලු අත් වලින් ලැබෙන පහරවල් විතරක්ම ඇති රෝසමලව කම් කරවන්න.. රෝසමල එච්චරටම ඒ සනීපදායක වේදනාවට ආසයි... රෝසමලගෙ ඒ බෝල පස්ස හැම අතුල්පාරකටම ගැස්සි ගැස්සි නැලවෙන දිහා දකිද්දි කේන් එන්න එන්න දැඩි වුනා...

රෝසමලව අත් අතරට උස්සලා ගත්ත කේන් ක්ශනික වේගෙන් ඇදෙන් බැහැලා ඉස්සරහට ආවේ බිත්තියේ තියෙන ලොකු කණ්නාඩිය දිහා බලාගෙන... තනි අතින්ම එයාගෙ ස්වෙට්පෑන්ට් එක දණහිස හරියටම පාත් කරලා රෝසමලව උස්සලා එයාගෙ පපුවට රෝසමලගෙ පිට තද වෙන විදියට හේත්තු කරගත්තෙ කණ්නාඩියෙන් ඇස් අයින් කරගන්නෙ නැතුවම...

රෝස පෙති🌸 Rose Petals🌸Where stories live. Discover now